تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹
کد مطلب : ۴۰۱۷۶۴
ناگفته‌ها و نقدهای چهارم و پنجم:

همه چیز در باره واگذاری منازل سازمانی شرکت نفت گچساران به دستگاه‌های اجرایی / به‌ کارگیری خودروهای استیجاری

غلامرضا پاکدل
۴۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
همه چیز در باره واگذاری منازل سازمانی شرکت نفت گچساران به دستگاه‌های اجرایی / به‌ کارگیری خودروهای استیجاری
کبنا ؛اهالی محترم رسانه و مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت
 با سلام و دعای خیر،
 به استحضار می‌رساند، بدون تردید، مخاطب اصلی اینجانب برای پاسخگویی به نوشته‌هایم، نماینده محترم بوده که به دلیل نداشتن پاسخ قانع کننده یا هر دلیل دیگری، از پاسخگویی مستند و مستدل به موضوعات مشخصِ مطروحه خودداری می‌نماید. یک بار که در روز معلم، تحت فشار افکارعمومی درصددِ پاسخگویی برآمدند، ناچار به فرا فکنی و صحبتهای بی ربط گردیدند و باعث شدند تا اینجانب پاسخ مفصلِ دیگری به ایشان بدهم. بنابراین به هیچ وجه قصدِ پاسخگویی به عزیزانِ دیگر که اقدام به نوشتن بعضی مرقومه ها در حد و اندازه اطلاعاتِ خودشان می‌نمایند، ندارم مگر سایر عزیزان به آنها پاسخی بدهند. امّا در بعضی موارد برخی از دوستان موضوعاتی را مطرح می‌کنند که جزء ناگفته‌ها و نقدهای برنامه شده بنده هستند، مانند پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی در نقد پیشین و یا موضوع واگذاری منازل سازمانی به دستگاههای اجرایی و به‌کارگیری خودروهای استیجاری که اخیراً در نقد مطلبی تحت عنوان «در خدمت و خیانت مدیریت‌ها در شرکت نفت گچساران (1) گچسارانی‌ها فراموش نمی‌کنن»، به همین دلیل به ناچار، ضمن پرداختنِ مختصر به مطالب مطروحه، اصل موضوع یعنی واگذاری منازب سازمانی به دستگاههای اجرایی و نحوه به‌کارگیری خودروهای استیجاری را نیز شفاف سازی می‌نمایم.
1.  اگر فکر کنیم مردم فرق خدمت و خیانت را نمی‌دانند و ماها بتوانیم با دو کلمه حرف زدن، خیانت را به جای خدمت به آنها غالب کنیم که توهینی بس نابخشودنی به مردم است. ولی خوب شد از راز بس مهمی پرده برداشته شد و آن اینکه با همین برداشت نسبت به مردم با آنها اینگونه رفتار می‌شود، امّا انشاءاله مردم نشان خواهند داد که اینگونه نیستند.
2. اینجانب منتقد جدی نماینده محترم بوده و هستم، دلایل و مستندات کافی برای نقدهایم دارم ولی به هیچ وجه چشمْ برْ داشته‌ها و توانائیهای ایشان نبسته و نخواهم بست و بغض و کینه درقضاوتهایم جایی ندارد و کلمه ضدیت را نمی‌پسندم. این رفتار مربوط به ایشان است که متنقدانش را بلاک می‌کنند.
3. چند مورد مطرح شده است که با کمال شرمندگی هیچ واژه‌ای جز دروغ برای آنها نیافتم. زیرا این ادعاها آنقدر دروغ‌های واضح اند که بنده می‌توانم با طرح شکایت، آنان را به سزای این دروغگویی برسانم ولی خودشان می‌دانند به کرّات، در ابتدای فعالیت رسانه‌ای‌شان، این رفتار را داشته‌اند و بنده هیچ عکس العملی به‌جز چند بار زنگ زدن و روشن کردنشان، نشان نداده‌ام، چون بر این باورم قلم را نباید شکست، حتی اگر بد بنویسد. خوب به یاد دارند، همین مدیر عاملی که به هردلیلی! دوستش داشته و دارند و همواره می‌خواهد ایشان را موفق نشان دهند، پس از نوشتن خبری توسط یکی از دوستانِ رسانه‌ای ایشان، بلافاصله شاکی ایشان شد و اشد برخورد را با ایشان نمود.
