جالب است ۰
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی از مرز آذربایجان برای حمله به ایران استفاده کرده است و برخی پهپادها از این مسیر عبور کردند.
فیلم| رژیم صهیونیستی از مرز آذربایجان برای حمله به ایران استفاده کرده است
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی از مرز آذربایجان برای حمله به ایران استفاده کرده است و برخی پهپادها از این مسیر عبور کردند.
به گزارش کبنا به نقل از دانشجو، عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: برادران مرزبانی با قاطعیت اعلام کردند رژیم صهیونیستی از مرز آذربایجان استفاده کرده است و برخی پهپادها از این مسیر عبور کردند و رئیس جمهور آذربایجان در این خصوص گفته است که ایران باید سند ارائه کند و اصل واقعیت را نمی‌توان منکر شد و ما موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

    



برای پیگیری اخبار و تحلیل‌های بیشتر، کانال خبری کبنا نیوز را دنبال کنید: @kebnanewsir
https://kebnanews.ir/vdcjhteivuqeyxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما