کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

مژدهی‌پور: بیمارستان کهگیلویه جوابگوی حجم بیماران نیست چه برسد که بخواهد مردم شهرستان‌های لنده و چرام را هم بپذیرد/ یکی از اولویت‌های بنده بهره‌مندی مردم از مزایای بهداشت و درمان خواهد بود/ بسیاری از جوانان فارغ‌التحصیل در کهگیلویه دنبال اشتغال‌‌اند

16 بهمن 1402 ساعت 19:49

فعال سیاسی کهگیلویه گفت: یکی از نیازهای اساسی مردم بهداشت و درمان است  و یکی از وظایف اصلی دولت که در اولویت است هم باز تامین نیازهای درمانی و بهداشتی مردم است.


فعال سیاسی کهگیلویه گفت: یکی از نیازهای اساسی مردم بهداشت و درمان است  و یکی از وظایف اصلی دولت که در اولویت است هم باز تامین نیازهای درمانی و بهداشتی مردم است.
به گزارش کبنا، علی مژدهی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه بیمارستان شهرستان کهگیلویه تنها بیمارستان این منطقه است و آنجا هم بدلیل اینکه جمعیت بالا و تعداد بیمارانی که وجود دارد قطعاً جوابگوی حجم کهگیلویه نیست چه برسد به اینکه از شهرستان‌های همجوار هم مثل لنده و چرام هم بخواهند به آنجا مراجعه کنند.
   
 وی افزود: بنابراین مسئولان اجرایی وظیفه و تکلیف دارند که در این مسیر اولویت بندی بکنند.
اگر خداوند توفیق داد و وارد مجلس شدم قطعاً یکی از اولویت‌های اساسی بنده پیگیری اعتبارات لازم برای هرچه سریع‌تر به نتیجه رسیدن این بیمارستان و بهره‌‌‌مندی مردم از مزایای بهداشت و درمان خواهد بود.
 این فعال سیاسی با توجه به توسعه دانشگاه‌ها، تاکید کرد: دانشجو و دانشگاه مرکز تحول و مطالبه گری است
دانشگاهیان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در جهت پیشرفت و توسعه آن جامعه و کشور مخصوصاً متخصصین نقش بی‌‌بدیلی را ایفا می‌کنند.
هر چند که دانشگاهیان در رابطه با بحث حرفه‌آموزی و امور تخصصی شاید توجهی آنچنانی نشده است اما در بحث فارغ‌التحصیلان دانشگاهی امروزه شاید اگر اغراق نکرده باشم بیش از ۷۰ درصد جوانان این مملکت تحصیلات دانشگاهی دارند و خیلی‌ها منتظر اشتغال و بکارگیری هستند.
    
مژدهی ابراز کرد: خوشبختانه شهرستان چرام این ظرفیت و پتانسیل بالا را هم دارد که در اینجا دانشگاه توسعه پیدا کند هر چند که اکنون در اینجا یک دانشکده راه اندازی شده است اما امکانات کافی و لازم را ندارد. تنها یک رشته در اینجا وجود دارد
 باتوجه‌به اینکه تحصیلات بنده دانشگاهی است و مشکلات را درک می‌کنم و تأثیر دانشگاه را در جامعه و همه زمینه‌ها می‌بینم ان‌شاءالله چنانچه در انتخابات مجلس رأی بیاورم، در جهت رفع مشکلات این دانشکده و افزایش تعداد دانشکده‌ها متناسب با نیاز این شهرستان و شهرستان کهگیلویه بزرگ اقدامات لازم را انجام خواهم داد.


کد مطلب: 472221

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472221/مژدهی-پور-بیمارستان-کهگیلویه-جوابگوی-حجم-بیماران-نیست-برسد-بخواهد-مردم-شهرستان-های-لنده-چرام-هم-بپذیرد-یکی-اولویت-های-بنده-بهره-مندی-مزایای-بهداشت-درمان-خواهد-بسیاری-جوانان-فارغ-التحصیل-دنبال-اشتغال-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1