4. دروغ‌ها:
 الف) سمت‌ها سازمانی در زمان اینجانب: انتصابات مدیران و رؤسا که در «ناگفته و نقد دوم»، تحت عنوان انتصابات، کاملاً توضیح داده شده است. انتصابات سایر سمتها نیز بیش از همیشه و تقریباً در تمامی موارد، براساس ارشدیت بوده و مستندات و شاهدان آن موجودند. اتفاقاً برعکس فرمایش ایشان در زمان مدیرعاملی بعد از بنده به‌عنوان نمونه بفرمایند، گماردن (چون منصوب نتوانستند بکنند حتی نمی‌شود گفت انتصاباتِ!!) رؤسای ادارات حقوقی و قراردادها، روابط عمومی، رئیس دفتر مدیرعامل و دبیرخانه، رئیس ترابری، رئیس خدمات بهسازی اماکن و تأسیسات، براساس چه ارشدیتی بوده است؟.
ب) تهدیدهای بشیری و به کارگیری بچه‌های خانواده‌های متمول و ذی نفوذ: هر چند این مورد قبل از مدیرعاملی بنده بوده، ولی چون به دلیل اطلاع کافی، عدم دفاع از آن شاید خشم خدا را به دنبال داشته باشد و باز هم یکی از واقعیتها تحریف شود، باید عرض کنم، بدون شک یکی از بهترین و مؤثرترین اقدامات در دفاع از حقوق مردم و بیکارانِ گچساران و باشت بود. زیرا بیش از 250 نفر نیرو که تعدادی از آنها هم از شهرستانهای اطراف بودند، بدون هیچگونه مدرک، معیار و آزمون و فقط از طریق معرفی از سوی افراد مختلف (به‌جز شخص نماینده وقت) و علی رغم مخالفت جدی اینجانب، در یک اقدام عجیب و عجولانه، مشغول بکار شدند. جوانان بیکار دست به دامن نماینده شدند. ایشان که تا آن تاریخ معتقد بودند نباید با نامه شخصی کسی را معرفی نمایند، با مشاهده این وضعیت ظرف دو روز به بیش از هشتصد نفر بیکار نامه‌های مشابه دادند (چو. ن معتقد بودند همه بیکاران از حقوق یکسان برخوردارند). همین امر گرچه باعث اخراج نیروهایی که جذب شده بودند، نشد، ولی سبب تشکیل کمیته جذب و حاکم شدن روالی برای به‌کارگیری نیرو گردید و به هیچ وجه باعث جذب چند نفر از یک خانواده نگردید. (انصاف داشته باشیم و واقعیتها را تحریف نکنیم).
ج) آمدن پاکدل و گرفتن نیرو از یک روستای لیشتر: دوره مدیرعاملی اینجانب از تاریخ 22 /2/ 89 لغایت 7/ 2 /92 می‌باشد. پرواضح است مسئولیت جذب یا هر مورد دیگری در این بازه مد نظر بوده و به عهده اینجانب است. لذا ادعای مذکور دروغ محض است. تغییر نام خانوادگی نیز همانطور که قبلاً عرض شد به نظرمی رسد یک توطئه ناجوانمردانه سازمان یافته است و حتی به فرض اینکه اتفاق افتاده باشد، هیچ ارتباطی با این موضوع ندارد.
ج) بازبودن دست مدیر در جذب: اینجانب به محض شروع بکار، کمیته جذب را از کارشناسان تشکیل دادم و هیچ مدیری نه تنها در جذب دخالت نداشت بلکه حتی عضو کمیته جذب هم نبود. با کدام سند دروغ به این بزرگی گفته می‌شود.
