تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۴۷۳۲۱۱
سخنگوی آموزش و پرورش:

هشدار آموزش و پرورش به «معلم بلاگرها» /فیلمبرداری از دانش‌آموزان ممنوع است

۰
کبنا ؛سخنگوی آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه ضبط تصویر و فیلم از دانش‌آموزان در کلاس درس ممنوع است، به معلم بلاگرها هشدار داد تا حریم خصوصی دانش‌آموزان و همچنین نظام تعلیم و تربیت را خدشه دار نکنند.
به گزارش کبنا به نقل از مشرق، علی فرهادی درباره ممنوعیت فعالیت معلم بلاگرها اظهارکرد: موضوع معلم بلاگرها هم اکنون روی میز وزیر آموزش و پرورش است و هر گونه فیلمبرداری و پخش تصویر و فیلم دانش‌آموزان بدون هماهنگی با خانواده آنها، ورود به حریم خصوصی بوده و ممنوع است.
وی افزود: معلمان نسبت به حقوق دانش‌آموزان و شکسته نشدن حریم خصوصی آنها بسیار حساس باشند و به زودی دستورالعمل مربوطه در این باره صادر و هشدارهای لازم داده می‌شود.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان اجازه ندارند از نحوه پاسخگویی دانش‌آموزان یا سایر موارد فیلمبرداری کرده و آنها را در فضای مجازی پخش کنند، حریم خصوصی دانش‌آموز و کلاس درس باید رعایت شود. معلمان باید توجه داشته باشند که دانش‌آموزان و والدین در نظام آموزش و پرورش دارای حقوقی هستند که نباید آنها را نقض کرد.
فرهادی بیان کرد: در قالب دستورالعملی، نحوه فعالیت معلمان در فضای مجازی را شفاف‌تر خواهیم کرد تا نسبت به این موضوع محتاط باشند و تا زمان تدوین آن به معلم بلاگرها هشدار می‌دهیم که پخش تصویر و فیلم دانش‌آموزان در فضای مجازی ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

فیلم: تاجگردون: به بزرگواری رأی می‌دهم

اردشیر یاری، معاون سابق آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و از نزدیکان به غلامرضا ...
بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

بودجه دفتر زاکانی: فقط ۲ هزار میلیارد تومان!

حوزه دفتر شهردار تهران از جمله بخش‌هایی از شهرداری است که از بودجه سالانه اداره پایتخت،...
در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

در کره شمالی به‌روی گردشگران باز شد

زمانی که ووسکرسنسکی با سایر گردشگران در پیونگ یانگ سوار اتوبوس شد به ندرت خودرویی را ...
1