تاریخ انتشار
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۵۶۸۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

ضرب و شتم پزشک جراح یاسوجی+ تصویر

۴۲
۰
کبنا ؛بستگان یک بیمار متوفی پزشک یاسوجی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
به گزارش  کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز نشست رسانه‌ای با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در خصوص ضرب و شتم پزشک جراح صورت گرفت.
در همین خصوص دکتر اردوان شهبازی پزشک جراح عمومی که توسط نزدیکان یک متوفی به شدت مضروب شده بود اظهار داشت: بیمار که خانم 24 ساله و دارای تالاسمی حاد بود برای عمل جراحی کیسه صفرا به ما ارجاع داده شد.


وی گفت: بعد از این که بیمار را مورد معاینه قرار دادم برای کنترل وضعیت قند خون و همچنین خون بیمار نیاز به آزمایشاتی بود که این کار انجام شد.
شهبازی گفت: این بیمار دارای پلاکت 55 هزار و گلبول سفید 90 هزار بود که به همین خاطر عمل جراحی را کنسل کردم.
این پزشک جراح عمومی ادامه داد: در هنگام بیهوشی قند خون این بیمار 430 بود که به دلیل نارسایی تنفسی متخصص بیهوشی به همین دلیل بیهوش کردن بیمار را به صلاح ندانست و بیمار به آی‌سی‌یو منتقل می‌شود که در همان‌جا فوت می‌کند.
شهبازی گفت: اگر عمل جراحی روی این بیمار انجام می‌شد بی‌شک جان سالم به در نمی‌برد و به همین خاطر این کار انجام نشد.
وی گفت: پس از فوت بیمار در حالی که در بیمارستان شهید بهشتی در حال بازدید از بیماران بودم توسط یکی از نزدیکان متوفی مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و از ناحیه چشم و استخوان‌های گونه به شدت مجروح شدم.
این پزشک جراح گفت: در این میان هنوز به جرم خود پی نبرده‌ام و نمی‌دانم به چه دلیل این کار توسط بستگان متوفی انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باید با آن فرد بی وجدان بی اخلاق برخورد شود به اشد وممکن
رفیق
Iran, Islamic Republic of
واقعا در شرایطی که اوضاع بهداشت و درمان اینقدر خوب شده و رضایت عمومی مردم و بیماران اینقدر افزایش یافته انتظار چنین رفتاردور از فرهنگی نداشتیم از هیچ کس حتی یک آدم داغدیده نباید اینجوری با یک متخصص مملکت رفتار کنه باید منتظر رفتار سیستم قضایی با متخلف باشیم.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
همین بی فرهنگیها ست که باعث فراری دادن پزشکان میشود و هیچکس هم حاضر نیست به این استان بیاید
دلخون
Iran, Islamic Republic of
امان از ...
پرستاربیمارستان
Iran, Islamic Republic of
وضعیت بیمار به گونه ای نبود که برای عمل یه اتاق عمل برود فوتش بخاطر قندبالا وتالاسمی شدیدبوده است ربطی به جراح نداشته، باید فرد ضارب را بااشد وجه بااو برخورد شود
Iran, Islamic Republic of
مطمئنا دلیلی داشته؟!دیگه دکترا مثل قبلا خدا را در نظر نمیگیرن و دنبال زیر میزین تا مردمو خوب کنن و نذارن بمیرن
Iran, Islamic Republic of
از چه سنی را میپذیرین.
پرسنل بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
این جراح از بهترینها بوده باید عوامل بی فرهنگی و ضرب و شتم را به اشد وجه مجازات کرد پس،نیروی انتظامی و شورای تامین شهرستان و استان چکارمیکنند امنیت شهر با کیست ؟
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
یاسوجه دیگه
سیف
Iran, Islamic Republic of
در استان ما بی فرهنگی بیداد میکند
حمید ض
Iran, Islamic Republic of
این مدت که شاهد بهبود سلامت در همه مراکز درمانی و بیمارستانی هستیم حیف است که بجای قدردانی از اینهمه موفقیت اینجور دلشان را بشکنیم .
