تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۱۰
متن ارسالی:

آیا عمل به قانون بی قانونی است؟

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
آیا عمل به قانون بی قانونی است؟
کبنا ؛اگر کسی مقید به قانون شد و تمام تلاش خود را معطوف به اجرای آن نمود باید انگ بی توجه به قانون بخورد باید تاسف خورد که چنین نگاهی از کجا سرچشمه می‌گیرد واز طرح چنین عناوینی به دنبال چه می‌گردند. 
اینروزها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن رعایت قوانین صنفی خبرنگاران به اداره فرهنگ چرام اعلام نموده که فقط خبرنگاران ثبت نام و تایید شده از سوی خانه مطبوعات اجازه فعالیت دارند وادارات نیز ضمن رعایت قانون باید فقط از خبرنگاران تاییدی در جلسات خود استفاده کنند و مدیران نیز برای رعایت حق وحقوق اصحاب رسانه به این دستور عمل کرده‌اند بگذریم شاید باشد مدیری که هنوز هم از خبرنگاران تایید نشده از جانب خانه مطبوعات دعوت می‌کند و این نمی‌تواند ناسخ عملکرد مدیران مقید به قانون باشد.
همان خبرنگاران که تا دیروز حاشیه ساز برای مدیران دولت بوده واز ابن مسیر سعی در مطیع کردن مدیران نسبت به درخواست‌هایشان داشتند اکنون داعیه دار حمایت از مدیران شده وخود را حامی استاندار و منصوب شوندگان از جانب ایشان نشان می‌دهند، البته مجموعه‌ی استانداری به‌خوبی رصد می‌کنند وهوشیارانه همه منتقدین دلسوز را شناخته وسره را از ناسره تشخیص خواهند داد.
متهم کردن خبرنگاران به اینکه برای گرفتن کارت شارژ اقدام به درج اخبار آموزش وپرورش نموده‌اند بسیار ناپسند و دور از اخلاق حرفه ایی است و متهم کردن عزیزی به گزینشی دعوت نمودن عین بی انصافی است، عزیزی دقیقاً به قانون عمل کرده آنهم در پاسخ به نامه ایی که اداره ارشاد در خصوص استفاده از خبرنگاران مورد تایید خانه مطبوعات برای ایشان ارسال داشته است، اگر چیز دیگری در پشت طرح چنین موضوعاتی است که حتماً آقای عزیزی خودش بهتر می‌داند که چه خبری پشت این حواشی است 
خبرنگاران مورد تایید خانه مطبوعات در هیچ کجا وبه هر دلیلی تاکنون از حمایت استاندار وزیر مجموعه‌های ایشان و همچنین کسانی که از جانب ایشان منصوب می‌شوند کوتاهی نکرده ونهایت تلاش خودرا برای پیشبرد اهداف دولت جمهوری اسلامی در اجرای مر قانون بکار بسته‌اند واز نگاه مثبت استاندار نسبت به کسانیکه قومی قبیله ایی عمل نمی‌کنند پشتیبانی کرده و می‌کنند.
بهتر می‌بود به عوض تهمت وافترا زدن به این و آن اقدام به تکمیل پرونده خویش در خانه مطبوعات می‌کردند واز ساختن حاشیه دوری می‌جستند و بیش از این فضا را ملتهب حاشیه سازی نمی‌کردند که سودش را دیگران برده وزحمتش راما باید متحمل شویم. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1