کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همه برای یک نفر «هدایتخواه»

21 شهريور 1394 ساعت 23:12


احمد رضایی
ظاهرا در استان کهگیلویه و بویراحمد قحط الرجل است که مدام و در هر دوره ی انتخابات مجلس باید چند چهره ی تکراری نامزد شوند و بقیه به به به و چه چه کردن قانع باشند.BOYER
مدت‌هاست با تبلیغ و شانتاژ و ناز کردن بر مردم می‌گویند که آقای هدایتخواه قصد کاندیداتوری ندارد و می‌خواهد کار فرهنگی انجام دهد در حالی که از همان ابتدا اظهر من الشمس بود که این یک بازی است. بازی‌ای که خیلی‌ها هم در آن به بازی گرفته شدند و با آبروی برخی‌ها بازی شد و در نهایت هم بعد از جلسات متعدد و مقالات و زد و بندهای بسیار باز همه دست به دامان هدایتخواه تنها منجی خود شدند که شما باید نامزد شوید و جالب آنکه هدایتخواه باز هم صراحتاً نپذیرفتند.
معرفی هدایتخواه از سوی به اصطلاح شورای حکمیت چیز عجیبی نیست اما حضور چهره‌های مدعی همچون خلقی‌پور، خرامین و پیشوا در این جلسه و صحه گذاشتن بر عدم توانایی خود برای کاندیداتوری و تایید توانمندی هدایتخواه در نوع خود جای تامل بسیار دارد.
افرادی که در ماه‌های گذشته مدام صحبت از کاندیداتوری خودشان بود اما به یکباره کنار می‌روند و میدان را برای هدایتخواه خالی می‌گذارند. هر چند باز هم دهرابپور به این جلسه نیامد و با نیامدن خود نشان داد که او کسی نیست که اسیر جو و تسلیم وعده و وعید گردد.
دهرابپور اساساً این جلسات را قبول ندارد و معتقد است این نوع رفتارها جز انحصار گرایی و تشدید قوم‎گرایی چیز دیکری نیست و استفاده از عنوان اصولگرایی صرفاً تبلیغاتی است. همچنان که یکی از سخنرانان در این نشست با مطرح کردن بحث بویراحمد بر نگرش قومی خود، هدایتخواه و سایر حاضران در نشست صحه گذاشت. و گر نه اصولگرایی به عنوان جریان حافظ اصول اسلام، انقلاب، امام و رهبری هرگز سنخیتی با قوم‌گرایی و انحصارطلبی ندارد.
مشابه همین وضعیت در جناح مقابل اصولگرایی یعنی اصلاح طلبان نیز به وضوح دیده می‌شود و چهره‌ها جرات عرض اندام ندارند و از سر اجبار خود را پشت سر یک نیروی رد صلاحیتی پنهان کرده‌اند و به امید روزها و اتفاقات نشسته اند.
حضور مجدد سید باقر و هدایتخواه نه تنها قحط رجالی در استان کهگیلویه و بویراحمد را آشکار می‌کند بلکه سبب سوخته شدن و پایان عمر سیاسی مهره‌های پر ادعایی خواهد شد که همیشه می خواهند بیایند اما در نهایت به برتری دیگران و ضعف خود بله می گویند و این دور ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 124884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/124884/همه-یک-نفر-هدایتخواه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1