د) اعطای منازل سازمانی به دستگاههای اجرایی (ناگفته و نقد چهارم)
 باکمال افتخار به دلیل قانون مداری و اینکه با زحمات و تلاشهای کارکنان نفت از نزدیک آشنا بودم، ضمن مکانیزه نمودن سیستم واگذاری مسکن بشدت با واگذاری مسکن به غیر از نفت مخالفت و ایستادگی نمودم، بطوریکه نه تنها یک باب منزل در زمان اینجانب واگذار نگردید بلکه از 9 باب از منازلی که قبل از اینجانب واگذار شده بودند تخلیه و به کارکنان شرکت نفت واگذار گردیدند و یک باب نیز با یک نوع پایین‌تر جابجا شد. مهم‌تر اینکه وقتی موضوع جابجایی منازل یرخی مسئولین به منازل رنگی (بی تایپ)، مطرح گردید، در راستای دفاع از قانون وحقوق کارکنان خدوم صنعت نفت، با جدیت مخالفت کردم که شاید باعث نگرانی آن دوستان خوب هم شد ولی با کمال تأسف و تعجب مدیر عامل بعد از بنده که شما به دلیلی! سعی دارید از ایشان قهرمان بسازید، تا این خواسته را شنید، قند دردلش آب شد که شاید با دادن این امتیاز از حقوق نفتی‌ها، حمایت آن مسئولین صاحب منصب را جلب کند و برای اولین بار در تاریخ نفت (از عهده دارسی تاکنون)، منازل رنگی که به‌نوعی آرزوی یک کارمند رسمی نفت است که لااقل در سالهای پایانی خدمت در آنها ساکن شود، به دستگاههای اجرایی واگذار گردید و بدتر اینکه برای خوش خدمتی بیشتر، چه هزینه‌هایی که در آن منازل نشد، حتی تا حدودی از بیرون قابل روئیت هستند. خدا را خوش می‌آید که وادادگی یک مدیر آنچنانی را بخواهید به مقاومت و شجاعت اینچنینی مدیر دیگر، با دروغ جابجا کنند؟ فردای قیامت جوابی دارند؟ از مسئولین محترم قبلی و فعلی پوزش می‌طلبم، چون این عزیزان هیچ گونه نقشی در این موضوع ندارند. بحث فقط مقایسه شایستگی‌های مدیران عامل بوده و علت آن هم ادعای دروغین مدعیان است و بنده شرمنده‌ام که بناچاره باید به گونه‌ای بنویسم که ظاهراً حمل بر خودستایی می‌شود.
ه) خودروهای استیجاری (ناگفته و نقد پنجم)
سئوال فرموده ایدکه آیا افشای لیست پیکابها در زمان آقای پاکدل از سوی راقم به لغو آنها نینجامید؟ باید صراحتاً عرض کنم: خیر. اتفاقاً یازده دستگاه بودند که شما به درستی نام آنها را افشا کردید ولی چون همانطور که ذکر کرده‌اید به دلیل اینکه در به‌کارگیری آنها ضابطه حاکم بود، مثل امروز نیاز به سانسور نبود و به لغو آنها نینجامید.
در خصوص به‌کارگیری خودروی استیجاری در زمان بنده چهار شرط باید رعایت می‌شدند الف) اهل گچساران و باشت باشد، ب) از شاغلین شرکت نفت نباشد، ج) قبلاً خودروی استیجاری در شرکت نفت نداشته باشد، د) فرزندی به‌صورت پیمانکار در نفت نداشته باشد.
کلاً در زمان مدیر عاملی اینجانب یازده دستگاه خودرو استیجاری به‌کارگیری شدند که براساس ضوابط فوق بوده و یازده خانواده از محل نفت امرار معاش نمودند. اما بعد از اینجانب بفرمایند ضابطه چیست؟ حداقل در یک مورد شصت و چهار دستگاه به‌کارگیری شده‌اند که لیست آنها موجود است. متاسفانه اکثراً به افراد مدیر، رئیس، مسئول، پیمانکار، متمول، صاحب نفوذ و حتی کسانی که قبلاً فرزند یا فرزندشان هم در شرکت نفت مشغول بکار شده‌اند، تخصیص داده شده‌اند.
