کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

شایعات و تخریب علیه استاندار توسط چه کسانی مدیریت می‌شود

میلاد باشنگ

12 آبان 1397 ساعت 9:43

احمدی بعید است به این زودی از این استان برود برنامه‌های وی بلند مدت هستند و اتفاقاً باید رسانه‌ها کمک کنند با ایجاد فضای مناسب به ماندن احمدی کمک کنند تا شاید اتفاقی هر چند کوچک در مسیر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد رخ دهد.


متن ارسالی

به گواه اکثر مردم و فعالین سیاسی و رسانه‌های مستقل در یک سال حضور علی محمد احمدی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد وی نمره قابل قبولی از خود به جا گذاشته است. حجم انبوهی از مشکلات و گرفتاری‌ها در حوزه‌های مختلف میراثی بود که به احمدی رسید و او در حالی کار خود را آغاز کرد که برخی موارد ابتدایی همچنین نحوه پاسخگویی مدیران و حضور انها در جلسات نیز جنبه تفنن به خود گرفته بود و فاجعه‌ای به نام قوم گرایی با مدیریت از بالا دمار از روزگار استان درآورده بود.
خیلی‌ها تلاش کردند از ابتدا خود را صاحب استاندار جدید جلوه دهند و این بار آنان عنان مدیریت استان را به دست بگیرند و مسائل بسیار دیگر که پرداختن به همه مجال مفصل‌تری می‌طلبد.
اما احمدی راه خودش را انتخاب کرده بود و همان راه را پیش رفت و مردم نیز بارها به طرق مختلف اعلام کرده‌اند که از احمدی و این مسیر حمایت می‌کنند.
مدیریت قاطع، عدم باج دهی به سیاسیون همیشه طلبکار، نگاه یکسان به همه رسانه‌های مستقل و عدم اجازه به کسانی که قصد دارند با سوءاستفاده از نام رسانه خود را داعیه دار جا بزنند و .... سبب کینه و عقده چرکین برخی‌ها از احمدی شده است.
آن‌ها مدت‌هاست به تکاپو افتاده‌اند تا در جلوی ریل توسعه مانع تراشی کنند؛ یک روز علیه وی بیانیه جمعی جعل می‌کنند، نشست و سخنرانی طلبکارانه برگزار می‌کنند و در آخر نیز شایعه پراکنی می‌کنند.
شایعه رفتن احمدی از استان آخرین مورد از حربه‌های مخالفین توسعه استان و کسانی است که به دردانه بودن عادت کرده‌اند و قانون مداری و قاطعیت تیم احمدی آنان را خوش نمی‌آید.
سخت نیست کسانی را که در پشت این گونه شایعات و تخریب‌های همیشگی قرار دارند بشناسیم آنان یا سیاسیون و مدیران تنبلی هستند که احمدی قانون و مطالبه مردم را در مورد آنها اجرایی کرده است و یا صاحبان برخی تریبون‌هاست که به همین صاحبان قدرت نزدیک هستند و یا خود خواسته‌ای دارند که آن خواسته‌ی غیر منطقی در دوران مدیریت علمی احمدی حاصل نشده است. پس دو حرکت انجام می‌شود اول تخریب و تخریب با ابزارها و به طرق مختلف انجام می‌شود هر اتفاقی حتی اگر ریشه‌ای پنجاه ساله داشته باشد باز احمدی باید پاسخگوی آن باشد و دوم شایعه و جعل خبر است.
البته شایعه سازان که همزمان قصد تخریب احمدی را داشتند یک نکته را فراموش کردند که چگونه است اگر احمدی ضعیف است و رضایت تهران را به دست نیاورده است پس چگونه می‌خواهد در جایگاه دیگری به کار گرفته شود. از همین جاست که مشخص می‌شود آنها تنها دوست ندارند احمدی در استان باشد و می‌دانند در این فرصت رفتن جمعی از استانداران و احتمال جابجایی بهترین بخت آنهاست تا با هیاهو موجی ایجاد کنند تا تنها احمدی از اینجا برود.
احمدی بعید است به این زودی از این استان برود برنامه‌های وی بلند مدت هستند و اتفاقاً باید رسانه‌ها کمک کنند با ایجاد فضای مناسب به ماندن احمدی کمک کنند تا شاید اتفاقی هر چند کوچک در مسیر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد رخ دهد.
نکته پایانی آنکه احمدی نه امروز و امسال که در نهایت خواهد رفت ولی ایا زمان به خود آمدن و دل سوختن برای وضعیت استان نیست که ما تمام وقت آنرا صرف درگیری‌های بی حاصل و دونشان مردم کرده‌ایم و به سهم خود و نزدیکی به این و آن دلخوش باشیم. و پرسید تا کی باید بر تداوم این وضع راضی بود و مدیران ضعیف را حمایت کرد؟؟

----------------------------------------
میلاد باشنگ


کد مطلب: 404262

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/404262/شایعات-تخریب-علیه-استاندار-توسط-کسانی-مدیریت-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1