تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۴۷۶۸۱۶
مدیرکل امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

اتباع غیرمجاز افغان از کهگیلویه و بویراحمد اخراج می شوند

۳
۰
اتباع غیرمجاز افغان از کهگیلویه و بویراحمد اخراج می شوند
کبنا ؛
مدیرکل امنیتی انتظامی و مهاجرین خارجی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ورود و حضور اتباع غیرمجاز در استان غیرقانونی بوده و پس دستگیری از استان اخراج می شوند.
به گزارش کبنا نیوز، سیدروح اله شاهینی روز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی اتباع خارجی افزود: کهگیلویه وبویراحمد از جمله استان هایی است که ورود اتباع خارجی در آن ممنوع است.
وی با تاکید بر ضرورت ساماندهی اشتغال، فعالیت و یا طرد مهاجرین، افاغنه و اتباع خارجی در استان، اظهار داشت: لازم است طرد یا ساماندهی آنها با حفظ کرامت انسانی و توجه به مقررات کنوانـسیون های بین المللی همراه باشد.
شاهینی تصریح کرد، با هماهنگی بیشتر بین دستگاهی، شناسایی، جمع‌آوری و ساماندهی اتباع خارجی غیرمجاز در استان رو به افزایش است.

مدیرکل امنیتی انتظامی اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اضافه کرد: خودروهایی که اقدام به حمل و جابجایی دو نفر یا بیشتر از اتباع بیگانه غیرمجاز کنند برابر قانون به عنوان مشارکت در امر قاچاق انسان دستگیر و وسیله نقلیه مورد استفاده به مدت شش ماه توقیف می شود.
شاهینی ادامه داد: علاوه بر توقیف خودرو افراد متخلف، راننده نیز محکوم به مجازات های تعیین شده در قانون توسط مقام قضایی خواهد شد.
وی در مورد نحوه برخورد با کارفرمایان خاطی نیز عنوان کرد: گشت مشترک نیروی انتظامی و بازرسان اداره کار به کارگاه ها و محل کسب و کارها به منظور بازرسی به این محل ها انجام می شود و در صورت وجود کارگران خارجی غیر مجاز با کارفرمایان خاطی نیز برخورد قانون خواهد شد.
 شاهینی ابراز داشت: سال گذشته ۳۶۸ نفر اتباع خارجی غیرمجاز در این استان شناسایی و از استان طرد و در دو ماه و نیم  امسال نسبت به مدت مشابه  پارسال ۲۷ نفر بیشتر دستگیر شده است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اتباع خارجی باید از کشور بخاطر ناامنی مشکلات اقتصادی و معیشتی و بیکاری جوانان ایران از کشور اخراج شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
والا کهگیلویه و بویراحمد خودش تو هر خونه یه اسلحه داره ناامنی رو میندازید گردن افغان ها؟ هر روز یه نزاع و قتل تو یاسوجه که علتش مردم و طوایف خود یاسوجه.
مستاجر
Netherlands
متاسفانه شهرسیسخت پرشده ازااین افاغنه وخونه هاراباقیمتهای بالا به جمعیت زیادیشون به صورت سوئیتی اجاره دادندوایام فصل گرم سال اصلا خونه پیدانمیشه...چرانیروی انتظامی واماکن صبحها وبا نفوذ افرادامین وقابل اعتماداین صاحبخانه ها وافاغنه راشناسایی ودستگیرنمیکنن؟
ایران در دو راهی

ایران در دو راهی

با وجودیکه بخش اعظم اصولگرایان در دوره ریاست جمهوری روحانی مخالف برجام بودند، رئیسی اصولگرا ...
در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

در بهشت زهرای تهران چه خبر است؟

اگرچه برخی مسئولان تاکید دارند که قیمت قبر‌ها به ویژه در تهران نجومی نیست، اما بازار‌های ...
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
1