کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توافق نهائی نفت گچساران با عباس چمنیان

18 خرداد 1393 ساعت 14:19


chamanian
عباس چمنیان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شد.
به گزارش کبنانیوز به نقل از منابع آگاه عباس جمنیان سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران شد.
خبر تکمیلی؛
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از توافق نهایی با گزینه سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه خبرداد.
اسکندر ملک زاده در گفتگو با خبرنگاران افزود: عباس چمنیان براساس توافق انجام شده با باشگاه رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول سال جاری معرفی شده است.
ملک زاده اظهارداشت: سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درچند روز آینده اسامی دستیاران خود را به باشگاه اعلام خواهد کرد .
وی در خصوص نحوه جذب بازیکنان برای تیم فوتبال نفت گچساران افزود: با برخی از بازیکنان فصل قبل تیم رایزنی هایی صورت گرفته و سرمربی جدید تیم تصمیمات نهایی را به همراه کادر فنی در این خصوص اتخاذ خواهند کرد.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تاکید کرد: در خصوص انتخاب بازیکنان مسئولان باشگاه هیچ گونه اظهار نظری نخواهند داشت و سرمربی به همراه کادر فنی مسئول انتخاب بازیکنان جدید خواهند بود.
ملک زاده یادآور شد: براساس توافقات صورت گرفته میان باشگاه و سرمربی جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ،چمنیان در کنار هدایت تیم بزرگسالان برنامه ریزی برای تقویت تیم های پایه نیز داشته باشد.
باشگاه نفت و گاز گچساران پیش از این با گزینه های همچون حمید درخشان و مجید باقری نیا مذاکراتی برای هداست تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه داشته است.


کد مطلب: 51586

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/51586/توافق-نهائی-نفت-گچساران-عباس-چمنیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1