تعداد نظر۴
جالب است ۰
با محوریت توسعه زیرساخت‌های علمی و فناورانه انجام گرفت

تصاویر | دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

یدالله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد و در خصوص تقویت زیرساخت‌های علمی و فناورانه در حوزه فناوری هسته‌ای استان تبادل نظر نمود.
تصاویر  |  دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران
یدالله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد و در خصوص تقویت زیرساخت‌های علمی و فناورانه در حوزه فناوری هسته‌ای استان تبادل نظر نمود.
به گزارش کبنا نیوز، یدالله رحمانی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، صبح روز (سه‌شنبه، ۲۰ خردادماه) با محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد. این نشست با محوریت توسعه زیرساخت‌های علمی و فناورانه در حوزه فناوری هسته‌ای استان برگزار شد.
در این دیدار که در سازمان انرژی اتمی ایران انجام شد، طرفین به تبادل نظر درباره همکاری‌های مشترک در زمینه فناوری هسته‌ای و اجرای پروژه‌های مرتبط با توسعه زیرساخت‌های انرژی در استان پرداختند. همچنین ظرفیت‌های موجود در کهگیلویه و بویراحمد برای بهره‌برداری از فناوری‌های نوین هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت.
این نشست با هدف توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناورانه میان استان کهگیلویه و بویراحمد و سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد و بر لزوم استفاده از فناوری هسته‌ای در تقویت زیرساخت‌های انرژی و توسعه پایدار استان تأکید شد.
دیدار یدالله رحمانی با محمد اسلامی، فرصتی برای گسترش همکاری‌های علمی و فناورانه در حوزه فناوری هسته‌ای به‌ویژه در کهگیلویه و بویراحمد بود و می‌تواند زمینه‌ساز تقویت زیرساخت‌های انرژی و توسعه پایدار استان شود.
تصاویر  |  دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران

تصاویر  |  دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران
 
https://kebnanews.ir/vdcjvyeivuqeyiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خدای خروجی این دیدارها چیه؟
خخخخخخ
ذوالفعلی
ای خدا بالی بختت....
پ ککا ایما چه کار انرژی اتمی داریم..
عسکری نون را نمی تونه درست کنه...
غنی سازی را می خواد مدیریت کنه 😁😁😁
مهرداد
احتمالا ایخو نیروگاه اتمی بیاره یاسوج