کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخابات در حوزه گچساران و باشت؛

فیلم | کل‌کل‌های دلاویز و تاجگردون به‌جای ارائه برنامه

8 اسفند 1402 ساعت 23:05

گچساران و باشت این روزها میدان تاخت و تاز دو کاندیدای انتخابات است، غلامرضا تاجگردون و ساسان دلاویز. اما آنچه بیشتر از هر چیزی مجالس این دو کاندیدا را داغ کرده، کل کل هایی است که نسبت به همدیگر روا می دارند. موضوع دیگر کلیپ های لاکچری دو کاندیدا است که در فضایی بسیار متفاوت با کاندیداهای حوزه های «بویراحمد» و «کهگیلویه» سیر می کنند.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی طبق قانون اساسی، وظایفی دارند که باید آنها را به‌نحو احسن و برای پیشرفت، حل معضلات کلان اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفاه و ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه و نیز تحقق عدالت در کشور و مبارزه واقعی با فساد با تدوین قوانین جامع و مانعی این امر را انجام دهند. همچنین نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت به‌جای اینکه برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی و... خود را ارائه بدهند، صحنه انتخابات مجلس حوزه انتخابیه گچساران و باشت را به میدان تاخت و تاز و کل‌کل‌های بی‌فایده کرده‌اند. دو کاندیدای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه، غلامرضا تاجگردون و ساسان دلاویز؛ اما آنچه بیشتر از هر چیزی مجالس این دو کاندیدا را داغ کرده، کل‌کل‌هایی است که نسبت به همدیگر روا می‌دارند. موضوع دیگر کلیپ های لاکچری دو کاندیدا است که در فضایی بسیار متفاوت با کاندیداهای حوزه های «بویراحمد» و «کهگیلویه» سیر می کنند.
به گزارش کبنانیوز، این دو کاندیدای انتخابات هر چند که شورآفرینی می کنند، اما این شورآفرینی چیزی را کم دارد، و قطعا با بیان مواضع و نظرات و برنامه‌های خود، می‌توانند بیش از پیش صحنه را جذاب کنند و به درک و شعور مردم نیز احترام بگذارند. کبنانیوز بدون نگاه جانبدارانه و بدون رد یا تایید کلیپ های منتشر شده در فضای مجازی، اقدام به انتشار این محتوا می‌کند.

    
تاجگردون یا دلاویز، هر کدام که به مجلس راه پیدا کنند، در نهایت باید مشخص کنند که چه برنامه ای دارند؟ آیا می توانند خلأ کنونی را جبران کنند؟ می توانند برای کاهش تورم و بهبود معیشت مردم کاری کنند؟ با این وضعیتی که هر روز قیمت دلار بیشتر و بیشتر می شود، مجلسی ها آیا برنامه ای برای کنترل نرخ ارز دارند، کدام یک از این دو درخصوص نظام بانکدارز، نظام اداری و مشکلات آنها، و دیگر مواردی که نیازمند اصلاح هستند صحبتی کرده اند؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز پیش از این خطاب به کاندیداها و مردم تاکید کرد که خدنت رسانی کار و وظیفه دولت است، وظیفه نماینده ها چیز دیگری است، وظیفه نماینده ها اصلاح امور و نظارت است.
   
تاجگردون در سخنرانی خود گفته: پاسخ من به بعضی از عزیزان حکم این را دارد که مگسی بر صورت من نشسته باشد و بخواهم مگس را نابود کنم. نابود کردن مگس که کاری ندارد، من با نابود کردن مگس به صورت خودم سیلی زده‌ام، من دوست ندارم به فرزند این خاک سیلی بزنم. ما جامعه را برای پرواز می‌خواهیم نه برای سیلی زدن. ما پاسخ نمی‌دهیم، پاسخ ما این است که روز ۱۱ اسفند همین مردم حضور پیدا کنند، پاسخ من خواهد بود. جمعیتی به هوای ریاست آمده‌اند، با دستاویز انتقام آمده‌اند، گروهی حکم نامشروع داده‌اند،   چشمه خدمت را بخشکانید، اما امروز می‌بینید چشمه زلال خدمت همچنان پابرجا است.
فرمودند که از بچه‌های ما به تهران ببر، در وزارتخانه‌ها مشغول به خدمت کن، البته شما نمک‌شناس هستید، مثل بعضی‌ها نیستید که می‌بریشون بالا، نمک‌دان می‌شکنند.
      
دلاویز در سخنرانی های دیگری پاسخ تاجگردون را اینطور داده: عزیزی مطرح کرده که فلانی را بزرگ کردیم، نمک خورد و نمکدان شکست، افسوس که ریشه و اصالتم اجازه نمی دهد که حرفی بزنم که برای همیشه به پایانت سلام کنی، خودت می دانی، گفته بودم دست از پا خطا کردی برای همیشه تمامت می کنم.
وی گفت: شما فرمودید عامل پیشرفت ما بودی؟ احسان دلاویز سال 76 مشاور رئیس جمهور شد تو کجا بودی! محسن دلاویز سال 80 سخنگوی انرژی اتمی ایران بود، ساسان دلاویز فرماندار دولت احمدی نژاد بود، تو کجا بودی!
   
دلاویز پای صلاحیت تاجگردون را هم وسط کشید.


کد مطلب: 473167

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473167/فیلم-کل-کل-های-دلاویز-تاجگردون-به-جای-ارائه-برنامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1