کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

توقیف 2 خودروی حمل چوب قاچاق در دنا / کشف یک قبضه اسلحه در مناطق آزاد گچساران

5 فروردين 1403 ساعت 11:44

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از توقیف 2 دستگاه خودروی حمل چوب قاچاق بلوط در دنا و کشف یک قبضه اسلحه در مناطق آزاد گچساران به همراه لاشه 2 قطعه پرنده در تعطیلات نوروز خبر داد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از توقیف 2 دستگاه خودروی حمل چوب قاچاق بلوط در دنا و کشف یک قبضه اسلحه در مناطق آزاد گچساران به همراه لاشه 2 قطعه پرنده در تعطیلات نوروز خبر داد.
به گزارش کبنانیوز، تعطیلات نوروز تداعی گر برنامه ریزی خانواده ها برای تفریح ، فارغ از  کسب و کار است . اما هستند کسانیکه ، تعطیل و غیر تعطیل نمی شناسند و شبانه روز مراقب می کنند از سرمایه نسل های آتی تا مبادا ، فرصت طلبان سوء استفاده نمایند و این دارائی ها را به یغما ببرند .
شغل محیط بانی یکی از مشاغل پر خطر است که شب روز ، تعطیل و غیر تعطیل نمی شناسد و باید چشمانی بیدار ، گوش هایی شنوا و ذهنی هوشیار داشته باشی تا بتوانی جلوی مخربین طبیعت را بگیری .
برهمین اساس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از توقیف 2 دستگاه خودروی حامل چوب قاچاق بلوط در شهرستان دنا خبر داد و گفت : در عصر چهارمین روز از تعطیلات نوروز سال جاری ، مامورین یگان حفاظت پارک ملی دنا ، حین گشت و کنترل منطقه در محدوده دشتک سی سخت به 2 خودروی نیسان مشکوک می شوند که شواهد نشان می داد حامل چوب  قاچاق بلوط باشند .
اسلام جاودان خرد گفت: مامورین پارک  فورا"  اقدامات لازم را انجام داده و با هماهنگی قاضی محترم کشیک دادگستری شهرستان دنا و همکاری منابع طبیعی هر 2 خودرو  را توقیف می کنند که  خودرو ها  حجم زیادی چوب بلوط قاچاق کشف و ضبط گردید .
وی گفت : با هماهنگی مقام قضایی خودروها به پارکینگ منتقل و اقدامات قضایی در دست انجام است .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از دستگیری یک نفر متخلف شکار پرنده در مناطق آزاد شهرستان گچساران خبر داد و گفت : با هوشیاری و رصد مناطق آزاد شهرستان در این ایام  ، مامورین یگان حفاظت متخلفی را دستگیر می کنند که با استفاده از یک قبضه اسلحه ساچمه زنی 1 قطعه کبک و 1 قطعه تیهو شکار کرده بود .
وی گفت : آلات شکار متخلف ضبط و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد .

توقیف 2 دستگاه خودروی حمل چوب قاچاق بلوط در دنا
 


کد مطلب: 474101

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474101/توقیف-2-خودروی-حمل-چوب-قاچاق-دنا-کشف-یک-قبضه-اسلحه-مناطق-آزاد-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1