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اگر جناب آقای دکتر شهبازی این مشکل را که اینک دراینجا عنوان می کند به همراهان آن بیمار به صراحت می گفتند چنین چیزی هر گز اتفاق نمی افتاد که شخصی به خودش اجازه دهد که با یک پزشک متخصص گلاویز شود و چنین وضعیتی را به وجود بیاورد و خانواده وی نیز ممکن بود که چنین وضعیتی را بپذیرند و در صورت فوت بیمار خود حتی عکس العملی ننمایند
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه انتشار این خبر باعث آبروریزی است لطفا خبر را سریع از سایت بردارید.فکر میکنید دیگران راجع به ما چه فکر میکنند؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
از بی عرضگی ماست که قدر زحمات کادر پزشکی را نمیدانیم بایذ بافرد ضارب به اشد وجه برخورد شود و دررسانه هم اعلام کنند تا همه بدانند که مملکت صاحب داره
آخ وبختمون
Iran, Islamic Republic of
این بی فرهنگیها دودش به چشم خودمان میرود پزشکان تمایلی به کارکردن در چنین مکانهایی که حرمتشان حفظ نمیشود ندارند و حق هم دارند
ن
Iran, Islamic Republic of
این کارها فقط آبروی مردم استان را خدشه دارمیکند و شرایطی پیش می آورد که مانع تمایل پزشکان به حضور در این استان خواهند شد
پرستار
Iran, Islamic Republic of
من که دلم برای پزشک جماعت نمی سوزه،آخه هر چقدر هم آسیب چشمای این پزشک جدی باشه می تونه با اون کارانه های میلیونی ماهانه اش بره مشکلش رو حل کنه ولی اون خانمی که فوت شده به هیچ طریقی دیگه برنمی گرده. من این پزشک رو نمی شناسم ولی متاسفانه خیلی از پزشکها به جای اینکه یه کم احساس مسئولیت داشته باشن و به فکر جون مریض باشند فقط به فکر تجارت، ساختمان سازی و خارج رفتن هستند و باز هم متاسفانه خیلی از پزشک ها هدف اصلی از این شغل مقدس رو با نمیدونند یا فراموش کردند. همکارانشون هم بیش از حد هواشون رو دارند و معمولا" این قشر پزشک در همه موارد خودشون رو کاملا" بی تقصیر و معصوم می دونند و از نظر این افراد، همیشه دیگران مقصر هستند. خلاصه اینکه ما از پزشکان پر ادعا خیری ندیدیم، شما هم دلتون برای خانمی بسوزه که از دنیا رفته و به این ننه من غریبم بازی های دکترها هیچوقت توجه نکنید.
پزشک
Iran, Islamic Republic of
آنوقت انتظار داریم پزشکان فوق تخصص وبخشهای خصوصی در این استان فعالیت داشته باشند این حرکات باعث فرار پزشکان بومی شده تا چه رسد به غیره بومیها.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
از این نوع اعمال ناشایست در استان ما زیاد اتفاق می افتد پارسال هم چشم پرستار یاسوجی توسط همراه بیمار کور شد و دو سال پیش هم یکی از پزشکان که اسوه اخلاق در بین همه پزشکان بود با بی احترامی وهتک حرمت مورد کتککاری قرار گرفت . تا کی باید این تیتر اخبار سایتهای خبری استان ما باشد ؟ با چنین برخوردهایی باید دستگاههای ذیربط به شدت برخورد نمایند تا شاهد تکرارچنین حرکاتی نباشیم.
حق
Iran, Islamic Republic of
ازآنجاكه من اين دكتررامي شناسم هميشه اينگونه است حالا ايشان بايد عملش مي كرد تازيرتيغ مي مرد قطعا توجيه بهتري داشت -نبايد دكتربي خيال باشد -
نااشنا
Iran, Islamic Republic of
حالا بعد ازاین همه اشباهات وبرخوردهای ناصحیحی که هم دکترها وهم ککادر بیمارستانها با مردم کرده اند چرا نمی گوید این بی عدالتی هست که دکترها اشتباه میکنند ومریض را به کام مرگ می فرستند ام کسی جوابگو نیست چون قانون مان ضعیف است وحتی در این مسله قانونی نیست مطمئنم این دکتری مثل بقیه دکترها اشتباه کرده است من مطمئنم
مردی ازلیشتر
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم اون هم برا مرکز استان دکترجون مامعذرت میخایم