وعده داده‌اند که لیست جذب نیروهای پیمانکاری منتشر خواهد شد، باعث خوشحالی است، البته لیستی که نحوه جذب و تاریخ شروع بکار براساس پرداخت حق بیمه داشته باشد. چون اولاً فقط افرادی قابل بحث و ملاک عمل هستند که از تاریخ 22 /2 /89 یعنی شروع دوران مدیرعاملی بنده مشغول بکار شده‌اند دوماً حتماً در کنار این اسامی، فهرست افرادی که از آن تاریخ تا امروز بکار گرفته شده‌اند و نحوه به‌کارگیری‌شان نیز مشخص شوند تا مقایسه میسر باشد و سیه روز شود هر که در او غش باشد. بدیهی است انتشار هر گونه اسامی مربوطه به تاریخ جذب قبل از 22 /02 /89 یا انتشار هر گونه اسامی بدون استناد به لیست حق بیمه که باعث وهن و تشویش اذهان عمومی شود، حق شکایت را برای افراد لیست و کسانی که قصد تخریب یا لطمه به آبرویشان وجود دارد، محفوظ خواهد بود.
خدا را شاکرم که به این ترتیب، تاکنون مقدمه و علت نقدهایم، بی توجهی و فریب دادن کارکنان نفت اعم از رسمی و پیمانکاری، انتصابات، عدم شایسته سالاری، تبعیض، بی عدالتی، انحصار، خانوادگی و فامیلی کردن شرکت نفت و دیگر ادارات، و امروز واگذاری منازل سازمانی و واگذاری خودروهای استیجاری، به‌صورت دقیق و مقایسه‌ای، به استحضار مردم رسید و متاسفانه پاسخ مستدلی نیز وجود ندارد.
---------------------------------------
غلامرضا پاکدل - ۳ مرداد ۹۷
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
موفق باشید وسربلند انشاالا
حسن
Iran, Islamic Republic of
امثال دیبا///برن دست به دامان مرادشان بشوند تا به میدان بیاد. خودشون هم کاسه کوزه هاشون را جمع کنن
گچساران
Iran, Islamic Republic of
مهندس عزیز خدا و مردم قدردان خدمات ارزنده شما هستند.
نادر
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود مهندس مثل همیشه مودبانه مستند و دندان شکن
نفتی
Iran, Islamic Republic of
دوره مدیریت شما تنها دوره ای بود که بی پارتی ها به نام و نوا رسیدند. حامی مستضعفآن شیر مادرت حلال حلال حلالت باشد
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
واقعا بنازمت پاکدل هر چه بهت دروغ میبندن با سند و مدرک جوابشون را میدی
شرکت نفتی
Germany
کیست که نداند مدیریت گچساران با چماق بدستان و دوره خان و خان بازی قبل از انقلاب اداره میشه . شرکت نفت که گل سر سبد اونهاست . مدیران بدون سمت و رئیس هایی که بعد از چند سال هنوز هم سرپرست هستن و به لطف تملق در این جایگاه قرار گرفتن
ترک
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند پاکدل قابل مقایسه با مدیران بعد از خودش نیست بابا پاکدل مدیری متخصص شجاع با ایده و دلسوز هستش.
