کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مردم مطرح شد

فیلم| روشنفکر: کسی که با اعداد و ارقام آشنایی ندارد چگونه می‌تواند دیگران را قضاوت کند / اعتبارات استان را رشد ۲۰۰ درصدی دادم

3 اسفند 1402 ساعت 10:41

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۰ درصد اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد رشد داشته است.


نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۰ درصد اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد رشد داشته است.
  
به گزارش کبنا، مهدی روشنفکر در جمع هواداران خود در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: من به برخی از آقایان در مناظرات تلویزیونی هم عرض کردم گفتم عزیزان، شمایی که این همه انتقاد می‌کنید و اشکال می‌گیرد.
وی افزود: شما فقط برای من ذکر کنید که در طی این سه سال و چند ماه چقدر اعتبارات سالانه گرفتم و در آن ماندند.
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسی که با اعداد و ارقام آشنایی ندارد چگونه می‌تواند بر اساس چه شاخصی می‌تواند دیگران را قضاوت کند.
به گزارش کبنا، در مجموع ۲۱ مناظره انتخاباتی از ۳ حوزه انتخابی استان کهگیلویه و بویراحمد برای پخش از کانال‌های انتخاباتی ضبط شده است.
کانال‌های انتخاباتی از ۲۴ دی‌ماه در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شد. این کانال‌ها فعالیت خود را حول محور مشارکت آغاز کرد.
برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا از سوم اسفندماه متناسب با مباحث قانونی حول محور تبلیغات ۲۰ دقیقه‌ای رسماً پخش می‌شود. داوطلبان از ظرفیت این برنامه‌ها استفاده کردند.
سامانه‌ی تبلیغات سازمان صدا و سیما که از طریق اطلاع‌رسانی خدمت همه‌ی داوطلبان اعلام شده بود به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار گرفت. در این سامانه تعدادی سؤالات به صورت اختیاری بارگذاری شد که افراد سؤالات را انتخاب کرده و مواضع خودشان را اعلام و تدوین کردند. صدا و سیما هیچ‌گونه دخل و تصرفی در این بسته‌های ۲۰ دقیقه‌ای ندارد.


کد مطلب: 472880

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472880/فیلم-روشنفکر-کسی-اعداد-ارقام-آشنایی-ندارد-چگونه-می-تواند-دیگران-قضاوت-کند-اعتبارات-استان-رشد-۲۰۰-درصدی-دادم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1