کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به مطلب نماینده گچساران در باره اعتبارات شهرداری دوگنبدان:

آقای تاجگردون؛ انتشار این اسناد تنها فرار رو به جلو است

تورج حیدری ارجلو

29 آذر 1397 ساعت 12:54

انتشار این آمار و اسناد تنها فرار رو به جلو برای انحراف افکار عمومی از اصل ماجراست اما در این شهر کوچک همه می‌فهمند چه خبر است و پشت هر ماجرایی چه کسی ایستاده.


روزی که زینل زاده با این توصیه به شورا که «موتور پژو روی ژیان سوار نکنید» و عطای شهرداری را به لقایش بخشید فکر نمی‌کردم اینقدر کیس و سیاستمدار باشد و اینقدر دقیق و راحت آینده را پیش بینی کند.
چراغ سبز که چه عرض کنم، ۴ نفر از اعضای شورا با هماهنگی قبلی و برای جلوگیری از بت سازی زینل زاده وارد عمل شدند و به شهرداری مسعود ظفری رای دادند.
آغاز حاشیه‌های بی شمار و ادامه دار...
از بین سه نفر مخالف مسعود ظفری دو نفر سابقه حضور در شورای شهر داشتند و اتفاقاً هر دو هم تنها متخصصان عمران و شهرسازی بودند می‌دانستند چه کسی را از برای چه چیزی از دست می‌دهند.
خصوصاً رمضان عباسی شهردار خوشنام و تلاشگر اسبق که به هر دری زدید وارد شورا نشود اما ایل قشقایی فرزندش را تنها نگذاشت.
خود قضاوت کنید این متخصصین باسابقه بهتر می‌فهمیدند یا موافقینی متشکل از یک بازاری و یک کارمند بانک و کارمند شرکت نفت و منشی سابق شورا؟
آن هم موافقینی که فقط آمده بودند معروف شوند و به قول قدیمی‌ها "اسم در کنند" و رئیس و نایب رئیس و منشی شوند.
علی ایحال این وسط کسی نبود از آقای تاجگردون بپرسد آیا آن همه اعتبار و بودجه که می‌گفتید به شهرداری می‌دهید (که همان هم جای بحث دارد) به تنهایی می‌تواند محرک و پیش برنده باشد؟
اکنون که خود با انتشار این آمار و ارقام به اشتباه خود اعتراف کرده‌اید آیا لازم نیست از مردم عذرخواهی کنید؟
علی رغم اعتراف به باهوش و سیاستمدار بودن شما اینجا و در این یک مورد سخت راه را اشتباه رفته‌اید.
با کنار رفتن زینل زاده و عدم روی بورس بودن و جلوگیری از قهرمان شدن ایشان تنها باعث شدید با عملکرد ضعیف گروه دیگری قهرمان مردم شود و مردم بفهمند " همه چی پول نیست".
انتشار این آمار و اسناد تنها فرار رو به جلو برای انحراف افکار عمومی از اصل ماجراست اما در این شهر کوچک همه می‌فهمند چه خبر است و پشت هر ماجرایی چه کسی ایستاده.
اینکه شما پول دو درصد نفت حق مردم گچساران را که در همه مناطق نفت خیز اجرا می‌شود را به نام خود مصادره می‌کنید و منت می‌گذارید هم خلاف صداقت و شفافیتیست که از آن دم می‌زنید هم از شعار خدمت بی منتتان فرسنگها فاصله دارد.
بهتر است با مردم صادق باشید و اینقدر همه چیز را به نام خود تمام نکنید.
تنها نقش شما در امور شهرداری و شورا همان حمایت از شهردار شدن مسعود ظفری و کنار رفتن زینل زاده به هر قیمت بود که برای همگان روشن است.
یک شهرداری پر تلاش و پویا ولی بدهکار بسیار بهتر از شهرداری بیکار و خوش حساب است جناب آقای معمار اقتصاد ایران!
 
-----------------------------
تورج حیدری ارجلو


کد مطلب: 405594

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/405594/آقای-تاجگردون-انتشار-این-اسناد-تنها-فرار-رو-جلو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1