تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۷۲۴۷۳
یادداشت؛

لبخند‌امید بر چهره مردم کهگیلویه و بویراحمد / با همراهی شما تا قله‌ها پیش می‌رویم...

۰
لبخند‌امید بر چهره مردم کهگیلویه و بویراحمد / با همراهی شما تا قله‌ها پیش می‌رویم...
کبنا ؛محمود سپهر مدیر روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی نوشت: شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با دست پُر به استقبال دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران رفت.
افتتاح و کلنگ زنی قریب به ۲۶ پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان شامل کلنگ زنی دو پروژه فاضلاب دهدشت و آبرسانی بنستان و افتتاح ۲۴ طرح (شامل اصلاح شبکه و آبرسانی به مناطق مختلف استان از جمله چرام، لنده، سوق، دیشموک، تنگ سرخ، لیکک، باشت، بوستان و... ) که برخی از آن‌ها برای نخستین بار بعد از انقلاب صورت می‌گرفت، گوشه‌ای از هدیه فجرانه آبفا به مردم استوار این دیار بود.
از آمار و رقم که بگذریم، حضور مردم در مراسمات افتتاحیه و کلنگ زنی بخش شیرین ماجرا بود.
تصویر مرد مسن و عصا به دست که ذکر گویان به محل افتتاحیه آب یکی از روستا‌ها می‌آمد آنقدر جذاب و گیرا بود که خستگی‌ها را در آنی از زمان از تن و روانمان میزدود.
برایمان شیرین و حمایت بخش بود، دیدن آن کودک و خانم روستایی که با شوقی زاید الوصف از برقراری آب پایدار و مستمر، رضایت در چشمانشان برق میزد و چه زیبا بود به نظاره این صحنه‌های منحصر به فرد نشستن.

همگان بر این مسأله صحت می‌گذارند که در کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آب، پیش از انقلاب کار چندانی نشده بود، فاضلاب هم که به نوعی خدمتی لوکس تلقی می‌شد که آنهم عملاً کاری نشد، اما بعد از انقلاب حدود ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۷۵. ۵ درصد جمعیت روستایی بهره‌مند از آب شرب پایدار شدند که مطابق و حتی فراتر از نرم‌های ملی و بین‌المللی است، ۳۰ درصد مردم استان نیز اکنون برخوردار از سیستم جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب هستند.
همه این خدمات را اگر در کنار شرایط جغرافیایی استان و هزینه‌های سرسام‌آور اجرای پروژه‌ها بگذاریم به خوبی به حقیقت انقلاب و تحول بنیادی در توسعه خدمات به جای جای نقاط این دیار سراسر افتخار، می‌رسیم.
به باور ما اما هنوز فاصله تا‌ایده‌آل بسیار است، ما هم تلاش‌مان را دو چندان کرده‌ایم و البته همراهی مردم نجیب و استوار این دیار را قیمتی‌ترین داشته و بال پرواز برای خودمان می‌دانیم و مطمئنیم به لطف الهی، با قدم‌های ثابت و همراه زنان و مردان این دیار کهن رسیدن به قله‌های بهبود و توسعه در آینده نزدیک دور از ذهن نیست.
باشد که قدردان خوبی برای همراهی دلسوزانه و دغدغه‌مند یکایک مردم شریف و با صلابت کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1