تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : ۹۶۶۰۴

نامه‌ای به فرماندار کهگیلویه

۹
۰
کبنا ؛ شهریار جمالی*
با تبریک سال نو مطلب زیر نامه ای به فرماندار شهرستان کهگیلویه می باشد که امیدوارم با انتشار آن مثل همیشه رابط بین مردم و مسئولین باشید.
بسم الله الرحمن الرحیم
نوروز نُماد جاودان نوشدن است
تجدید جوانی جهان کهن است
زینها همه خوبتر که هر نو شدنش
باز آور ِ نام پاک ایران من است
جناب آقای کرامت کریمی سرپرست محترم فرمانداری شهرستان کهگیلویه
سلام علیکم
با تبریک نوروز باستانی یادگار پدران و نیاکان ایرانیان برخود لازم دانستم بعنوان یک جوان از خطه‌ی کهگیلویه در اولین روزهای سال ۱۳۹۴که به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذری شده است مطالب اندکی را با زبانی ساده خدمت شما عرض کنم.
جوانی بهار تلاش و کوشش زندگانی انسان و سرشار از جوش و خروش، هیجان و شادی است و آغاز پستی و بلندی‌های روحی و روانی و اجتماعی و فرهنگی اوست. بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همواره به جوانان و نیروی بالقوه‌ی آنان اشاره می‌کردند و به فردای نسل جدید و کارآفرینی و کارآمدی آنان در گستره‌‌های متنوع اجتماعی و فرهنگی متعقد بودند و اعتماد داشتند. ایشان جوانان را به منزله‌ی ذخائر اقتدار و عزت کشور می‌پنداشتند. از ین رو استاد عزیز جناب آقای کریمی، دهدشت شهری است با نیروی انسانی جوان و نخبه، هر کجا و هر گوشه‌ای از سزمین ایران دانشگاهی وجود دارد محال است به نمایندگی از مردم دهدشت دانشجویی در آنجا نبینید. شهر بن‌بستی که متاسفانه تاکنون هیچ مسئولی به نیروی جوان و تحصیل کرده‌ی آن توجهی نکرده و بیشتر توجهات در حد رفع تکلیف بوده است.
بنده بعنوان یک جوان دهدشتی با توجه به بیانات شما در جلسات متعدد در رابطه با مشورت با جوانان و استفاده از دانشگاهیان در اتاق فکر پیشرفت شهرستان، این فرصت را غنیمت شمرده و در آغازین روزهای سال نو پیشنهاد‌هایی دارم که امیدوارم مورد توجه شما بزرگوار قرار بگیرند.
از آنجایی که دوران جوانی بهترین دوران زندگی هر انسانی است و صفات صداقت و پاکی و شجاعت در این دوران درخشان تر از بقیه عمر می‌باشد و همچنین با توجه به اینکه جوانی فصلی شاداب و پرشکوه به همراه شادمانی و پرسشگری است از شما خواهانم که در این زمینه بیش از پیش به جوانان این خطه توجه شود. گاهی تفکرات بسیار با ارزشی در ذهن جونان و نوجوانان نخبه‌ی کهگیلویه‌ای شکل می‌گیرد که می‌توانند به بهتر زندگی کردن مردم کمک کنند و شهرستان را به سوی آرمان‌شهر هدایت کند، اما متاسفانه به دلایلی این تفکرات با ارزش عملی نمی‌شوند و این موضوع ذهن فعال جوانان را ناامید می‌کند، چرا که حتی خودش ارزش تفکر خویش را لمس نکرده و این بسیار خطرناک است.
جناب آقای کریمی سعی کنید جلسات مداوم و منظمی با جوانان در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی وسیاسی داشته باشید چرا که «رهرو آنست که آهسته و پیوسته رود». مستحضرید که در تمامی رشته‌های دانشگاهی اعم از پزشکی و مهندسی و علوم انسانی فارغ التحصیلان زیادی در شهرستان وجود دارند که بدون هیچ چشم‌داشتی و بدون اینکه بر کسی منتی بگذارند خواهان خدمت خالصانه به مردم هستند و فقط یک نیروی محرک و تکیه گاه خوب می‌خواهند که خوشبختانه در زمان فعلی، شما پشتوانه‌ی محکم وخوبی برای جونان هستید، چرا که خود از دانشگاهیان بوده و از روحیات و دغدغه‌های آنان باخبرید.
درنهایت امیدوارم در سال جدید با همدلی و همزبانی وهمکاری شما و مردم شهرمان بتوانیم آینده‌ی روشنی را برای شهر دهدشت و شهرسان کهگیلویه ترسیم نمایم و از استعداد‌های خطه‌ی کهگیلویه در این زمینه استفاده های حداکثری را ببریم. منتظر اقدامات عملی شما در این زمینه خواهیم ماند.
با تشکر و تبریک مجدد سال نو، سال پرخیر و برکتی را برای شما و خانواده ی محترمتان آزومندم.

