تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : ۴۷۵۷۰۸
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تشریح کرد؛

اجلاسیه 34 شهید دانشجو معلم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود / چرا مداح کشوری به این اجلاسیه نمی‌آید

۱
اجلاسیه 34 شهید دانشجو معلم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود / چرا مداح کشوری به این اجلاسیه نمی‌آید
کبنا ؛
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه 34 شهید دانشجو معلم خبر داد و گفت: این اجلاسیه نخستین اجلاسیه دانشجو معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد و سومین اجلاسیه دانشجو معلمان کشور است.
به گزارش کبنا نیوز، سید سلیمان حسینی‌نیک صبح امروز (شنبه 22 اردیبهشت‌ماه 1403) در جمع خبرنگاران گفت: این اجلاسیه روز دوشنبه (24 اردیبهشت‌ماه 1403) ساعت 15 و 34 دقیقه در سالن شهید ایزدپناه دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.
   
حسینی‌نیک در ادامه به چگونگی برگزاری اجلاسیه 34 شهید دانشجو معلم پرداخت و اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌ها با موضوع ایثار و شهادت، مقاله‌نویسی، مستندسازی از آثار شهدا و وصیت‌نامه شهدا، مصاحبه با خانواده شهدا از جمله اقدامات اولیه این اجلاسیه بود.
وی با بیان اینکه به‌دنبال این هستیم که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانشجویان ترویج دهیم، بیان کرد: این اجلاسیه با محوریت دانشجویان برگزار می‌شود. خانواده‌های معظم شهدای دانشجو معلم در این اجلاسیه حضور دارند که این حضور می‌تواند بر اساس مراودات و ارتباطاتی که در طول اجلاسیه انجام می‌گیرد، اثربخش باشد.
   
رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این اجلاسیه بر محتوا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر از سایر موضوعات تأکید می‌شود، گفت: به‌دنبال این بودیم که سخنران مطرح و مداح مطرح کشوری حضور داشته باشند و از آقای وزیر آموزش و پرورش و حاج مهدی رسولی مداح کشوری دعوت کردیم؛ اما به‌دلیل اینکه نمی‌خواهیم فعلاً حاشیه ایجاد شود حرفی نمی‌زنیم تا بعد از برگزاری اجلاسیه علت عدم حضور آنها را به مردم خواهیم گفت.
   

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تربیت «معلم» در تراز جمهوری اسلامی برعهده این دانشگاه است که یکی از مقدمات تحقق این مهم فعالیت‌های فرهنگی است.
وی با بیان اینکه این اجلاسیه با محوریت دانشجو معلمان برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف از برگزاری این اجلاسیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بخصوص دانشجو معلمان است.
حسینی‌نیک عنوان کرد: دو یادواره شهدای دانشجو معلمان استان را در پردیس‌های خواهران و برادران برگزار کردیم.
حسینی‌نیک با بیان اینکه این اجلاسیه اولین اجلاسیه شهدای دانشجو معلم در استان کهگیلویه و بویراحمد است، تصریح کرد: به یاد 34 شهید دانشجو معلم این اجلاسیه ساعت 15 و 34 دقیقه برگزار می‌شود. هدف اصلی ما این است که این اجلاسیه علم‌محور و دانشجومحور باشد.
حسینی‌نیک با بیان اینکه تربیت معلم در تراز جمهوری اسلامی است، گفت: قبل از برگزاری اجلاسیه 34 شهید دانشجو معلم دو یادواره در پردیس خواهران و برادران برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1