جالب است ۰
وزارت خارجه روسیه نسبت به تهدید‌های مداوم برای حملات جدید به تأسیسات هسته‌ای ایران، ابراز نگرانی کردند.
روسیه: گفت‌و‌گو میان تهران، پکن و مسکو، نشان دهنده امکان دستیابی به توافق در خصوص پرونده هسته‌ای ایران است
نماینده روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین با بیان اینکه ایران حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، از جمله غنی‌سازی اورانیوم را دارد، تاکید کرد: زیر سوال بردن این حق کاملاً مسخره است.
به گزارش کبنا نیوز، مسکو اعلام کرد: اظهارات ترامپ در مورد اعمال تحریم‌ها علیه روسیه را زیر نظر داریم. روسیه مدت‌هاست که تحت تحریم‌های گسترده‌ای قرار دارد. 
وزارت خارجه روسیه در ادامه تاکید کرد: تهدید‌های مداوم برای حملات جدید به تأسیسات هسته‌ای ایران، نگران‌کننده است. 
مسکو همچین خبر داد: گفت‌و‌گو میان ایران، چین و روسیه نشان‌دهنده امکان دستیابی به توافق در خصوص پرونده هسته‌ای ایران است.
https://kebnanews.ir/vdci5rawqt1au52.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما