تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۰۲۱۱۹
یادداشت:

ماجرای مافیای زمین داران و زمین خواران «گچساران» و شهردار پاکدست

احمد کاظمی
۷
۳
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
ماجرای مافیای زمین داران و زمین خواران «گچساران» و شهردار پاکدست
کبنا ؛ متن ارسالی

انتشار خبر نامه مهندس خندان دل معاونت محترم عمرانی وزارت کشور و از دوستان نزدیک تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی به استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برگ دیگری از رواج قانون گریزی و غلبه مطامع سیاسی و شخصی بر مصالح قانونی و عمومی شهرستان سیاست زده گچساران است.
این مرقومه نه به عنوان دفاع از مهندس ظفری، که انصافاً شهرداری پاکدست و پرتلاش هستند، بلکه به عنوان سند و گواهی برای آینده و تنویر افکار عمومی در روزهای پیش رو است.
اما بپردازیم به ریشه تقابل شهردار جوان و جناح اکثریت شورای شهر دوگنبدان؛
ریشه تقابل مذکور از ابتدا به دلیل عدم تمکین ظفری به درخواست‌های غیرقانونی چند تن از اعضای شورای شهر و همچنین نزدیکان نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در عزل و نصب پست‌های شهرداری دوگنبدان و عدم اعطای پروژه‌های شهری به نزدیکان شورا و حتی در این اواخر عزل و نصب ناظران پروژه هائی که به نام اقوام خود در حال اجرا دارند، بر می‌گردد.
با ورود مافیای زمین داران شهر و برگزاری چندین جلسه با غلامرضا تاجگردون در منزل یکی از اعضای اسبق شورای شهر که خواستار حل و فصل دو موضوع؛ ۱_حل مشکل زمین‌های خود به ارزش چند ده میلیارد تومان (یکی فضای سبز روبروی بازار روز شهرداری و دیگری حریم برق پشت هنرستان فنی طالقانی) که چندین نوبت در زمان مهندس زینل زاده در کمیسیون ماده ۵ استان مطرح و تقاضای آنها رد شده بود.
۲؛ فشار بر اعضای شورای شهر از طرف تاجگردون برای برکناری ظفری و گماردن عضو قبلی شورای شهر با مدرک کارشناسی کشاورزی که از قضا خود از ذی نفعان اصلی حل مشکل زمین‌های مورد بحث بود، به جای مهندس ظفری و در قبال آن قول عدم حمایت از کاندیداتوری احتمالی مهندس زینل زاده در انتخابات پیش رو و حمایت مالی از تاجگردون در انتخابات ۹۸ داده شد.
 زمین خواری یکی از اعضای مخالف ظفری در شورای شهر و یکی از بستگان نزدیکش و صدور حکم قلع و قمع زمین‌ها در چندین نقطه شهر و حکم حبس برای این افراد و ورود و حمایت تمام قد تاجگردون از این عضو شورا نشان داد که نماینده گچساران و باشت به چیزی جز منافع سیاسی خود حتی به قیمت حیف و میل بیت المال نمی‌اندیشد.
استیصال زمین خواران و زمین داران و مخالفان ظفری در شورا از استیضاح وی، باعث ورود آنها به پروسه نداشتن سابقه اجرائی مسعود ظفری شد و جالب این که وزارت کشور در ابتدای امر جهت همطرازی مدارک ظفری از ایشان مصاحبه حضوری به عمل آورده و حکم ایشان توسط وزارت کشور به استانداری جهت ابلاغ ارسال گردید.
تاجگردون که با پست دادن به چند تن از مدیران بامیشخی به دنبال زمینه سازی برای عزل ظفری به هر نحو ممکن بود، اینبار دست به دامن دوست و همکار اسبق خود در وزارت کشور مهندس خندان دل برای تکمیل سناریوی خود شده است..
نکته جالب رصد تحرکات تاجگردون در این ماجرا توسط سیاسیون شهر و پیش بینی فشار برای عزل ظفری خصوصاً پس از پست دادن به چند مدیر باباامیرشیخی جهت آماده کردن فضا برای این کار بود..
و در آخر هم دم خروس نماینده محترم از هفته نامه توازن به مدیرمسئولی خود بیرون زد، جائی که با مصاحبه با یکی از اعضای مخالف ظفری بدون ذکر نام سعی در القای عدم صحت مدارک ظفری هنگام ارائه وزارت کشور شد.
در انتها چند نکته و سوال؛
۱: اتفاقات چند روز آینده یا صحت گفتار و پیش بینی‌های نویسنده این سطور را مشخص می‌کند که نشان دهنده فساد موجود در طی فرآیند تصمیم گیری در خصوص مهندس ظفری و آینده شهرداری گچساران است و یا انشاالله بر خلاف گفته‌های بنده نشان دهنده این است که هنوز هم احترام قانون و افکار عمومی و اولویت دادن به مصالح عمومی بر منافع فردی در شهر دوگنبدان جاری و ساری است.
۲؛ نقش نهادهای نظارتی و امنیتی در رصد و جلوگیری از ورود صاحبان زر و زور به عرصه منافع عمومی و بیت المال خصوصاً در این مقطع زمانی بسیار حساس از حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی چیست؟
----------------------
احمد کاظمی
من الله توفیق
 ---------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بسيار متأسفم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم چنين مطلبي درست نباشد.
با خواندن اين مطلب ياد شهيد تفحص شده در نيزارها افتادم كه تفنگ زنگ زده اش از باتلاق بيرون زده بود.
ما ملت براي وجود دموكراسي و تسليم همه در برابر رأي ملت از قبل از انقلاب تا بعد از انقلاب و جنگ تحميلي خون داده ايم.
اصلا انقلاب ما براي همين بود.
نامجو قدیم.
Iran, Islamic Republic of
نامجو کجایی بیای ببینی کیو چ میکنه😜😜😜
صالح
Iran, Islamic Republic of
اقاي كاظمي خ.ت گذاشتي.... از بلوطي خط ميگيري ولي بدون اون. نيست... هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يك نفر هم باشي به كار خودت ادامه بده اَي شهردار جوان عدالت روزي پيروز است
نویدموسوی
Iran, Islamic Republic of
. شهریست که متاسفانه کمترمدیر پاکدستی تاب مقاومت درمقابل مافیای قدرت رو داره...
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا لطفا نظر خودتان را بدهید ولی تخریب نکنید اگر کسی از آقای ظفری ناراضی است به وجدانتان رجوع کنید بنده ساکن شهرک هدایتم یکسری ازایشان گله دارم ولی انصافا حمایتش کنید تخریبش نکنید انتقاد اصلاحی داشته باشید هیچ فردی بی عیب نیست انشاءالله که همه درآبادانی شهرمان کوشا باشیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1