تعداد نظر۱
جالب است ۱
روابط عمومی پتروشیمی گچساران خبر داد؛

مرگ کارگر پتروشیمی گچساران بر اثر سقوط از ارتفاع

پتروشیمی گچساران در اطلاعیه‌ای از فوت یکی از نیروهای شاغل در بخش داربست‌بندی این مجتمع خبر داد
مرگ کارگر پتروشیمی گچساران بر اثر سقوط از ارتفاع
پتروشیمی گچساران در اطلاعیه‌ای از فوت یکی از نیروهای شاغل در بخش داربست‌بندی این مجتمع خبر داد.
 به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی پتروشیمی گچساران، در این اطلاعیه آمده است: با کمال تأسف و تأثر، به اطلاع می‌رساند در روز پنج‌شنبه مورخ ۹ مردادماه ۱۴۰۴، یکی از نیروهای زحمت‌کش شاغل در بخش داربست‌بندی مجتمع پتروشیمی گچساران، مرحوم آقای سجاد عبدالهی، در حین انجام وظایف محوله دچار حادثه‌ای ناشی از سقوط از ارتفاع شد.
براساس همین گزارش : علی‌رغم تلاش فوری تیم‌های امدادی و انجام اقدامات درمانی لازم، متأسفانه تلاش‌ها برای نجات وی نتیجه‌بخش نبود و این همکار گران‌قدر جان خود را از دست داد.ضمن ابراز مراتب تأسف عمیق و تسلیت مدیریت و کارکنان مجتمع پتروشیمی گچساران به خانواده محترم آن مرحوم، بدین‌وسیله اعلام می‌دارد که بررسی دقیق ابعاد و علل وقوع حادثه از سوی واحد ایمنی و مراجع ذی‌ربط در حال انجام بوده و نتایج آن از طریق مجاری قانونی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
 
https://kebnanews.ir/vdchqinmi23nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

هوش داروی بعد از مرگ سهراب