*کارشناس ارشد مهندسی نرم فزار
نام شما

آدرس ايميل شما

میرمجید
Iran, Islamic Republic of
اگرمسئولین شهر ما به فکرصندلیها نباشندومنافع مردم را درنظر بگیرند خیلی از مشکلات شهردهدشت را همراه وهمدل وهمزبان بامردم میشه حل کرد باکمک جوانای همچون شما.
درود برمهندس جمالی
میرمجید
Iran, Islamic Republic of
اگرمسئولین محترم شهرما(دهدشت)ازفکرچسبیدن به صندلیها بیرون بیایندباهمدلی وهمزبانی مردم(جوانان)خیلی از مشکلات شهررامیشه حل کرد.
درودبرمهندس جمالی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
(( فارغ التحصیلان زیادی در شهرستان وجود دارند که بدون هیچ چشم‌داشتی و بدون اینکه بر کسی منتی بگذارند خواهان خدمت خالصانه به مردم هستند )) خب این جملات یعنی چه ؟
ادارات کارمند رسمی وقراردادی جوان وپیرومیانسال که دارند واتفاقا باگرفتن حقوق دارند به شهر وشهروندان خدمت میکنند،خدمت خالصانه بدون منت یعنی جملات تعارفی و که چیزی ازش درنمی آید.
94
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جناب جمالی! هر وقت سرپرست محترم فرمانداری توانست گلیم خود را از آب بیرون بکشد و دغدغه.............. نداشته باشد آنوقت به سخنان شما توجه خواهد کرد! امیدوارم اول مشکل خودش حل شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
کریمی مال این حرفا نیست! با کدام سواد? با کدام تجربه?! چه انتظاراتی برخی دارند!

البته آرزو بر جوانان عیب نیست..
موافق با جناب حسینی
Iran, Islamic Republic of
بنده دوتا فرزند جوان دارم که تحصیلات دانشگاهی دارند دنبال کار هم میگردند تا کم کم سروسامان بگیرند چون فعلا درآمدی ندارند،. خدمت خالصانه و چشمداشت داشتن و نداشتن و این حرفها یعنی تعارفات و حرف هیچ . که اتفاقااین تعارافات باعث عقب گرد استان هم میشود
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این نامه باید بیشتر باز میشد تا بینیم هدف اصلی چیست، ایده ی خوبی است استفاده از دانشجویان اما در جواب حسینی:
آقای حسینی همه چیز مادیات نیست ، بعضی ایده ها بین جوانان وجود دارد که فقط کافی است ابراز شوند، من فکر میکنم شما در ادارات فقط کارتون بسکوییت خوردنه، یکم ورزش کنید و فقط به فکر مادیات نباشید.
عیدتان مبارک
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
این نامه در کل خوبه ولی کاش مبحث را گسترده تر ارائه میکرد.
درضنن آقای حسینی ایده ها نزد جوانان است و بس. شما هم یه کمی ورزش کنید خوبه.
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
فرماندار یک مشاور خیلی جوان به نام منطقیان دارد سن او زیاد نیست شصت ساله هست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1