کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حرکت عجیب یک هم‌استانی در بازی ذوب آهن و استقلال تهران

4 مهر 1393 ساعت 21:38


.
حرکت عجیب یک فرد اهل دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان بازی ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران نگاه همه را به خود جلب کرد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، مصطفی آبسالان اهل پاتاوه از توابع شهرستان دنا که عشق فوتبال دارد، همزمان با بازی ذوب آهن اصفهان و استقلال در یک حرکت نادر وارد زمین بازی شد تا حرف خود را به گوش مسئولان و دست‌اندرکاران فوتبال کشور برساند.
آبسالان که علاقه وافری به فوتبال دارد برای اینکه بتواند خودش را به دست‌اندرکاران تیم‌های فوتبال کشور و ذوب‌ آهن اصفهان معرفی کند در یک حرکت عجیب خود را به وسط زمین بازی رساند و جلوی دوربین‌های فیلمبرداری قرار داد تا سخنی که بر پیراهنش نوشته بود را در دید عموم قرار بدهد.
آبسالان به محضی که جلوی دوربین رسید به نوشته روی پیراهن خود اشاره کرد و بعد در وسط زمین یک دور زد که در همین حین مسئولان زمین او را گرفتند و به خارج از زمین هدایت کردند.
وی بر روی پیراهن خود نوشته بود« گناه من چیست که در این فوتبال جایی ندارم».
*همزمان با بیرون بردن وی از زمین بازی تماشاگران یک صدا فریاد می‌زدند«ولش کنید، ولش کنید»
گزارشگر بازی در این خصوص گفت که این فرد از توپ جمع‌کن‌های تیم ذوب آهن اصفهان است که علاقه زیادی به فوتبال دارد و احتمال دارد که ایشان در تست تیم‌های فوتبال رد شده و با این کار خواست نظر مسئولان را به خود جلب نماید.
آبسالان اهل پاتاوه از شهرستان دنا و از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 


 


کد مطلب: 65410

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/65410/حرکت-عجیب-یک-هم-استانی-بازی-ذوب-آهن-استقلال-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1