کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح کرد

سید قدرت حسینی‌بحرینی: 100 درصد موافق ساسان دلاویز هستم، با بنده مشورت کردند و نظر مثبت دادم / آنچه در توان دارم برای حضور مردم و تقویت جریان اصولگرایی بکار می‌گیرم

29 بهمن 1402 ساعت 22:39

با بنده نیز مشورت کرده اند و نظر مثبت دادم. ایشان و خانواده ایشان را می شناسم، با پدر ایشان همکلاسی بودیم، 8 سال با پدر ایشان در آموزش و پرورش باشت همکار بودیم. آقای دکتر محسن و ساسان دلاویز هر دو افراد شایسته و تحصیل کرده ای هستند، حق نیز این بود که جایگاه ها به جوان ترها سپرده شود، ما هم اگر تجاربی داشته باشیم در خدمتشان هستیم.


سید قدرت حسینی‌پور نماینده ادوار گذشته شهرستان‌های گچساران و باشت و از بزرگان اصولگرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با کبنانیوز درخصوص برنامه خود در انتخابات پیش‌رو توضیحاتی ارائه کرد.
آقای حسینی پور در انتخابات پیش‌رو چه برنامه‌ای دارید که مشارکت مردم را در پی‌ داشته باشد؟ و همچنین جریان اصولگرایی بتواند در این رقابت به موفقیت دست پیدا کند؟

نظام جمهوری اسلامی دو بال جمهوریت و اسلامیت دارد، جمهوریت بدون اسلامیت در طول تاریخ دوامی نداشته است. زمانی که جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت چون مردم در کنار امام بودند و مردم گوش به فرمان امام(ره) بودند، این جمهوری تشکیل شد و هر دو بُعد جمهوریت و اسلامیت شکل گرفت و طی این ۴۵ سالی که از عمر نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد، مردم حامی اصلی نظام و اسلام و قرآن بوده‌اند، بنابراین تأکیدات مقام معظم رهبری که به شدت خواهان حضور مردم در صحنه انتخابات هستند، بر ما تکلیف مضاعفی را ایجاد کرده، ضمن اینکه دشمنان چندین برابر قبل دارند تلاش می‌کنند که مردم پای صندوق نیایند و مشارکت نداشته باشند. ما هم برای حضور پای صندوق‌های رأی تلاش می‌کنیم و هم برای جریان اصولگرایی تلاش می‌کنیم.
جریان اصولگرایی همیشه طی سال‌های گذشته از شما حمایت کرده است، آیا شما در راستای اهداف این جریان قدم بر می‌دارید؟ و برای پیش برد اهداف آن‌ها کمک خواهید کرد؟
صد در صد همراهی می‌کنیم، سخنرانی می‌کنیم، مسائل را تبیین می‌کنیم که به یاری امام زمان (عج) در بین مردم نیز حضور پیدا می‌کنیم. در کنار حضور فعال مردم، به دنبال این هستیم که جریان اصولگرایی موفق شود، اگر عمری باقی باشد، حضور دارم و آنچه در توان دارم برای حضور مردم و تقویت جریان فکری بکار می‌گیرم.
جریان اصولگرایی (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گچساران) آقای دلاویز را به عنوان کاندیدای نهایی خود اعلام کرده، نظر شما در این رابطه چیست؟
صد در صد موافقم، با بنده مشورت کردند و نظر مثبت دادم. ‌ایشان و خانواده‌ایشان را می‌شناسم، با پدر‌ ایشان همکلاسی بودیم، ۸ سال با پدر‌ ایشان در آموزش و پرورش باشت همکار بودیم. آقای دکتر محسن و ساسان دلاویز هر دو افراد شایسته و تحصیل کرده‌ای هستند، حق نیز این بود که جایگاه‌ها به جوان‌تر‌ها سپرده شود، ما هم اگر تجاربی داشته باشیم در خدمت‌شان هستیم.
آقای تاجگردون در یکی از سخنرانی‌هایش (در مرحله اول اعلام وضعیت صلاحیت‌ها) گفته بود که برخی از رقبا تایید صلاحیت نشدند، که امیدواریم آنها هم تایید صلاحیت شوند، تا مردم در عرصه رقابت انتخاب کنند، نظر شما در این رابطه چیست؟
صحبت‌ ایشان صوری بوده...
به گزارش کبنا، گفت‌وگوی پایگاه خبری کبنانیوز با سید قدرت حسینی‌بحرینی به دلیل مشغله کاری او ناتمام ماند که روزهای آینده گفت‌وگوی مفصل‌تری با او خواهیم داشت.


کد مطلب: 472717

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472717/سید-قدرت-حسینی-بحرینی-100-درصد-موافق-ساسان-دلاویز-هستم-بنده-مشورت-کردند-نظر-مثبت-دادم-آنچه-توان-دارم-حضور-مردم-تقویت-جریان-اصولگرایی-بکار-می-گیرم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1