کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا تغییرات به شبکه دنا می‌رسد؟!

27 فروردين 1394 ساعت 11:45


با تغییر ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی در سال گذشته  و با توجه به فرامین مقام معظم رهبری که در حکم  ریاست سازمان آمده است سیاست‌های کلی این سازمان بسیار حساس بصورت شفاف بیان شده است.
طبق این فرمایشات مقام معظم رهبری ایجاد نشاط باید در سرلوحه اقدامات ریاسdenaت جدید قرار می‌گرفت که ماحصل این اقدامات با توجه به آماری که در سایت ها منتشر شده  بود شناسایی۲۰۰۰ مدیر برای ۵۰۰۰۰ کارمند رسمی و ایجاد تغییرات مدیریتی در سطح کلان و حذف و تغییر بسیاری از مدیریت ها و ادارت کل را در برداشت.
در اخرین افق رسانه که در سال گذشته در تهران برگذار شد این سیاست ها بطور کامل به مدیران کل استانها ابلاغ گردید و ادغام واحدها و مدیریتها به مدیران کل ابلاغ گردید.
حال با توجه به این تغییرات وباتوجه به ساختار کنونی مدیریتها در شبکه استانی دنا و تغییراتی که بصورت کشوری در این شبکه اعمال خواهد شد انتظار دو مورد در این ساختار جدید از مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود: ۱-مدیرانی که در حال حاضر در پست مدیریت هستند اکثر قریب به اتفاق  انها مدت۱۰تا ۱۵ سال چه در حوزه صدا وسیما و چه در حوزه فنی در این پستها به نوعی جا خوش کرده و دیگر انگیزه ای برای پیشرفت شبکه و ایجاد نشاط را ندارند و با مدارک غیر مرتبط وبا ارتباطات  به این پست رسیده اند میبایست به نوعی رو به جوان گرایی و نشاط کاری تغییر کنند
۲- مدیران کنونی اکثراً از دو شهرستان خاص هستند و چنانکه دیده شده، جذب نیرو در سال‌های گدشته با توجه به نبود مدیر و ارتباطات از این دو شهرستان صورت گرفته است وسهم جذب نیرو در سالهای گذشته از سایرشهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار محدود بوده است.
با توجه به موارد بالا  از مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه وبویراحمد انتظار می‌رود در این ساختار جدید مدیریت این مرکز تغییرات اساسی اعمال نماید. و این مهم جز با جابه‌جایی مدیرانی که پست‌های آنان به نوعی دائم العمر شده است را  میسر نخواهد شد.
امید است با تلاش و کوشش هرچه بیشتر کارکنان و مدیران شبکه استانی دنا این شبکه به یکی از پر مخاطب ترین شبکه‌های کشور تبدیل گردد.


کد مطلب: 99504

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/99504/آیا-تغییرات-شبکه-دنا-می-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1