Iran, Islamic Republic of
باید با فرد بی فرهنگ به شدت برخورد قاطع شود تا همه بدانند چگونه باید با دیگران برخورد کنند مرگ بیمار ربطی به اقدام جراح نداشت چرا چنین برخوردی صورت گرفت
افسوس
Iran, Islamic Republic of
واقعا مایه تاسف است که یک انسان تحصیل کرده گیر یه مشت آدمهای لاشی و بی فرهنگ افتاده، متاسفانه اولین بار نیست که پزشکان زحمت کش این استان مخصوصا در شهر یاسوج مورد ضرب و شتم آدمهای وحشی و حیوان صفت قرار می گیرند. تا وقتی در ملا عام با آدمهای چنین وحشی برخورد نشه مطمئن باشید هیچ آدم متخصصی که سرش به تنش بیرزد به این استان نگون بخت نخواهد آمد و مردم بیچاره این استان چوب وجشی گری و بی فرهنگی مثل این اقا را خواهند خورد. وقتی نگاه این عکس کردم که چطور زیر چشمش ورم کرده واقعا ....
Iran, Islamic Republic of
از .توقعی نیست
آرش
Iran, Islamic Republic of
حدود یکسال پیش فرزندم را که ان زمان شش سال داشت و از ناحیه شکم از درد به خود میپیچید جهت معاینه به مطب یکی از پزشکان متخصص اطفال بردم.پزشک پس از معاینه دستور سونوگرافی از شکم داد و سونو را انجام دادیم و نتیجه را به پزشک مورد نظر نشان دادیم.ایشان فرمودند که هفت سانت مایع آزاد درون شکم فرزندتان وجود دارد که باید به متخصص جراحی عمومی مراجعه کنید.پس از مراجعه به دو پزشک متخصص جراحی عمومی که اتفاقا یکیشون همین آقای دکتر شهبازپور بودند پزشک اولی گفت که باید بستری شود و چهار روز دیگر عمل شوند و پزشک دوم فرمودند که همین الان باید عمل شود. اما من که بی احتیاطی یکی از همین دو پزشک محترم باعث فوت یکی از بستگانم شده بود را به یاد داشتم از انجام این کار صرفنظر کردم واینبار به دکتر نبوی زاده متخصص اطفال و رییس وقت دانشگاه علوم پزشکی استان در کلنیک شهید مفتح مراجعه کردم.وقتی ماجرا را برایشان تعریف کردم در عین حال که قیافه جدی داشتند سرشان را تکان دادند و نیشخندی زدند وپس از معاینه دارویی تجویز کردند و ما را مرخص کردند حدود نیم ساعت بعد پس از مصرف دارو آن حالت درد برای همیشه از وجود فرزنم که قرار بود به تیغ جراحی اقایان سپرده شود برای همیشه از بین رفت.(پس بیایید همیشه یکطرفه قضاوت نکنیم.کم نیستند بیمارانی که به خاطر بی احتیاطی بعضی از پزشکان در استان محروم ما دار فانی را وداع میگویند.)
گچساران
Iran, Islamic Republic of
.غیره درگیری تا حالا هیچ خبری وش من هیچ سایتی نخوندمه
Iran, Islamic Republic of
تنها راه حل در حال حاضر برخورد به اشد مجازات است که اینهم سلامتی برای جراح و نه آبروی رفته مردم استان را برنمیگرداند
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان ماهم معذرت میخواهیم به تعداد جمعیت استان به اندازه تک تک افراد ساکن در استان از تو معذرت میخواهیم حیف که نمیشود 700هزار کامنت گذاشت به اندازه 700هزار نفر ازتومعذرت میخواهیم
رسول
Iran, Islamic Republic of
لر منطق و خاصیتش همینه
بیمار
Iran, Islamic Republic of
واقعا دیکه پزشکان هم دلش به حال بیماران نمیسوزه مثل قبلا چرا که دیکه ...شونم کمتر شده ولی این ... را بخوان اینگونه برخورد باهاش کنن نشان از شعن و منزلت لرهامونه
حميد
Iran, Islamic Republic of
ابسته این دختر چنین ماجرا را توصیف کرد: ۳ روز پیش دختری دچار بیماری شده و برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد اما در آنجا وی را به بیمارستان امام سجاد منتقل کردند. در این بیمارستان تشخیص داده شد که کیسه صفرای این دختر مشکل دارد و آنها نیز گفتند که باید برای درمان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شود.