قیصر
Iran, Islamic Republic of
پاکدل مردی بی نظیر و مدیری شایسته که حقش خیلی بالاتر از این چیزهاست. محبوب دلها
آرو
Iran, Islamic Republic of
حمایتت میکنیم. کر بی نمونه
درد دل شرکتی ها
Germany
ما بعد از سی سال سابقه وقتی از کنار منازل رنگی رد میشیم با حسرت نگاه میکنیم بعد نصف مسئولین شهر رو اوردن اونجا و به ریش ما شرکتیا میخندن . خدایا ما که عاجزیم از گرفتن حقمون تو شاهد باش که تو این دوران سیاه و تاریک نفت چطور حق ما رو خوردن
اسپری
Iran, Islamic Republic of
خدا جواب خدمات ارزنده شما را داده و باز هم میدهد. اینکه هر چهار فرزند شما پزشک شدن یه نمونه از لطف خداست.
مجید
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل با مدرک ومستندات صحبت میکند آقای نماینده اگه جوابی داره بیاددارید کنه هر چند که با شناختی که از ایشان داریم اگه جوابی داشتن کوتاه نمیومدن.
خیرآباد
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند بهترین گزینه هستی برا نمایندگی مجلس. کاشکی به صحنه بیایی و مردم شریف این فرصت را از دست ندن
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل شما از مدیران دولت دوم احمدی نژاد بودید همان دوره ای که اقتصاد و ... مملکت به یغما رفت . خوب میدانیم و میدانید که در طول تاریخ ایران ضعیفترین مدیران دولت مربوط به دولت احمدی نژاد است . هر چه در چنته دادی بگو . لاف زدن و دروغ گفتن و اتهام زدن و تعریف از خود کردن از ویژگیهای مدیران دولت در دوران احمدی نژاد است . شما هم برای دور آینده مجلس کت و شلوار کاندیداتوری خود را از همین الآن سفارش بدهید . تنها انجاست که میزان مقبولیت افراد مشخص میشوند .
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر احمدی نژاد خودش حاشیه داشت ولی بهترین مدیران جوان در دوره او ظهور پیدا کردند. البته با سیاستهای دولت آشفته و بی تدبیر روحانی دیگر نیازی به مقایسه هم نیست.
Iran, Islamic Republic of
پاکدل پاکدست.. درود بر تو
بی ریا
Italy
شعر میگی چرا مومن.بی عدالتی تو این دوره رو من میبینم که تو شرکت نفت هستم کجای کاری .پارتی فقط نفر اول شهرستان رو میطلبه تا اون دستور نده برگ هم از درخت نمی افته
چهارراه گشین
Iran, Islamic Republic of
آفرین و صد آفرین مهندس. واقعا که کمترین نتیجه این همه دقیق و مستند نوشتن این است که نوشته های غیرمستند برا مردم کاملا مشخص هستن
باتولی مطلع
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند کلمه کلمه این مرقومه عین واقعیت است. زنده باشید مهندس پاکدل
شرکتی مطلع
Germany
یکی از همکاران شرکتی در دوران پاکدل با اینکه امتیاز ش خیلی پایین بود ولی چون خونه رو از یک نفر نیروی انتظامی گرفته بود خونه رو به خودش دادن .وقتی من معترض شدم در جوابم گفتن مهندس پاکدل گفته هر شرکتی که بتونه خونه سازمانی رو از غیر نفتی بگیره به خودش میدن اگه امتیاز ش هم پایین باشه .با این کار تونستن چن تا از خونه های شرکت رو از غیر شرکتی ها بگیرن .و دوم اینکه هیچ غیر شرکتی که از مسئولین ادارات هم بودن حق ورود به منازل رنگی رو نداشتن ولی بعد از مهندس پاکدل این اتفاق افتاد و شرکتی های بی دفاع در حسرت گرفتن خونه رنگی موندن و این است عدالتی که الان ازش حرف میزنن
امیر
Iran, Islamic Republic of
بخدا من زبان بازی مثل تو ندیدم
Iran, Islamic Republic of
تو که امیر اینا رو نخون برات .چون نمیخوای واقعیت رو بپذیری
Iran, Islamic Republic of
تو که میمیری امیر اینا رو نخون برات سمه چون نمیخوای واقعیت رو بپذیری
فتح و نیمدور
Iran, Islamic Republic of
قرون همشون کلافه وابیدن پاکدل حلال زاده شیر پاک خرده
استاد دانشگاه پیام نور
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد انقلابی پاک دل عزیز که بدون از سازش و تسلیم و رک وبامسنتد در مقابل چپاولگران مانند موشک سجیل هرروزی یک هدف را منهدم می کند.
