کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد رای خود را به صندوق انداخت

11 اسفند 1402 ساعت 14:04

سید علی احمدزاده استاندار، معاونان و جمعی از مسئولان اجرایی و اعضای شورای تامین کهگیلویه وبویراحمد با انتخاب نامزدهای مورد نظر خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداختند.


سید علی احمدزاده استاندار، معاونان و جمعی از مسئولان اجرایی و اعضای شورای تامین کهگیلویه وبویراحمد با انتخاب نامزدهای مورد نظر خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداختند.
به گزارش کبنانیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور چشمگیر و کم نظیر مردم استان در پای صندوق های رای از متولیان و عوامل اجرایی خواست تا سرعت عمل خود را بالا ببرند.
سید علی احمدزاده افزود: مقدمات و شرایط برگزاری انتخابات در تمامی شهرستان‌های استان و بخش‌ها آماده است و انتخابات راس ساعت مقرر آغاز شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: منتظر بودیم مقام معظم رهبری رای خود را به صندوق بیاندازند که ایشان رای خود را به صندوق انداختند و فرمودند در کار خیر بر هم سبقت بگیرید، بنده هم به تاسی از رهبری معظم انقلاب عرض می‌کنم همین ساعت اولیه آغاز انتخابات پای صندوق بیاید و رای خود را به صندوق بیاندازید.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری هم نسبت به کسانی که مردد بودند فرمودند در کار خیر هیچ جای استخاره نیست جای تردیدی برای شرکت در انتخابات نیست، انتخابات مظهر جمهوریت بوده و همه در قبال آن مسئول هستیم و از همه دعوت می‌کنم پای صندوق ‌رای بیایند.
احمدزاده ابراز کرد: قهر با صندوق رای گرهی از مشکل کشور باز نمی کند و راه رفع مشکلات حضور در انتخابات است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تمام مناطق، صندوق اخذ رای مستقر است هیچ نقطه‌ای از استان نیست که دیده نشده باشد و تا پایان ساعت، رای همه دریافت می‌شود، صندوق‌های سیار در مناطقی که پیش‌بینی شده آرای مردم را جمع‌آوری می کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتخابات در استان باشکوه است و در فیلم‌هایی که از شبکه‌های سراسری پخش شده استان ما سرآمد بود و می‌توانیم رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهیم، مردم استان مایه افتخار هستند و به وجود هم استانی‌هایمان افتخار می‌کنیم.
وی اضافه کرد: همه افراد واجد شرایط رای پای صندوق بیایند، پرچم استان ما بالا است و امیدواریم استان ما رتبه اول مشارکت را دریافت کند.
احمدزاده ادامه داد: از مردم و نامزدها به خاطر شوری که ایجاد کردند و همه افرادی که شور و حضور داشتند و مایه افتخار شدند تشکر می کنم.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ۸۷۱ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آرای ساکنان ۲ هزار و ۳۰ نقطه استان در کهگیلویه وبویراحمد در حال برگزاری است.


کد مطلب: 473313

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473313/استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-رای-خود-صندوق-انداخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1