تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۷۸۶۴۹

علت بلاتکلیفی پروژه فرهنگی و هنری یاسوج مشخص شد

۱
۰
کبنا ؛شهردار یاسوج گفت: طرح مجتمع فرهنگی و هنری در محل سابق سینمای شهر یاسوج به دلیل مغایرت طراحی این پروژه با ضوابط بلاتکلیف مانده است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمد علی جاوید عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری یاسوج در صورت حفظ حقوق و منافع این دستگاه خدماتی توسط بخش خصوصی آمادگی اجرای پروژه سینما را دارد.
شهردار یاسوج خواستار اصلاح قرارداد فی ما بین این نهاد خدماتی و بخش خصوصی شد و تاکید کرد: در صورت اصلاح قرار داد این دستگاه خدماتی حاضر به همکاری برای اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و هنری است.
جاوید تصریح کرد: تخریب محل سابق سینمای شهر یاسوج به منظور احداث یک مجتمع فرهنگی و هنری مناسب و در خور شأن بوده است که متأسفانه مشکلاتی در روند قانونی واگذاری پروژه به سرمایه‌گذار بوجود آمد و سبب بلاتکلیفی آن شده است.
وی با بیان اینکه عدم مطابقت طراحی این پروژه با ضوابط لازم از عمده‌ترین مشکلات طرح است، افزود: در طراحی پروژه پارکینگ تعریف نشد و سینما نیز در آخرین طبقه ساختمان پیش‌بینی شد که برای شهرداری یاسوج این موضوع قابل قبول نیست.
شهردار یاسوج بلاتکلیفی این طرح به همین دلیل ذکر کرد و گفت: تا موارد ذکر شده در طرح مجتمع فرهنگی و هنری که قرار است در محل سابق سینمای یاسوج بنا شود، رعایت نگردد، این پروژه تعیین تکلیف نمی‌شود.
جاوید گفت: در صورت ارائه طرحی از سوی بخش خصوصی و سرمایه‌گذار که زیبنده شهر یاسوج و مردم آن باشد، اجرای مجتمع فرهنگی و هنری در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه با توجه به مفاد مناقصه پروژه مجتمع فرهنگی و هنری سرمایه‌گذار مکلف به ساخت نه هزار متر مربع فضا بود، افزود: در قراردادی که سال‌های اخیر با این سرمایه‌گذار منعقد شد سه هزار متر مربع از این فضا کاسته شد که این موضوع قابل تأمل است.
شهردار یاسوج تاکید کرد: ساخت سینما ومجتمع فرهنگی و هنری اولویت اول مدیریت شهری یاسوج است، افزود: شهرداری یاسوج پیشنهاد بخش خصوصی و سرمایه‌گذار در این طرح مبنی بر ساخت مجتمع تجاری صرف، و انعقاد یک قرارداد تجاری را نمی‌ پذیرد زیرا این موضوع بر خلاف مفاد مناقصه است.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

عقلانیت
Iran, Islamic Republic of
استیل و گویش و عملکرد شهردار محترم در سطح پادگان و یگان های نظامیه که مغایرت اساسی با عملیات اجرایی در حوزه شهرداری داره.........متاسفانه اول اشتباه عمل میکنه، بعد فکر میکنه(طفلکی کپی احمدی نژاده)
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1