کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نطق انتخاباتی خود در سی سخت مطرح کرد؛

فیلم | روشنفکر: عده ای در این مدتی که گذشت دست از توطئه، بداخلاقی و تهمت برنداشتند/در این استان اصلاح طلب تر از روشنفکر سراغ ندارید

8 اسفند 1402 ساعت 10:26

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای در این مدتی که گذشت دست از توطئه، بداخلاقی و تهمت برنداشتند.


نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای در این مدتی که گذشت دست از توطئه، بداخلاقی و تهمت برنداشتند.
   

مهدی روشنفکر در جمع مردم سی سخت اظهر کرد: مردم دانا، فهیم و با اصالت و نجابت سی سخت کلیپ را همین تیپ افراد همین هایی که سال های سال مردم دست رد بر سینه آن ها زده اند.
وی افزود: یک بار شنیدم یکی از این آقایان آمده در جمع مردم سی سخت گفته است که من می خواهم به جای فلانی عذر خواهی می کنم.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: لازم نیست شما به جای من عذر خواهی کنید شما باید از مردمی عذر خواهی کنی که ۱۲ سال در این مسیر معطل و علاف شان کردی و به نام اصلاحات بر علیه اصلاحات رفتار می کنی.
روشنفکر تاکید کرد: شما که با اساس نامه، مرام نامه و منشوراصلاحات وارد و بلد نیستی و اصلاحات سه رکن دارد، آگاهی، شجاعت و اخلاق مداری که شما فاقد هر سه ویژگی هستید.
وی تاکید کرد: من به این رقیب عزیزم می گویم که شما که اصلاح طلب نیستید نه اینکه راننده یک فرد خاصی و یا راننده یک رهبری از رهبران یک جریان در استان هستید.
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بلکه رفتار و گفتارت نشانی از اصلاح طلبی ندارد.در این استان اصلاح طلب تر از روشنفکر سراغ ندارید.
روشنفکر اضافه کرد: آن هم اصلاح طلبی که به اصوالگرایی و ارزش ها اعتقاد دارد.
بیشتر بخوانید:
روشنفکر در جمع مردم سی سخت: شما اصلاح طلب نیستید بلکه راننده یک جریان در استان هستید که عمرش نیز به پایان رسیده / در استان اصلاح طلب تر از روشنفکر سراغ ندارید / به آن شخص می‌گوییم که توبه کند /آقایی که تفکر طالبانی و بسته دارد چگونه می‌خواهد نماینده باشد؛ امروز به یاد شلوار تنگ جوانان ما افتاده‌اید
 


کد مطلب: 473138

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473138/فیلم-روشنفکر-عده-این-مدتی-گذشت-دست-توطئه-بداخلاقی-تهمت-برنداشتند-استان-اصلاح-طلب-تر-سراغ-ندارید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1