دو مقام ایرانی از تلاش مذاکرهکنندگان کشور برای تعیین محل احداث کنسرسیوم غنیسازی اورانیوم خبر دادند. ایران پیشنهاد داده است جزایر کیش یا قشم در خلیج فارس بهعنوان محل احداث این کنسرسیوم در نظر گرفته شود، هرچند گزینههای دیگری نیز در حال بررسی هستند.

























