کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

اين مطلب ارتباطي با محمود منطقيان ندارد!!

محمدقاسم حسن‌زاده

26 شهريور 1397 ساعت 2:26

دوره‌ی كساني كه با ژست مظلوم و عينك بر صورت و كيف چرمي قهوه‌ای رنگ به دست با چند نوچه در راهروهاي ادارت پرسه می‌زنند و تا امتيازي از مديري بگيرند، به پايان رسيده است و دكتر احمدي اگر تنها يك كار مثبت در اين يكسال انجام داد اين بود كه بر پدرخواندگان و دشمنان توسعه استان خط بطلان كشيد.


 متن ارسالی

چند تن به ظاهر اصلاح طلب كهگيلويه به تهران سفر كردند و اتاق به اتاق وزارت كشور گشتند و با عجز و ناله و به نمايندگي از اصلاح طلبان استان به انتقاد از استاندار سخن كذب پراكندند و به استان بازگشتند، و كمترين انتظار اين است كه به سوالات زير پاسخ دهند:
١. ارتباط و قرابت اين به ظاهر اصلاح طلب با اردوگاه محسن رضايي چه بوده؟
٢. در انتخابات مجلس دهم چرا عليرغم كانديداي منتخب شوراي هماهنگي استان از تند رو ترين كانديداي پايداري حوزه كهگيلويه حمايت قاطعانه داشتند؟
٣. چگونه است كه براي راه يافتن كانديداي جبهه پايداري شبانه با فرستاده شيراز جلسه می‌گذارند و تمام لجستيك و امكانات خود را براي راه يافتن كانديداي جبهه پايداري بكار می‌بندد و آن وقت دولت و اصلاحات برايشان مهم نبود و صرفاً براي مشتي.... اصلاحات و مرامنامه آن را لگد كوب می‌کنند و الان دايه مهربان‌تر از مادر براي اصلاحات شده‌اند؟ و اصلاً به روي خودشان نمی‌آورند كه دست پرورده انان در مجلس بزرگترين منتقد دولت است؟
٤. چگونه در دوره‌ی استاندار قبلي كه به دلیل نگاه قوميتي چندين تن از اعضاي ستاد جليلي و قاليباف در استان مدير كل بودند شما يكبار هم اعتراض نكرديد، اما حالا كه دكتر احمدي پا در گلوي منافع شما گذاشته يادتان افتاده اصلاح طلبيد؟
٦. چگونه است كه كهگيلويه و به ویر احمد يكي از محروم‌ترین نقاط كشور است و كهگيلويه نيز محروم‌ترین نقطه اين جغرافياي محروم است؟ آيا ارتباطي بين محروميت كهگيلويه و خود خواهي و تكبر و نخوت اين به ظاهر اصلاح طلبان وجود دارد؟
٧. دوره‌ی كساني كه با ژست مظلوم و عينك بر صورت و كيف چرمي قهوه‌ای رنگ به دست با چند نوچه در راهروهاي ادارت پرسه می‌زنند و تا امتيازي از مديري بگيرند، به پايان رسيده است و دكتر احمدي اگر تنها يك كار مثبت در اين يكسال انجام داد اين بود كه بر پدرخواندگان و دشمنان توسعه استان خط بطلان كشيد.
--------------------------
محمدقاسم حسن‌زاده
 


کد مطلب: 403036

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/403036/مطلب-ارتباطي-محمود-منطقيان-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1