کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت:

به بلندای سترگ آفتاب و به سختی زاگرس

6 تير 1397 ساعت 0:35

فرزندان زاگرسی بسیارند و آوازه کارآیی و توانمندی هایشان زبانزد خاص وعام گشته است، که اگر بخواهیم نام ببریم مثنوی هفتاد من خواهد شد و این از فرصت مقال خارج است، وقت دیگر می‌طلبد و فرصتی مجدد تا به همه‌ی این عزیزان پرداخته شود و عملکردهایشان در انظار رو نمایی گردد.


متن ارسالی

چه نورانی است قله نشینان زاگرسی وچه مقاوم وسخت است پیکره زاگرس، اوج افتخار وعزت مردان زاگرسی آنجا پدیدار می‌شود که در استقامت وپایداربودن همچون کوههای بلند زادگاه خویش سخت بودن را تجربه می‌کنند،
ایران اسلامی اکنون از وجود مبارک مردان زاگرس نشین استفاده لازم ومقتضی را می‌نماید والحق والانصاف در جایگاههای سپرده شده به ایشان سنگ تمام گذاشته و آیینه دار مابقی سردمداران گشته ودیگران به حرمت پاکدستی وصداقت شان زمام امور بیشتری را به دستان با کرامتشان می‌سپارند و این نشان از بزرگی زاگرس نشینان درون نظام دارد و اعتماد جامعه و بزرگان را جذب نموده‌اند که چنین مورد اعتماد گشته‌اند.
باید به وجود مردان بزرگ سرزمین‌های زاگرسی بالید و از داشتن آنها به وجد آمد و هر جا که می‌توانیم برای استحکام جایگاهایشان قدم وقلمفرسایی نماییم که اگر عطری دارند ما نیز معطر می‌شویم واگر خدای ناکرده به ناکرده ایی اتهام زنیم خود نیز متهم ردیف اولیم.
راه و روش دکتر وکیلی به‌ قدری شفاف است که در همین زمان کم حضور در میان سیاسیون کشوری با وجود کمی زمان به‌قدر سالها اعتماد سازی نموده که هم کیشان وی یعنی نمایندگان مجلس زمان امور را به دستان با صداقت وکارایی وی سپرده و اینگونه شایستگی ایشان را به مردم ندا می‌دهند، کمتر نماینده ایی در این زمان کم توانسته همچون ایشان مقبولیت یابد ومورد اعتماد دیگر هم سلف‌های خویش شود تا برای جلوس جایگاه هیئت رئیسه به ایشان رای دهند و این جز به صداقت در گفتار ونیکویی در کردار میسر نخواهد بود.
دکتر غلامرضا تاجگردون یکی دیگر از میان خیل عظیم زاگرس نشینان است که آوازه خویش را از دامنه‌های زاگرس به پهن دشت ایران اسلامی برده و عملکرد روشن خویش را کارنامه مقبولیت خود قرار داده ویاران همراه را یکبار دیگر متوجه این واقعیت کرده که جز وی کسی توان و مدیریت بودجه مملکت را ندارد و اوست که می‌تواند آنرا ساماندهی نماید و پیچ و خم‌های سخت را به انگشت تدبیر وکیاست آسان نماید و به دیگران نیز دیکته نماید صداقت از ویژگی‌های مردان زاگرس نشین بوده وخواهد بود.
حاج عدل هاشمی با وجود بودن در اولین دوره نمایندگی از چنان محبوبیتی در میان دوستان وهمکاران نماینده برخوردار شده که با وجود کمی دوران سیاسی مجلس وی را به عنوان نائب رئیس کمسیون انرژی انتخاب می‌نمایند و الحق والانصاف که ایشان هم اعتماد دوستان را احترام گذاشته وخارج از توان معمول هر انسانی پیگیر مشکلات معضلات این حوزه بوده و تعامل سازنده با مدیریت‌های مختلف انرژی رادر راس امور قرار داده تا بتواند از این رهگذر به مردمان خونگرم وصمیمی حوزه زاگرس خدمت رسانی نماید.
کلان شهر ایران را بدستان پرقدرت افشانی دیگر زاگرسی داده‌اند تا با درایت خویش گره‌های کور این مجموعه را رمز گشایی نماید و باصداقت و پشتکار چرخ‌های آنرا به چرخش در آورد.
سیدضیا هاشمی در وزارت علوم لیاقت خودرا به منصه ظهور رسانده تا جایگاهی در خور را نصیب خویش گرداند.
امور مالیاتی کشور در دستان پر توان یکی دیگر از مردان زاگرس نشین می‌باشد که یکی از ارکان مهم نظام تلقی می‌شود وهمه دولت مردان چشم به عملکرد آن دوخته واز این مکان انتظار توجه ویژه می‌نمایند واین زاگرسی امور مالیاتی کشور کسی نیست جز فرزند پاکدست عشایر غیور زاگرس نشین، به چنین مردانی که مورد اعتماد نظام هستند می‌بالم ودر پوست خود نمی‌گنجم همچون دیگر مردمان حوزه زاگرس.
فرزندان زاگرسی بسیارند و آوازه کارآیی و توانمندی هایشان زبانزد خاص وعام گشته است، که اگر بخواهیم نام ببریم مثنوی هفتاد من خواهد شد و این از فرصت مقال خارج است، وقت دیگر می‌طلبد و فرصتی مجدد تا به همه‌ی این عزیزان پرداخته شود و عملکردهایشان در انظار رو نمایی گردد.
آرزوی سربلندی و پیروزی روز افزون برای همه‌ی فرزندان لایق زاگرس نشین در جای جای ایران اسلامی دارم، قدم‌هایتان استوار وخداوند پشتیبان گامهای خدوم شما باشد. انشااله

---------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه ای چرام


کد مطلب: 401063

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/401063/بلندای-سترگ-آفتاب-سختی-زاگرس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1