تروئیکای اروپایی روز پنجشنبه با ارسال نامهای به اعضای شورایامنیت سازمانملل از قصد خود برای فعال کردن سازوکار «مکانیسم ماشه» خبر داد؛ اقدامی خصمانه علیه «دیپلماسی» که با ابزار بازگشت تحریمهای ضدایرانی سازمانملل، راهبرد افزایش فشارها بر ایران را دنبال میکند.























