تعداد نظر۱
جالب است ۰
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز خبر داد

شهردار اهواز از یک پل سقوط کرد / آخرین وضعیت سلامت رضا امینی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به وقوع سانحه برای شهردار اهواز و سقوط از ارتفاع هنگام بازدید از یک پروژه عمرانی، از ادامه درمان او در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) خبر داد.
شهردار اهواز از یک پل سقوط کرد / آخرین وضعیت سلامت رضا امینی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به وقوع سانحه برای شهردار اهواز و سقوط از ارتفاع هنگام بازدید از یک پروژه عمرانی، از ادامه درمان او در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری‌آنلاین، سروش بزاز اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته (۸ شهریور) رضا امینی شهردار اهواز، هنگام بازدید از پروژه تعریض پل راهنمایی و رانندگی، از ارتفاع عرشه پل سقوط کرد و بیمارستان منتقل شد.
وی افزود: در حال حاضر شهردار اهواز در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان بستری است و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.
بزاز با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از کوفتگی شدید دارد، گفت: تشخیص دقیق شرایط سلامتی وی برعهده پزشکان است و تاکنون اجازه ترخیص به او داده نشده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: از همه شهروندان و بزرگان اهوازی که با پیگیری‌های تلفنی، حضور در بیمارستان و دیگر روش‌ها از مدیریت شهری حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کنیم.
https://kebnanews.ir/vdcb5fbs9rhbgsp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما

جاوید
واقعا شهردار زحمتکشی هست. حیف که شورای شهر به خاطر منافعش سنگ اندازی میکنن