کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه هایِ نماز جمعه چیتاب مطرح شد

سید فرج‌الله پژمان، امام جمعه چیتاب: انسان عاقل، مخالفِ نقشهٔ بَدخواهَش عَمَل می‌کُنَـد

20 بهمن 1402 ساعت 18:11

امام جمعه چیتاب گفت: بزرگواران قبل از حماسه حضور همه ما‌ها بیش از پیش مستلزم نکاتی از قبیل، دشمن‌شناسی ( یعنی همان کسانی که مردم را چه درخارج و چه در داخل جهت نرفتن به میادین ترغیب می‌کنند ) باشیم و در کنار آن ضمنِ تبیین خدمات نظام، و حضور آگاهانه در میدان بدخواهانمان را نا‌امید بکنیم.


امام جمعه چیتاب گفت: بزرگواران قبل از حماسه حضور همه ما‌ها بیش از پیش مستلزم نکاتی از قبیل، دشمن‌شناسی ( یعنی همان کسانی که مردم را چه درخارج و چه در داخل جهت نرفتن به میادین ترغیب می‌کنند ) باشیم و در کنار آن ضمنِ تبیین خدمات نظام، و حضور آگاهانه در میدان بدخواهانمان را نا‌امید بکنیم.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در خطبه‌های نمازجمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی با اشاره به مسأله شراب و شراب خواری آن را مصیبتی خطرناک در جامعه امروزی برشمرد و گفت: بی‌خیالی در جلوگیری از این ترویج ناسالم جامعه خاص قشر جوان را به فلاکت میاندازد و باعث فروپاشی بنیان خانواده‌ها می‌شود.  
وی با اذعان به اینکه انسان معتاد به مشروب خانواده برایش مهم نیست خاطرنشان کرد: از بین بردن طراوت و شادابی، از هم گسستگی ارتباطات صمیمی، پنهان کاری و فرار از مشکلات خانواده، کمرنگ شدن صداقت و اعتماد به هم از مهمترین تأثیرات شراب در خانواده هاست.
امام جمعه کبگیان در فراز دوم از خطبه‌های این هفته با اشاره به راهپیمائی ۲۲ بهمن خطاب به حاضرین گفت: قبل از حماسه حضور همه ما‌ها بیش از پیش مستلزم نکاتی از قبیل، دشمن‌شناسی ( یعنی همان کسانی که مردم را چه درخارج و چه در داخل جهت نرفتن ترغیب می‌کنند ) باشیم و در کنار آن با تبیین خدمات نظام، و حضور با بصیرت در میادین ( پاسداشت‌های متعدد انقلاب، و حضور در انتخابات) بدخواهانمان را نا‌امید بکنیم.
این خطیب جمعه با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تبیین خدمات نظام اظهار داشت: بر همه ما لازم است تا در این راهپیمایی مهم شرکت کنیم.
وی با بیان اینکه باید آثار و برکات انقلاب اسلامی برای جامعه در فضای‌های متعدد مجازی و حقیقی تشریح شود، خاطرنشان کرد: همه باید سعی کنند در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و مردم را دعوت به حضور کنند، زیرا حضور در این راهپیمایی نشان می‌دهد که اتحاد و وحدت مردم همچنان ادامه دارد سید فرج الله پژمان افزود: دشمنان به این نحوه حضور مردم در این عرصه نظر دارند و ما باید با حضور خود نشان دهیم که خط و راه امام صیانت از ارزشهایِ انقلاب روز به روز با عظمت‌تر از گذشته ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌ها و اقدامات برنامه‌ریزی شدهٔ بدخواهان ملت ایران در سطوح متعدد و پی در پی، اهمیت حضور ما در راهپیمایی امسال بیش از سال‌های پیش است فلذا خودتان قضاوت کنید قطعاََ انسان عاقل مخالفِ نقشهٔ بَدخواهَش عَمَل می‌کُنَـد حالا که آن‌ها می‌خواهند شما به صحنهٔ ۲۲ بهمَن و انتخابات‌ها نیایید، حال دگر انتخاب با خودتان است.
خطیب جمعه چیتاب در پایان ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه از ستاد نمازجمعه، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های تابعه، مرکز بهداشت درمانی، آموزش و پرورش، شهرداری ( تزئین شهر )، ادارات جهاد کشاورزی، کمیته امداد که به احترام انقلاب در دهه فجرامسال مراسمات جشن، زیارت عاشورا و میز‌های متعدد خدمت برگزار کردند تشکر کرد و گفت: همانند خطبه هفته قبل می‌گویم هرکسی در هر لباس و مقامی خدمتی به مردم کرد وظیفه‌اش بوده و منتی بر دوش احدی ندارد فلذا از از همه بزرگوارانیکه در این ایام فعالیت فرهنگی داشته تشکر می‌کنم.  
لازم به ذکر است از طرف مرکز بهداشت درمانی چیتاب با ارائه میزخدمت (فشار خون، قند و.. ) و اداره‌های کمیته امداد و جهاد کشاورزی چیتاب با برپائی میز خدمت در پایگاه نماز عبادی سیاسی جمعه در قالب ثبت درخواست‌های مردم حضور داشتند و همچنین از طرف مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد و جهاد چیتاب در بین الصلاتین از گروه سرود فرزندان حاج قاسم پایگاه مقاومتِ شهید آرمینِ روستایِ دروهان بعلت اجرای زیبا در مراسم جشن انقلاب در مرکز جهاد چیتاب با اهداء جوایزی تجلیل بعمل آمد.


------------------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام


کد مطلب: 472342

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472342/سید-فرج-الله-پژمان-امام-جمعه-چیتاب-انسان-عاقل-مخالف-نقشه-ب-دخواه-ش-ع-م-ل-می-ک-ن-د

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1