به گفته این فرد، خانواده این دختر تمام کارهای عمل را انجام دادند و منتظر حضور دکتر برای جراحی فرزندشان بوده و امید بهبودی وی را داشتند اما روز اول به این خانواده گفته شد که دکتر هنوز نیامده. فردای آن روز دکتر آمد و همه چیز حتی تکنسین داخل اطاق عمل آماده بود اما دکتر به این خانواده گفته بود که تخت خالی وجود ندارد، این در حالی است که همکاران ایشان عنوان کردند که دکتر دروغ می گوید و تخت خالی داریم. با پیگیری های انجام شده این خانواده فهمیدند که دکتر با همکارانشان مشکل دارند و برای همین عمل را انجام نمی دهند.

وی افزود، در نهایت این خانواده با کمک و پیگیری های رئیس بیمارستان و رئیس علوم پزشکی متوجه شدند که ایشان در بیمارستان حضور ندارند و در مطب شخصی خودشان بوده که با رفتن به آنجا مشاهده شد که ایشان در حال شطرنج بازی هستند.

در ادمه گفت، با توجه به وخامت حال این دختر به بخش ICU منتقل شده ولی دوام نیاورد و جان تسلیم کرد.

در پایان ایشان افزود، حراست و همکاران ایشان از جمله دکتر محرابی در جریان هستند که این دکتر کوتاهی کرده است. حتی زمانی که مادر داغدار این دختر عنوان کرد که چون در حق فرزندش کوتاهی شده امیدارم که هرکس کوتاهی کرده به همین بلا دچار شود همان دکتر در پاسخ عنوان کرد که ” این سقط کرده به ما ربطی ندارد.

این خانواده خواهان پیگیری خون فرزند دلبندشان و مجازات افرادی هستند که در این حادثه دخالت دارند.
.........
Iran, Islamic Republic of
انشاالله شما که پزشک شدید همین کا رو انجام بده!!!!!!!!!
دوست عزیز کسی که حمله میکنه به یه پزشک سواد نداره،توی محیط علمی نگشته،
فرهنگ نداره،حالا پزشک بیاد به این چی بگه نمیدونه پلاکت چیه،
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فقط کلم را میتوان بکار برد....البته پزشکان هم در بعضی مواقع کم کاری میکنند...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم چکار کنند به کی شکایت ببرند مجبورند خودشون اقدام کنند !
لودابي
Iran, Islamic Republic of
يك مادر شهيد اهل چين لوداب 4سال پيش فشار خون داشت متاسفانه به علت اينكه به مدت دوساعت روي تخت بود پزشك سراغ ان نيامد فوت شد ه اند اين كم كاري كيست چرا از بيمار دفاع نمي كنيد ارزش پزشكان با درمان بيمار محقق مي شود
درود بر پزشك توانمند حيدر پور يك بيماري داشتم 10سال پزشكان باهزينه هاي هنگفت دست به دستم ميكردند اما دكتر حيدر پور با يك نگاه به چهره بيمارم بيماري ان راتشخيص ومداوا كرد
بعضي از پزشكان فقط دنبال پول ومطب شخصي وزير ميزي هستند اينها با كرامت انساني جابجا شده اند
Iran, Islamic Republic of
دانشجوی سابق نیمه محترم.تو بقیه شهرها هم از این اتفاقا میفته.اگه فرهنگ داشتی به مردم توهین نمیکردی
چرام
Iran, Islamic Republic of
میخوام صحبت کنم استان رو ببریم چرام تامتخصص وفوق تخصص ها بیاند..,.دیگه گندشوبالا اورده.اقای محترم دکترباشماکه پدرکشتگی نداره .دکترمردم چرام بزرگ وکوچک معذرت میخوان .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتربرخوردش بابیماران وهمراهانشون خیلی بده. مگه مردم دکترندیده اند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام باعرض معذرت ازجامعه پزشکی،بعضی ازدکترهای مااینقدرغرور دارند که حاضرنیستند بابیمار یاهمراه بیمار صحبت کنندویا توضیحی درمورد بیماری فردبه وی بدهند ،شک نکنید که اقدام فامیل متوفی برای ضرب وشتم ناشی ازتوجیه نشدن آنها برای انصراف دکترازعمل جراحی بوده.
اردوان شهبازی
Iran, Islamic Republic of
به راستی که این اوضاء مقصر من بود با ارز پوزش من نمی توانم به این خانواده چه گونه عزر خواهی کنم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
سلام متاسفانه/ نسبت به بیمار و همراه بسیار بد اخلاقه. اگه واقعا مشکلی داره به روانپزشک مراجعه کنه و درمان بشه. برای مردم مهم نیست تو چه مدرکی داری. اخلاقت مهمه. / من و مادرم به مطب این آقا رفته بودیم جواب سلاممون رو که نداد هیچی بی جهت چنان سرمن و مادرم داد کشید که مادرم وحشت کرد و دستپاچه شده بود. تو این ماه روزه با زبون روزه نفرینش کردم. تا قیامت نمیبخشمش. خدا ازش نگذره. خیر ندیده
خواهش میکنم نظرمو ثبت کنید.
نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده تبریز: مردم با قاشق روغن تهیه می‌کنند و نان قسطی می‌خرند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فقر در حاشیه‌های تبریز بی‌داد می‌کند بطوریکه امروز برخی ...
(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

(ویدئو) جشن ازدواج دو عضو نیروهای داوطلب اوکراینی

آناستازیا و ویاچسلاو در یک پارک در کی‌یف اوکراین با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج از اعضای ...
سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

سناریوهایی مهیب برای پایان جنگ اوکراین

تهاجم گسترده نظامی روسیه و خسارات مادی و تلفات انسانی ناشی از آن برای بسیاری از تحلیل‌گرانی ...
1