کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

پیام دو همایش انتخاباتی سعادتیان برای رقبا

25 بهمن 1402 ساعت 10:39

در چند روز گذشته شاهد دو همایش در دو منطقه دشمن‌زیاری و راک از سوی طرف‌داران آیت‌الله سعادتیان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم. دو همایشی که با حضور و استقبال مردمی برگزار شد و می‌توان از این دو همایش به‌عنوان یک نقطه ثقل در تحولات انتخاباتی کهگیلویه بزرگ نام برد.


یادداشت ارسالی - در چند روز گذشته شاهد دو همایش در دو منطقه دشمن‌زیاری و راک از سوی طرف‌داران آیت‌الله سعادتیان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم. دو همایشی که با حضور و استقبال مردمی برگزار شد و می‌توان از این دو همایش به‌عنوان یک نقطه ثقل در تحولات انتخاباتی کهگیلویه بزرگ نام برد.
سعادتیان که در ماه‌های اخیر فعالیت انتخاباتی خود را کلید زده است پیش‌ازاین نیز نشان داده بود به‌رغم حضور رقبای قدرتمند و به‌ویژه نمایندگان ادوار شرایط انتخاباتی مطلوبی دارد و در هر قسمتی از شهرستان‌های چهارگانه که حضور پیدا کرده بود با استقبال‌های مردمی مواجه شد. اما نزدیک‌شدن به‌روز رأی‌گیری و جدی شدن فضای رقابت حالا باعث سخت‌تر شدن کار شده است که در همین شرایط نیز شاهد حمایت‌های گسترده مردمی از سعادتیان هستیم.
عدم تأیید صلاحیت نهایی عدل هاشمی‌پور و پایگاه رأی مشترکی که در برخی مناطق و گروه‌ها میان سعادتیان و هاشمی‌پور وجود داشت یقیناً به بالارفتن پایگاه رأی سعادتیان نیز کمک خواهد کرد. سعادتیان با طرح و برنامه اساسی پا در این میدان گذاشته است و خود را منتقد جدی وضع موجود و به‌ویژه عملکرد نمایندگان ادوار می‌داند که آغاز فعالیت‌های رسمی و به‌ویژه برنامه‌های تلویزیونی سبب تشدید انتقادات سعادتیان و موج مطالبه‌گری وی خواهد شد.
سعادتیان بدون کوچک‌ترین وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت تنها به اتکای حمایت‌های مردمی پا در این کارزار سخت نهاده است و باتوجه‌به طرح و برنامه‌ای که از ابتدا برای خود مشخص کرده است و تاکنون توانسته است آن را تبیین و بخش‌های زیادی از جامعه را با خود همراه کند در این مسیر موفق خواهد بود. او زبان رسا و منتقد و مطالبه‌گر مردمی است که در طول دهه‌های گذشته مورد بی‌مهری و بی‌توجهی نمایندگان مجلس قرار گرفته‌اند و از کوچک‌ترین حقوقشان بی‌نصیب بوده‌اند.
دست بر هر موضوع و نقطه در شهرستان‌های چهارگانه که گذاشته شود جز عقب‌ماندگی و محرومیت هیچ‌چیز دیگری دیده نمی‌شود. اما بااین‌وجود باز هم شاهد حضور نمایندگان ادوار در نقش طلبکاران مردم هستیم. نمایندگانی که برای کارهای نکرده مدام بر دوش مردم منت می‌گذارند و با زبان تند همچنان از مردم می‌خواهند به آنها رأی دهند. اما یقیناً مردم تن به تکرار و حضور چهره‌های ناتوان و تکراری نخواهند داد. مردم راه خود را پیدا کرده‌اند و در این راه هیچ ابایی از تهدید و زبان تند ندارند و هر گونه تطمیع و فریبی را نیز پس می‌زنند تا خود بیش از هر کس دیگری در تعیین سرنوشتشان نقش بازی کنند. حضور مردم و استقبال پرشور آنها از سعادتیان در راک و منطقه کلات دشمن‌زیاری پیام‌های مهم و بسیاری با خود داشت که از جمله این پیام‌ها عبور از وضع موجود و اعتماد به سعادتیان به‌عنوان صدای مردم است.


کد مطلب: 472540

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472540/پیام-دو-همایش-انتخاباتی-سعادتیان-رقبا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1