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
باسلام.به راستی این شفاف سازی های مهندس پاکدل در دل ماجوانان روحیه انتقادکردن رو زنده کردند.امیدی تازه جهت سر وسامان دادن به این همه فامیلگرایی وپارتی بازی وپست های بنوشکه ای وفامیلی صورت گرفت.قلم زدن چیزباارزشیست ان راازمهندس یادبگیرید
آبی
Iran, Islamic Republic of
بیشترین پارتی بازی در دوران پاکدل انجام شد با امتحان مصلحتی ولی کسانی که قبول شدن اکثرا رتبه های بالای ۲۰۰بودن
آبی
Iran, Islamic Republic of
بیشترین پارتی بازی در دوران پاکدل انجام شد با امتحان مصلحتی ولی کسانی که قبول شدن اکثرا رتبه های بالای ۲۰۰بودن
آبی
Iran, Islamic Republic of
بیشترین پارتی بازی در دوران پاکدل انجام شد با امتحان مصلحتی ولی کسانی که قبول شدن اکثرا رتبه های بالای ۲۰۰بودن
United States
ثابت کنید برادر . همش .مردم دیگه فهمیدن کی از جنس مردم و کی از جنس.
بی ریا
Italy
آب رو .ه میسوزه
بی ریا
Italy
. حرف اول جامعه امروز رو میزنه.برای بی ارزش ترین کار هم باید سراغ دفتر نماینده رفت مدیران و رئیس های ادارات از خود هیچ اختیاری ندارند فقط معرف میخوان و سفارش.ملاک خودی یا غیر خودی هست. انتخاب سخنران 22 بهمن. تفکر انقلابی جوانان شهرستان بود.بلاک باد مخالف من . مخالف من
Iran, Islamic Republic of
زنده باد پاکدل و پاکدل دوستان...
احسنت داری مرد بی همتــــــــا...
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاکدل اگه یه جو انصاف داشته باشیم و بدور از تعصب به قضیه نگاه کنیم دوران مدیریت ایشان قابل قیاس با بعد از ایشون نیست هر کی به هر کی شده خصوصا در جذب نیرو وواگذاری امکانات در شرکت به غیر شرکتی ها..
باوی
Iran, Islamic Republic of
شیرمادرت حلالت پاکدل عزیز
Iran, Islamic Republic of
به زمان کامنت ها دقت کنید !!!
همه در یک زمان و هر کامنت بفاصله جند ثانیه تا یک دقیقه بعد ارسال شده است !!!
گروهی از مخاطبین که از ساعت 1 شب تا 1 و20 دقیقه شب ،دقیقاً منتظر اظهار نظر جناب پاکدل بودند !!
20 دقیقه ، 22 کامنت آن هم در تأیید اظهارات آقای پاکدل !!!!
فکر دیگری بکنید !!!!
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
در کلام ایشون بی ادبی ندیدم. خدا همه ما رو هدایت کنه انشالله
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
در کلام ایشون بی ادبی ندیدم. خدا همه ما رو هدایت کنه انشالله
معلم
Germany
مدیریت امسال پاکدل مارا بدبخت کرده ول کن هم نیست یکی به این آقا بگه جناحت دیگه چه حرفی برای مردم دارند البته جناح کنونی هم دربحران شما گیرکرده وزندگی مردم را به بحران تبدیل کرده اید.
