کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

تعطیلی شهر و تمرکز شورا بر عزل «لجبازانه» شهردار دستوری غیر مستقیم است

رضا اکبرپور

7 مهر 1397 ساعت 13:01

برای عموم روشن و واضح است که اوج موفقیت آقای نماینده در دوران تصدی زینل زاده بر شهرداری بوده و بعد از آن اقدام عجولانه و بچه گانه از سوی ناپختگان ورودی شورا در عزل وی، سر آغازی بود بر ناکامی‌های دومینو وار او!


متن ارسالی
اگر بگوییم که شهر در گیر و دار عزل شهردار از سوی شورا، نزدیک به یکسالی می‌شود از سوی این دو نهاد تعطیل می‌باشد گزافه نگفته‌ایم. شورای شهر در لج و لجبازی کودکانه بعد از انتخاب شهردار و نیافتن اوضاعی بر وفق مراد خویش، تمام تمرکز خود را بعد از آن بر عزل بچه گانه شهردار قرار داده است. از آن سو رسم و عرفی موهوم نگاه جریانات و مردم را بر تصمیم و نتیجه گفت و گوها با نماینده جلب کرده تا چه بسا مستقیم یا غیر مستقیم نظر اجمالی وی را بر ماندن یا نبودن شهردار دانسته باشند. البته سکوت و تفویض اختیار از سوی وی به شورا کمی تعجب آور و برای عوام و خواص غیر قابل باور است، نماینده و جریان وابسته به او از دورانی که بر سر کار بوده‌اند نشان داده‌اند که در تغییر و تحولات و عزل و نصب مستخدم ادارات هم باید نظر نهایی را داده باشند و گرنه توبیخ نانوشته‌ای بر عاملین آن خواهند بست! و این نوع موضع گیری از سوی نماینده و گفتن اینکه شورا و شهردار مشکل خود را حل نمایند قابل پذیرش نیست. و واقعیت و پافشاری اعضای شورا بر نبودن شهردار تنها خواست نماینده می‌باشد و نه گروه اکثریت شورا! و این مهم دلیلی ندارد جز اینکه نماینده انجایی که تمامی تلاش خود را بر تخصیص اعتبار قرار داده است و زوج مکملی همانند زینل زاده شهردار قبل نداشته تا حداکثر آن را جذب و در فعالیتهای عمرانی شهر به کار بندد! وی را در تکاپوی عزل شهردار بدون کوچکترین هزینه سیاسی و قومی قرار داده است.
برای عموم روشن و واضح است که اوج موفقیت آقای نماینده در دوران تصدی زینل زاده بر شهرداری بوده و بعد از آن اقدام عجولانه و بچه گانه از سوی ناپختگان ورودی شورا در عزل وی، سر آغازی بود بر ناکامی‌های دومینو وار او!
هر نماینده‌ای جز وضع قوانین در سطح کلان، وظایفی در تلاش برای تخصیص بودجه برای مناطق انتخابیه خود دارد و موفقیت آنها بستگی به داشتن مدیران قوی در جذب بودجه را دارد! و این توان و قدرت مدیران در جذب بودجه‌های تخصیص یافته خواهد بود تا موفقیت بیش از پیش نمایندگان را رقم زنند! آقای نماینده به این دلیل بعد از نبودن زینل زاده متوجه کلاه گشاد بر سر رفته شده و تمامی تلاش و توان خود را بر تغییر ظفری متمرکز نموده است و سکوت وی عصبانیت و تحکمی است بر شورا تا ترکش هزینه‌های این تغییر به او برخورد و به پای وی نوشته نشود. بنابراین تعطیلی شهر و تمرکز شورا بر عزل لجبازانه شهردار دستوری غیر مستقیم از سوی نماینده به آنان بوده و به همین دلیل هم خواب و خوراک را بر آنان حرام کرده است.
 
------------------------------
رضا اکبرپور
------------------------------


کد مطلب: 403323

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/403323/تعطیلی-شهر-تمرکز-شورا-عزل-لجبازانه-شهردار-دستوری-غیر-مستقیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1