جالب است ۰
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا می گوید یک توافق همچنان بهترین نتیجه برای مردم ایران و جهان است.
ادعای وزیر خارجه آمریکا پس از اجرایی شدن اسنپ‌بک: یک توافق، همچنان بهترین نتیجه برای مردم ایران و جهان است / برای اینکه این اتفاق بیفتد، ایران باید مذاکرات مستقیم را بپذیرد
مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا می گوید یک توافق همچنان بهترین نتیجه برای مردم ایران و جهان است.
به گزارش کبنا نیوز، مارکو روبیو، وزیر خارجه آمریکا پس از اجرایی شدن اسنپ‌بک و بازگشت قطعنامه های لغوشده تحریمی علیه ایران، گفت: «یک توافق همچنان بهترین نتیجه برای مردم ایران و جهان است. برای اینکه این اتفاق بیفتد، ایران باید مذاکرات مستقیم را بپذیرد، به‌طور صادقانه و بدون تعلل یا پیچاندن موضوع برگزار شود.»
گفتنی است  از ساعت ۳ و نیم صبح، اسنپ‌بک رسما اجرا و قطعنامه هایی که عمدتا در دهه هشتاد و اوائل نود علیه ایران صادر شده بود، دوباره احیا شدند؛ این به معنای مرگ رسمی توافق جامع اقدام مشترک با همان برجام است. 
https://kebnanews.ir/vdcj8xeimuqeyiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما