تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۷۵۷۴۹
در نخستین جشنواره ملی قانون؛

کتاب قاضی کهگیلویه و بویراحمدی حائز رتبه برتر شد + پیام رئیس مجلس

۰
کتاب قاضی کهگیلویه و بویراحمدی حائز رتبه برتر شد + پیام رئیس مجلس
کبنا ؛ بیش از ۱۱۰۰ اثر به نخستین دوره جشنواره ملی قانون در سه بخش پژوهش، آموزش و نظارت ارسال شد که از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد. کتاب «بایسته‌های قانونگذاری در محور تخصصی حکمرانی سیاسی و حقوقی» اثر محمدرضا سیاهپور قاضی جوان و شناخته شده استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره حایز رتبه برتر شد.
به گزارش کبنا،  آیین اعطای نخستین جایزه ملی قانون با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در محل تالار مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار شد. بیش از ۱۱۰۰ اثر به نخستین دوره جشنواره ملی قانون در سه بخش پژوهش، آموزش و نظارت ارسال شد که از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.
کتاب «بایسته‌های قانونگذاری ایرانی در محور تخصصی حکمرانی سیاسی و حقوقی» نوشته «محمدرضا سیاهپور» در اولین دوره آیین جایزه ملی قانون حائز رتبه برتر شود.
این جشنواره با تلاش مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد و رئیس مجلس در آئین اختتامیه در محل تالار مدرس مجلس شورای اسلامی جوایز برگزیدگان را اهدا کرد.
کتاب قاضی کهگیلویه و بویراحمدی حایز رتبه برتر شد
به گزارش کبنا، متن لوح تقدیر رئیس مجلس خطاب به سیاهپور به شرح زیر است.
فرهیخته گرامی جناب آقای محمد رضا سیاهپور
قانون مداری و پذیرش قانون به عنوان میثاق ملی که جامعه را به سمت سعادت و پیشرفت رهنمون می‌سازد امری ضروری بوده و با تبعیت از آن شاهد پیوند‌های ناگسستنی و اتحاد آحاد جامعه و ایجاد نظم در زندگی فردی و اجتماعی خواهیم بود. به طور یقین یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی در طول تاریخ و در گستره جغرافیای جهان حاکمیت قانون، پذیرش فرهنگ قانون مداری و تأکید بر حق محوری در رعایت انصاف طبق مبانی شریعت بوده که تبیین این مفاهیم ارزشمند بر عهد پژوهشگران، ‌اندیشه‌ورزان و سیاست‌گذاران کلان کشور می‌باشد.
ضمن تجلیل از تلاش‌های مجاهدان عرصه‌های تحقیق، پژوهش و تبیین مؤلفه‌های قانون و تقدیر از کتاب جناب عالی با عنوان «بایسته‌های قانونگذاری ایرانی در محور تخصصی حکمرانی سیاسی و حقوقی» که بر اساس نظر هیأت محترم داوران نخستین دوره آیین جایزه ملی قانون حائز «رتبه برتر» اعلام گردیده، ‌امیدوارم همواره شاهد تعالی و تکریم بیش از پیش موازین قانون و فرهنگ حق‌محوری در میان ملت شریف ایران باشیم.
محمد باقر قالیباف 
رئیس مجلس شورای اسلامی

کتاب قاضی کهگیلویه و بویراحمدی حایز رتبه برتر شد
نام شما

آدرس ايميل شما

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

جزئیات جدید از محموله روغن‌های آلوده

۶ محموله روغن خوراکی به‌وزن ۹۱هزار تن در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت بازرگانی دولتی وارد بندر ...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
1