تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۷۵۷۸۱
مدیر شعبه بیمه آتیه‌سازان حافظ استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران مطرح کرد

70 هزار کهگیلویه و بویراحمدی تحت پوشش بیمه آتیه‌سازان حافظ هستند / ماجرای حاشیه صندوق بازنشسته کشوری با بیمه آتیه‌سازان حافظ چه بود؟ / بیشترین تخلف بیمه‌شدگان چیست؟

۱
۲
70 هزار کهگیلویه و بویراحمدی تحت پوشش بیمه آتیه‌سازان حافظ هستند / ماجرای حاشیه صندوق بازنشسته کشوری با بیمه آتیه‌سازان حافظ چه بود؟
کبنا ؛مدیر شعبه بیمه آتیه‌سازان حافظ استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 70 هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه آتیه‌سازان حافظ قرار دارند.
به گزارش کبنا، مریم سیدنژاد ظهر امروز (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) در جمع خبرنگاران با تبریک روز روابط عمومی به عملکرد بیمه آتیه‌سازان حافظ پرداخت و با بیان اینکه سال ۸۰ آتیه‌سازان حافظ تشکیل شد،  اظهار کرد: سال ۸۰ بیمه آتیه‌سازان حافظ تشکیل شد و تفاوت اصلی این بیمه با سایر بیمه‌ها در این است که تخصصی در حوزه درمان فعالیت دارد؛ اما سایر بیمه‌ها در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی و... فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه بیمه آتیه‌سازان حافظ زیر مجموعه بیمه مرکزی نیست، اظهار کرد: این بیمه زیر مجموعه وزارت بهداشت و درمان فعالیت دارد.
دکتر سیدنژاد با بیان اینکه ارتقای سلامت جامعه و کاهش در پرداخت جیب دو رسالت مهم بیمه آتیه‌سازان حافظ است، اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخص‌هایی که عدالت در سلامت هر جامعه را با آن ارزیابی می‌کنند، کاهش در پرداخت جیب است.
وی افزود: 70 هزار کهگیلویه و بویراحمدی در آتیه‌سازان حافظ بیمه شده داریم که ۳۰ هزار نفر آن‌ها بازنشسته کشوری، ۲۴ هزار نفر بازنشسته تأمین اجتماعی و ۲۰ هزار نفر هم بیمه‌شده سایر قرارداد‌ها با دستگاه‌های مختلف از جمله جهاد کشاورزی و علوم پزشکی است.
مدیر شعبه بیمه آتیه‌سازان حافظ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آتیه‌سازان حافظ ۴۰ شعبه و ۷۰۰ نمایندگی در سطح کشور و ۷ میلیون نفر بیمه‌شده دارد.
وی با بیان اینکه ۱۹ نفر در بیمه آتیه‌سازان حافظ استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به‌کار هستند، اظهار کرد: در ۹ شهر استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج، دهدشت، لیکک، چرام و باشت و... نمایندگی داریم. اطلاعات بیمه‌شدگان را از سراسر مراکز درمانی طرف قرار داد جمع‌آوری و برای شعبه مرکزی استان ارسال می‌کنند.
سیدنژاد با بیان اینکه فلسفه بیمه انتقال ریسک است، افزود: بیمه آتیه‌سازان حافظ با ۲۳۰ مرکز درمانی و آزمایشگاه‌ها قرارداد دارد و کلیه خدمات بیمه آتیه‌سازان حافظ الکترونیکی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه تا پایان اسفندماه ۱۴۰۲ کلیه پرداخت‌ها انجام گرفته است، تصریح کرد: به استثنای بیمه شدگان صندوق بازنشستگی کشوری کلیه پرداخت‌های بیمه آتیه‌سازان حافظ به روز هستند. البته دو ماه است که صندوق بازنشسته کشوری قراردادش با این بیمه به اتمام رسیده و باید قرارداد آن‌ها تعیین تکلیف شود. این حواشی که علیه بیمه آتیه‌سازان حافظ ایجاد شده به‌همین دلیل است.
مدیر شعبه بیمه آتیه‌سازان حافظ استان کهگیلویه و بویراحمد به انحراف در بحث بیمه هم گریزی زد و گفت: برخی قصد دارند که در روند کار درمان خود انحراف به وجود بیاورند که ما پاسخگوی آن‌ها نبودیم. بیشترین تخلف در بحث احراز هویت است؛ یعنی فردی به جای کس دیگری از بیمه آتیه‌سازان حافظ استفاده کرده باشد.
سیدنژاد همچنین به خدمات بیمه آتیه‌سازان حافظ به بیماران خاص اشاره کرد و گفت: اسناد بیماران خاص شامل بیماران سرطانی، ‌ام اس، بیماران پیوندی جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرند و بر اساس قرارداد‌هایی که منعقد شده هزینه‌های بستری، جراحی و درمانی پرداخت می‌شود.
وی بیان کرد: با داروخانه‌های امام جعفر صادق (ع) یاسوج، داروخانه دکتر غلام‌زاده در یاسوج و داروخانه دکتر زارع‌پور گچساران برای رفاه حال بیماران خاص قرارداد داریم که بیمه‌شدگان خاص به صورت رایگان خدمات دریافت می‌کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بخدا بیخودترین بیمه در استان هست
جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1