تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب : ۴۰۶۴۷۸
ورژن‌های جدید ژن‌های برتر در بزم مدیریت؛

جدال سیاست با فرهنگ؟!

۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
جدال سیاست با فرهنگ؟!
کبنا ؛متن ارسالی: جغد شوم سیاست در تداوم «تکرار» خسارت بار برخوردهای جناحی و قومیِ قافله سیاست، چند روزی است که بر بام کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به پرواز در آمده است!
سیاست فی نفسه مذموم نیست ولی اگر عمل به سیاست تبدیل به سیاسی کاری شود آفتی بسیار خطرناک است.
سیاست بازی سال‌هاست که در کهگیلویه و بویراحمد با «هل من مبارز» طلبیدن مدعیان چپ و راست، روند شومی را در پیش گرفته است.
 مظلومیت فرهنگ در جدال با این نوع سیاست تا بدانجا رسیده است که در این معرکه گیری بر کودکان و نوجوانان نیز ترحمی نمی‌کنند!
گویا مدیر کلی از این قماش سیاسیون در استانداری این خطه، با الگو گیری از ورژن جدید ژن‌های قومیتی در مدار اسلاف سیاسی خویش قرار گرفته که ترجمه‌اش از مصدر قدرت، اعمال تفکر خویشاوند سالاری بدل از شایسته سالاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانی باشد که در مقاطع مختلف به جولانگاه برخی سیاسیون مبدل شده بود و کمتر مدیریت کار را تجربه نموده است.
هر چند با سرپرست فعلی این کانون اختلاف سلیقه داریم ولی شاید بتوان گفت در سایه چنین مدیریتی که از جنس ادب و فرهنگ است، چند ماهی است که آرامش بر این نهاد حاکم شده و فرهنگ کار و تلاش را ریل گذاری کرده است.
گویا  این مدل مدیریتی و ارائه خدمات به مردم، تقید به انضباط اداری و اجتماعی و در نتیجه پرورش کودکان و نوجوانان متفکر و خلاق به مذاق سیاسیون خوش نیامده و باید با اشکال تراشی و ستیزه جویی جایش را به ژن‌های به زعم خود برتری تحویل دهند!
آیا استاندار از عقبه این ماجراهای فرهنگ سوز خبر دارد و اگر خبر دارد چرا عرصه را برای تازیدن اسب وحشی سیاست ورزان اینگونه هموار نموده است؟
شگفتا که نقش نماینده محترم بویراحمد و دنا در این مظلوم کشی فرهنگی و حذف سیب‌های این سبد  در مقابل نگاه‌های قوم مدارانه  این قبیل سیاسیون نیز هویدا نیست!
باید به حال و روز فرهنگ نگریست و گریست که چگونه رابطه‌ها جایگزین ضابطه‌ها شده است!
----------------------------
زریر حجتی
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Netherlands
چه استاندار ضعیفی !!!
کانون
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا کامنتا رو نمی ذاری تو اصلا کجایی آرامش کجا بر کانون حاکم شده تو خبر نداری چرا مطلب می ذاری نماینده بویراحمد تا آخرین نفس از پیروزه حمایت کرده پیروزه هم معلمی بوده در آموزش وپرورش که سودای مدیریت اونو به کانون آورده چه بسا که حکم کارشناسی هم زیاد بر زیادش بوده
کانون
United States
جناب آقای حجتی خرزو جان کاش از حال وروز کانون یه اطلاعی کسب می کردین بعد به حمایت از پیروزه که پِتَ.خاطر پست این طرف وآن طرف می ره حمایت می کردین لطفا جناب کمایی این وبدست جناب حجتی برسونید
باقرپور
Iran, Islamic Republic of
شگفتا؟!!! شگفتا که نقش نماینده بویراحمد پیدا نیست؟!!! بگذارید خودم نقشش را پیدا کنم برایتان. ایشان شخصا با اصرار اقوام سرپرست کانون او را با اصرار به کانون معرفی کرد. ولی او به علت مشکلات خاص از طرف مراکز مربوط تایید نشده و برایش حکم مدیریت صادر نشد. نماینده خودش پیروزه را معرفی کرد و حمایت کرد. تقصیرش چیه که ایشان را تایید نکردند؟ معلم چرا باید مدیر باشد. برود معلمی بکند.
شرم خدا
Iran, Islamic Republic of
بیچاره بهایی که دلش زار غم توست
هرچند که عاصیست زخیل و خدم توست
آنها که با سیاست آبستن اند چاره ای نیست باید بزایند بگذار به تکلیف عمل بشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1