سرگئی لاوروف در نامه رسمی به آنتونیو گوترش، «اسنپبک» غرب علیه ایران را باطل و غیرقانونی دانست و هشدار داد هر اقدام در این مسیر، نقض منشور ملل متحد است. او لندن، پاریس و واشنگتن را به انتقامجویی سیاسی و جعل قطعنامه ۲۲۳۱ متهم کرد و خواست دبیرخانه تسلیم فشار نشود.
























