تعداد نظر۲۷
جالب است ۰
در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی درباره انحلال شورای شهر یاسوج، سید هدایت اکبری، رئیس این شورا، به این موضوع واکنش نشان داد.
واکنش رئیس شورای شهر یاسوج به شایعه انحلال شورای شهر
در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی درباره انحلال شورای شهر یاسوج، سید هدایت اکبری، رئیس این شورا، به این موضوع واکنش نشان داد.
به گزارش کبنا نیوز، اکبری گفت: این خبر کذب محض است و برخی رسانه‌ها و صفحات مجازی خودسرانه اقدام به انتشار آن کرده‌اند.
وی افزود: با احترام به دادستان محترم، تاکید می‌کنم جلسه انتخاب هیأت رئیسه شورای شهر یاسوج امروز برگزار خواهد شد.
گفتنی است تاکنون دادستان یاسوج در این خصوص هیچ‌گونه اظهار نظری نداشته است.
https://kebnanews.ir/vdciupawvt1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

انحلال شورا و عزل شهردار یاسوج خواسته عموم مردم است
تل زالی
منابع و منافع مردم را به هدر دادید و بعد هم یکی دوتا خودکار گذاشتید رو جیبتان و کت و شلوار پوشیدبد وعینک دودی زدیدوبه ریش مردم می خندید
عااالی
عااالی
عجب کامنت دقیقی
درود بر فهمت با این جمله زیبایی که در وصف اینها نوشتی
منابع و منافع مردم را به هدر دادید و بعد هم یکی دوتا خودکار گذاشتید رو جیبتان و کت و شلوار پوشیدبد وعینک دودی زدیدوبه ریش مردم می خندید
چه مسخره شده بخدا//
ضعیف ترین و ناکارامدترین افراد شده اند مدیریت شهر زیبای یاسوج
انحلال
انحلال
انحلال
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ایشون که دیگه رئیس نیست
ناشناس
شهرداری شده محل جولان آشنا و اکبری که هر کاری دلشون بخواد دارن انجام میدن
احسان
برای درختی که ریشه های قوی دارد طوفان یک سوءتفاهم است. درود بر جناب مهندس اکبری و شهردار محترم و معاونین کاربلد شهرداری
سایه ات را از روی این شهر بردار
بویراحمد
خدا وکیل یاسوج شورا نداشته باشه خیلی خیلی بهتر هست...یکی توضیح بده شورای یاسوج کارش چیه
شهروند
هدایت اکبری با رفیقاش
بابا جمع کنید
لااقل رو اعصاب مردم‌راه نروید
خودتان به خودتان دکتر می گویید انکار مردم نمی دانند چی هستید
شهر بی شهردار
به خداوندی خدا قسم ضربه ای که به نظام می زنند هیچ قدرت خارجی نزده است
دکتر آشنا.
دکتر اکبری.
دکتر دانشی.
دکتر احمدی کیش.
دکتر جاودانه.
دکتر اميری.
دکتر آریا.
دکتر عباس نژاد.
//
ای خوا د نمبارک
//
همه شان را بیاوردید و یک امتحان ساده بگیرید
دردمند
خواهشمندیم شورا رو کلا منحل کنید
مهدی رهگشا
واقعا متاسفم
خدا ریته سه که
😂😂😂😂😂😂😂
سید
بهترین کار منحل نمودن این شورا است. واقعن آقای اکبری شما و امثال شما یاسوج را بیست سال است نابود کردید. دادستان باید منحل کنه و ملت دیگه به این افراد رای ندهن
یاسوج بیچاره
خودت و کیوان آشنا
دنا
نبود شورا وشهردا ر بهتر از بودشان است
انحلال خاسته تمام مردم شهر یاسوج