کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در لوداب مطرح کرد؛

فیلم| خرامین: در مناظرات به احدی تعدی و بی آبرویی و بی احترامی نکردم/ خدای مناظره شیر علی است / من با اندیشه ام آمده ام و با پول و با گاو و گوسفند کشان نیامدم / پنجره ها را نبندید، فردای قیامت بدهکار می شوید، آبرویم را گذاشتم

7 اسفند 1402 ساعت 16:20

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در مناظرات به احدی تعدی و بی آبرویی و بی احترامی نکردم خدای مناظره شیر علی است .


نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:در مناظرات به احدی تعدی و بی آبرویی و بی احترامی نکردم خدای مناظره شیر علی است.
    
به گزارش کبنانیوز، شیرعلی خرامین در جمع مردم لوداب اظهار کرد: خواستم این جمله را نشان شان بدهم که من با اندیشه ام آمده ام و با پول و با گاو و گوسفند کشان نیامدم.
وی افزود: برای نجات مردم آمده ام و کوتاه نخواهم آمد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آبرو و وجودم را گذاشتم، کتاب هایم را جمع کردم و در گوشه ای گذاشتم و طبابت ام را تعطیل کردم فقط برای نجات مردمانی که هنوز حتی جاده دسترسی ندارند.خرامین تاکید کرد: این فریاد انسانی است که درد کشیده، درو کررده، کارگری، کفاشی و شاگردی کرده و همه بدبختی ها را کشیده و آمده ام برای ملتم.
وی گفت: مردم لوداب بیرون بیایید، پنجره ها را نبندید، فردای قیامت بدهکار می شوید، آبرویم را گذاشتم، برای نجات مردم آمده ام، قانون را رعایت می کنم و همه برایم حرمت دارند.
خرامین افزود: من با داشته هایم آمده ام، به خدای باران سوگند می خورم تمام وجودم را برای مردم خواهم گذاشت.


کد مطلب: 473095

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/473095/فیلم-خرامین-مناظرات-احدی-تعدی-بی-آبرویی-احترامی-نکردم-خدای-مناظره-شیر-علی-اندیشه-ام-آمده-پول-گاو-گوسفند-کشان-نیامدم-پنجره-نبندید-فردای-قیامت-بدهکار-می-شوید-آبرویم-گذاشتم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1