کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت گاز استان:

صدور اخطاریه برای ۱۱۴ اداره و سازمان در کهگیلویه‌و‌بویراحمد/ برودت هوا تا ۲۰ بهمن‌ ادامه دارد

14 بهمن 1402 ساعت 21:26

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از ۳ هزار و ۲۰۰ پایش ادارات و شرکت‌های استان خبر داد. 


مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ۳ هزار و ۲۰۰ پایش ادارات و شرکت‌های استان خبر داد. 
به گزارش کبنانیوز، ریحان بهادر افزود: در این زمینه ۱۱۴ سازمان و اداره به علت رعایت نکردن مصرف بهینه، اخطار‌های لازم را دریافت کردند.
مدیر عامل شرکت گاز استان با بیان اینکه روزانه پایش ادارات و سازمان‌ها از طریق این سازمان صورت می‌گیرد، ادامه داد: سازمان‌هایی که مصرف بهینه ندارند ، بار اول و دوم اخطار داده می‌شود و بار سوم نیز برابر با قانون ، گازآن‌ها قطع می‌شود و اسامی آنها از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.
بهادر با اشاره به برودت هوا در استان تا ۲۰ بهمن ماه گفت: انتظار داریم مصرف کنندگان خانگی برای جلوگیری از افت فشار گاز و استفاده همه مردم استان‌های شمالی و جنوب شرق کشور به پویش هر خانه یک بخاری بپیوندند.
وی افزود: برای کاهش مصرف گاز از هفته گذشته همه ادارات تا پایان بهمن روز پنجشنبه تعطیل هستند و انتظار داریم که ادارات که در پایان هفته موتورخانه هایشان را خاموش کنند.
وی ادامه داد: این سازمان‌ها باید یک ساعت قبل از تعطیلی به خاموش کردن موتورخانه هایشان اقدام کرده و سیستم گرمایشی اتاق‌های نگهبانی و حراست را بقیه اداره جدا کنند.
مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: کاهش یک درجه انرژی در محوطه ادارات و منازل مسکونی باعث کاهش شش درصدی مصرف می‌شود.
وی اضافه کرد: به مشترکان خانگی که از ۱۵ آذرماه تا ۱۵ اسفند میزان مصرفشان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته باشد، هدیه‌ای تعلق می‌گیرد.


کد مطلب: 472141

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472141/صدور-اخطاریه-۱۱۴-اداره-سازمان-کهگیلویه-و-بویراحمد-برودت-هوا-۲۰-بهمن-ادامه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1