ایاز
United States
.,نمیخواد اینهمه دست و پا بزنی خیلی قشنگ میشه از حرفات فهمید که . ادت رفته برای تبلیغ نماینده موردنظرت چقدر نیرو جذب کردی ؟فامیل نزدیکت بانیسان استیجاری سمپل جابجامیکنه,چندتاشون یونت سه کار میکنن.عموزاده خودت بامدرک زیر دیپلم اومد سرکار .خواهشا اگه قصد اومدن برا نمایندگی مردم رو داری ,فقط از برنامه هات بگو الکی کسی رو تخریب نکن,که مردم خودشون قضات فهیمی هستن.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای پاکدل :چرا مغلطه میکنی شماها دستتون برا مردم رو شده ودیگر حنا تون رنگ باخته اگر راست میگین لیست همون ماشین های استیجاری رو منتشر کنید که همون ماشینها بیشتر به کدوم رئیس بانک وسازمان اب ودیگر ادارات تعلق داشت خدا رو شاهد میگیرم هیچ گونه کاری تا الان تاجگردون برام نکرده والان هم بیرون از استان هستم ولی . که خودت با سید قدرت حسینی به مردم باشت وگچساران کردی. تاجگردون بیشتر نیست حداقل بعد از یکسال که در دوره این نماینده به منطقه سر میزنیم حداقل یه اثاری از پیشرفت کاری مشاهده شده نه اینکه قابل قبول باشه برا جوانان بیکار وتحصیلکرده ولی کور سوی امیدی وجود داره پس اینقدر دم از عدالت نزن مگه زمان ریاست شما . در راس هرم نبودن حتما همین اقایان جزء کمیته جذب بودن وفامیلای خودشون رو بکار گرفتن وهر کس که دوکلام سواد داشت دست رد به سینه ش زده می شد پس اگر الان تاجگردون پارتی بازی میکنه نباید ازش ایرادی گرفته بشه چون تا وقتی افرادی که دور وبر اقایون هست من وامثال من تو گچساران با وجود چندین مدرک معتبر کار گیرمون نمی یاد وحداقل وجدان خودتون رو قاضی قرار بدین وبرا پست ومقام همدیگه رو تخریب نکنید وبذارین اگر کسی میتونه کار عمومی برا مردم انجام بده در مقابلش موضع گیری نکنید تا شاید امیدی برا جوانان این شهر زنده بماند برا آینده ای بهتر وپویاتر ودر پایان اگر دوست داشتین میتونم رئیس هایی که الان ماشین استیجاری تو شرکت نفت دارن رو براتون لیست کنم چه در زمان شما وچه بقیه مدیریت ها
سید.محمدطاهر.عوضپور.
Iran, Islamic Republic of
.باسلام.به.عضمت.اسلام.مهدی.رهروان.دل.از.منزل..خودکفا..امتیا.ز.بی.امتحا.سرگشته.گذر.کن.که.دین.را.برباد.دادی.دواکن.که.نمردم...که.مست.هستن..که.دل.از.غافل.جدا.هستم....شربت.شیرین.نوشیدنوشیدند.حق.مسکن.دین.خدا.سپردم.ولی.غافل.ازان.است.که..........دیاری.نیست.اطلاعات.من.به.دین.خداست.گرسر.به.بالین.بگذاری.که.از.دشمن.نابکار.بیزاریم..عاقبت.خداشمار.دید.ولی.صف............شکنانیت..به.روح.فاطمه.نگاه.گردی.ولی.گرفتاری.صحبت.من..........کارخدایی.دشمن.نابکار.ایلیاتی..برنده.تران.است.که.بیند..کارادمها.ضنین.است.دل.از.صفا.ومروت.نداشتی.خشت.من.کجا.هست.شماره.بین.است.گر.زنده.ماندم.باخدابود.منافق.در.صف.شکنان.اشنابود..دلی.بی.رنگ.منم.عاشق.توای.ای.جان.جاننم.وسلام.معذره.خدا.اگر....گرفتاری.خودت.نمی.دانی.پریشانی.زه.حق.قران.خواندن.من..........برپاست.سوره.اعراف.ایه.بیست.سه.تا.سی.قراعت.بفرماید.وسوره....بقره.ایه.دویست.سه.تا.دویست.نوزده.قراعت.بفرماید.وسلام
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1