کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بویراحمد خبر داد

قطعی راه‌ارتباطی ۹۰ روستا در بویراحمد / قطعی برق در لوداب و سپیدار / قطع آنتن در برخی از مناطق

6 فروردين 1403 ساعت 10:32

در پی بارش های شدید در کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد از قطع راه‌ ارتباطی در بسیاری از روستا‌های لوداب، سپیدار و کبگیان خبر داد.


در پی بارش‌های شدید در کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد از قطع راه ارتباطی در بسیاری از روستا‌های لوداب، سپیدار و کبگیان خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، شهرام مهدوی‌مطلق گفت: در پی بارندگی اخیر، راه‌های ارتباطی حدود ۷۰ درصد روستا‌های بخش لوداب، ۶۰ درصد روستا‌های بخش سپیدار و چند روستا در بخش کبگیان قطع شده است.
وی با عنوان اینکه تردد در جاده‌های اصلی این شهرستان در جریان است افزود: هرچند در اغلب این جاده‌ها شاهد ریزش کوه هستیم، اما با تلاش راهداران همه جاده‌های اصلی باز است.
فرماندار بویراحمد همچنین از قطعی برق در برخی از مناطق بخش‌های لوداب و سپیدار خبر داد.
مهدوی مطلق اضافه کرد: در شهر یاسوج نیز برخی از منازل مسکونی به ویژه در منطقه شرف آباد دچار آب گرفتگی شدند.
وی گفت: بیشترین قطعی راه‌ها، در بخش لوداب ۴۵روستا از منطقه گردنگه تا انتها و از روستای ظفراباد چین تا انتها رده ارتباطی قطع می‌باشد.

مهدوی مطلق افزود: در بخش سپیدار ۲۰روستا در منطقه تنگ تامرادی و دهستان جلیل، در بخش کبگیان ۱۴روستا در مناطق تنگ باوری، دلی خمسیر و... در بخش مرکزی نیز ۱۱ روستا در دهستان دشتروم و کاکان و منطقه تنگ سرخ قطع هستند.
برخی از ابنیه راه‌سازی و پروژه‌های نیمه تمام عمرانی خصوصاً در حوزه راه روستایی دچار خسارت‌های شدید شده‌اند و بیشترین خسارت در بخش لوداب، سپیدار و دهستان دشتروم به منازل و معابر روستایی وارد شده است.
وی گفت: برق اکثر بخش لوداب و برخی از مناطق بخش سپیدار به دلیل شکستگی پایه‌های برق قطع شده است. دستگاه‌های راهداری در بخش‌ها مستقر هستند و در حال خدمات‌رسانی هستند ولی حجم بارندگی و تخریب ابنیه زیاد هستند.
 


کد مطلب: 474141

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474141/قطعی-راه-ارتباطی-۹۰-روستا-بویراحمد-برق-لوداب-سپیدار-قطع-آنتن-برخی-مناطق

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1