کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حرفی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

در باب اولین زن فرماندار کهگیلویه و بویراحمد

13 خرداد 1397 ساعت 22:55

از خانم صداقت سوال کردم این آمد رفت شما ادامه دارد یا اولش این طور است نگاهی عمیق می‌نماید که آینده و آیندگان نشان می‌دهند آیا یک مسئول که تعهدی سپرد و آن هم یک زن فقط در اداره‌اش باید تصمیم بگیرد و یا باید بین مردم بود


متن ارسالی

خیلی وقتا آرزومون این بود که زنها به جایگاه واقعی خودشون در پذیرش منصب‌های دولتی واداری برسند تا اینکه یه بانو بر مسند مدیرکلی نشست و امیدوار شدیم واینک بانویی دیگر سکان فرمانداری دنا را به عهده گرفته است و امیدوارتر.
نور امید قلوب مردم شهرستان دنا را روشن وشاد نموده است و بانوان و زنان این مرز و بوم دست دعا برداشته‌اند برای انان که این امید را در دل زنان دنانشین زنده نموده‌اند.
خانم صداقت بانویی مصمم و دلسوز این روزها سخت مشغول به کار است بعدظهرها به روستاها و به مرکز بخشها در حال سرکشی است.
در قامت یک بانو دربین مردم می‌نشیند درد دلشان را می‌شنود با آنها معاشرت می‌نماید هرکس پیشنهادی دارد یکی ابراز خرسندی می‌نماید دیگری از مشکلات روستایشان می‌گوید وان یکی از نیاکانشان که چه محنتها کشیدند تا آبادانی نمایند همه میگویند از هر کوششی دریغ نمی‌نمایند و محکم و استوار همدلی می‌کنند و هم یاری، تا خانم صداقت موفق شود زیرا تا مسئولین بدانند و باورشان نمایند که زنها هم می‌توانند.
از خانم صداقت سوال کردم این آمد رفت شما ادامه دارد یا اولش این طور است نگاهی عمیق می‌نماید که آینده و آیندگان نشان می‌دهند آیا یک مسئول که تعهدی سپرد و آن هم یک زن فقط در اداره‌اش باید تصمیم بگیرد و یا باید بین مردم بود او می‌گوید خیلی از مردم عزیز به دلایلی نمی‌توانند در محل فرمانداری حضور یابند باید بین مردم رفت درددلهایشان را شنید مشکلاتشان را از نزدیک مشاهده کرد امسا ل سال کم آبی وخشکسالی است امسال سال حمایت از تولیدات داخلی است امسال چون سالهای قبل سال خدمت به مردم است باید تا توان داشت قدم برداشت دولت تدبیر و امید دولت خدمتگزار است، باید کار کرد.
باید در عمل نشان داد که مردم ولی نعمتان انقلابند و من مردم را می‌دیدم که دست می‌زدند و برایش آرزوی توفیق داشتند مادر پیری که اسپندی دود می‌کرد و پیشانی‌اش می‌بوسید و متواضعانه خدمتگزار دولت دستش را بوسه می‌زد من که می‌دیدم و مشاهده می‌کردم این صمیمیت مردم و مسئولین را، یاد حرف امام (ره) افتادم که فرمود:
ملت ما شایسته است که به آنها خدمت کرد. برای آنان که اعتماد کردند و شجاعت نمودند و یک بانو را برای اولین بار در استان فرصت خدمت گزاری دادند درود می‌فرستیم و دعای خیرشان می‌نماییم برای خانم صداقت هم آرزوی توفیق داریم برای استاندار سختکوش، برای نماینده پیگیر بویراحمد ودنا، برای سایر مسئولین که وعده دولت را در استان جهت بهره‌گیری از زنان عملی نمودند.
تشکر وقدردانی می‌نماییم از خداوند آرزوی اقتدار و استمرار نظام مقدس اسلامی را داریم.
بیاییم همگان در خدمت مردمی باشیم که انقلاب کردند جان فشانی نمودند وشهید دادند جنگ را اداره کردند نان پختنند وبه جبهه‌ها ارسال کردند درانتخابات شرکت فعال داشتند و دارند را دریابیم.
این مردم شایسته احترام و خدمتند.
-----------------------------------------------
افسر بسطامی جو
کارشناس ارشد مهندسی منابع طبیعی
------------------------------------------------


کد مطلب: 400487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/400487/باب-اولین-زن-فرماندار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1