تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب : ۴۰۵۵۲۹
یادداشت سیاسی |

سخنی دردمندانه با حاج آقا بزرگواری؛ با مردم صادق باشید؟!

۱
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سخنی دردمندانه با حاج آقا بزرگواری؛ با مردم صادق باشید؟!
کبنا ؛متن ارسالی: ساده و صمیمی و با بی حوصلگی ناشی از تضادها می نگارم که بر اساس آیه شریفه قرآن کریم، مومنین با هم برادرند "انما المومنون اخوه" و از اینرو ایرادی نبود که به جای وارونه جلوه دادن یک موضوع التهاب برانگیزی که با هر انگیزه ای به رسانه ها کشانید و فضای استان را متشنج نمود و در پیج اینستا گرامی یا کانال شخصی خویش نیز گویا منتشر نموده بود و اتفاقاً دلیل بر اراده و اختیار و انتخاب آگاهانه و عالمانه اش بوده است، اینک به صرف مسائل سیاسی و تلقی مردم از سهمیه خواهی، وارونه نماید و با الفاظ و ادبیات عجیب توجیه و درک و شعور مردم را ملعبه امیال سیاسی قرار دهد.
ضمن احترامی که برای این روحانی معظم قائلم ولی مخالف این مشی سیاسی ام. بازی با احساسات و عواطف مردم شریف و بر هم زدن قواعد اسلامی درست نیست که گفته اند سیاست ورزی باید شرافتمندانه باشد، زیرا سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما نیز عین سیاست ماست.
بنابر این،کنش ها و واکنش ها باید به موقع، بجا و مبنایی و صادقانه باشد.
موج سواری نوعی بی صداقتی است و به فرموده مولایمان علی " ع" بهترین سیاست،صداقت است و در صورت تجلی این صداقت در رفتار به گرداگرد او خواهند رفت.
 در صورت ادعای تاسی از آن امام همام، باید صادقانه با مردم سخن بگوئیم و منفعت سیاسیون در این است.
جامعه امروزی دیگر جامعه تاریک نیست بلکه جامعه ای روشن و فرهیخته است و لذا رفتارها در همه ابعاد باید توام با صداقت، صراحت و انصاف باشد تا مقبول مردم واقع شود. بازی با اذهان عمومی نتیجه معکوس می دهد. رفتارهای سبک و سخیف در شان بزرگان نیست و هر رفتاری که فهم مردم را به سخره بگیرد به همان اندازه نیز زیان بار است.
 پوست اندازی جریانات سیاسی چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا، اعتدالی و کارگزاری با همه خسارات غیر قابل جبرانش در سالیان گذشته، حداقل این حُسن را برای مردم در پی داشته که باید به درگاه خداوند متعال، اظهار توبه و انابه نمایند و توشه ای برای قبر و قیامت خود بردارند، فریب عناوین را نخورند و به رفتار و عملکردها بنگرند و از حیث بی توجهی به فرامین رهبری که بدلیل چنین رفتارهای غیر صادقانه ای از چپ و راست عبور کرده و دل نگران فشارهای متعدد بر مردم است، از مردم هم عذر خواهی کنید.
 تنگناها و بلاهای فرود آمده بر این مردم در عرصه های مختلف ناشی از ناسپاسی به نعمت ولایت و رهبری در حوزه سیاسی و چگونگی سخن گفتن با مردم بوده که هر جا به توصیه اش عمل نشده، جامعه دچار تضرر گردیده است. او همان است که عارفان گفته اند گوش به فرمان او باشید که گوشش به فرمان امام زمان "عج" است.
امروزه رهبری از ادعاهای تکراری مدعیان چپ و راست دل خون است و با نا امیدی از این منش سیاسیون، ناچار به حکم ولایی "آتش به اختیار" شده است.
به یقین، آرایش سیاسی  این کشور اسلامی نیز بر مدار و محور انقلابی و غیر انقلابی نه در شعار بلکه در عمل و به فرمان حضرتش خواهد چرخید.
-----------------------------
زریر حجتی
نام شما

آدرس ايميل شما

لررررر
Iran, Islamic Republic of
حجتی عزیز وته خوت دونی که چ گوتیی؟؟؟

یه بار د متن ته بخون و خلاصه شه بفرست!
والا سر و ته اش نه مشخصه مث یو ایمونه ک کسی نامه شه پاکنویس نکرده و هر چ خواسه تایپ کرده!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1