کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج در آبانماه

2 خرداد 1393 ساعت 10:47


 
بvarzeshgahه گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد جهانبخش ایزد پور مدیر  کل ورزش و جوانان استان از استادیوم ۱۵ هزار نفری شهید علی فتاحی یاسوج بازدید نمود.
د ر این بازدید ایزد پور بهمراه ایموری مسئول دفتر فنی و مهندسی ،قنبرزاده مسئول روابط عمومی اداره کل ضمن بازدید از قسمتهای در دست اجرا این پروژه در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل از بهره برداری این استادیوم در آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج طبق اظهارات وزارت ورزش و جوانان کشور در آبان ماه مورد بهره برداری و در اختیار جامعه ورزش و فوتبال استان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اختصاص زمین چمن مصنوعی در زمین شماره ۲ مجموعه قدس دولت آباد یاسوج خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان کشور و دفتر فنی و مهندسی زمین شماره ۲ مجموعه دولت آباد یاسوج انشالله در آینده نزدیک برای چمن مصنوعی آماده خواهد شد.
وی درادامه از کار شبانه روزی بر روی این پروژه خبر داد و افزود: کارهای محوطه سازی استادیوم ۱۵ هزار نفری توسط پیمانکار مربوطه در دست اجرا می باشد و امید است با اتمام کارهای محوطه سازی ،نصب اسکوربرد این پروژه با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان کشور در آبان ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.


کد مطلب: 49294

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/49294/افتتاح-استادیوم-۱۵-هزار-نفری-یاسوج-آبانماه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1