کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاکتیک جالب استاندار برای انتخاب مدیرکل امو بانوان استانداری/ تاکید بر انتخاب عملگراها در مسئولیت‌های جدید استان

1 دی 1396 ساعت 14:26


متن ارسالی
علی رغم طرح نام‌های بسیار، برای انتصاب مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد فردی انتخاب شد که تقریباً کمتر کسی انتظار آن را داشت.
به گزارش کبنا، یکی از مسئولیت‌هایی که نام‌های فراوانی برای آن مطرح و افراد زیادی هم برای انتصاب یکی از آن‌ها به این کرسی تلاش کردند، مدیرکل امور بانوان و خانواده بود که بیشترین نامزد کسب عنوان را از پزشک گرفته تا کارشناس رشته‌های مختلف به خود اختصاص داد.
با وجود رایزنی‌های فراوان و فشارهای سیاسی برای انتخاب مدیرکل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد ترجیح داد فردی که به نظر می‌رسد “عملگرا” ست و می‌تواند با فعالیت بیشتر گرهی از مشکلات این حوزه باز کند را برای این مسئولیت انتخاب کند.
در روزهای اول این انتخاب و اعلام ابلاغ دکتر احمدی، برای مدیرکل جدید امور بانوان استانداری که برای تعدادی از سیاسیون استان شوک آور بوده است، گلایه‌ها و انتقادهایی ایجاد و وقتی در جامعه چندان مورد پذیرش قرار نگرفت، فروکش کرد.
این عدم همکاری و هماهنگی افکار عمومی برای مقابله و یا مخالفت با تصمیم نماینده عالی دولت در استان، می‌تواند نشانه پذیرش وعده اولین روزهای استاندار در زمینه تلاش برای شایسته سالاری و جایگاه دادن به این اصل و تقویت نگاه “عملگرایی” در کهگیلویه و بویراحمد، علی رغم مخالفت برخی افراد و احزاب باشد.
در این میان نوع عملکرد و تلاش‌های خانم آذر صفایی نیا و همچنین مدیرکل سازمان کار و امور اجتماعی می‌تواند به روند اعتماد به مدیریت زنان در استان شدت بخشد و یا سرعت این انتصاب‌ها را کمتر کند، اما واقعیت این است که تاکتیک استاندار کهگیلویه و بویراحمد در “عملگرا بودن مدیران آینده استان” می‌تواند فرصتی برای توسعه و زمینه ساز رشد شاخص‌های مختلف در استانمان باشد.
 


کد مطلب: 302014

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/302014/تاکتیک-جالب-استاندار-انتخاب-مدیرکل-امو-بانوان-استانداری-تاکید-عملگراها-مسئولیت-های-جدید-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1