کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجتبی اندرزیان در نشست شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد؛

حضور من بخاطر همسو بودن نیست، بخاطر کهگیلویه است / هر چه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ دارد مدیون تلاش‌های شما است، اما امروز جامعه خسته است و از شما (آقای موحد) انتظار دارد / آقای نجات نیا، همه جوانان اعتقاد دارند رشد شما به واسطه ارتباطات بوده و نه تخصص / آقای مژدهی یکی از معاونان بزرگ و ملی ما بود، من سوال دارم و خواهش می کنم، چرا می خواهید دوران بازنشستگی خود را به مردم تحمیل کنید / به والله در زیر پوست کهگیلویه آسیب‌هایی هست که شمای تهران نشین نمی بینید، حیف است، کهگیلویه با این منابع، باید اشک بریزیم

12 بهمن 1402 ساعت 21:52

 با حضور کاندیدا‌های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جمله، سید محمد موحد، علی مژ‌دهی‌پور،  فرزاد نجات‌نیا، محمد علوی‌تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد. مجتبی اندرزیان گفت: حضرت اقا (آقای موحد) ما دست شما را می‌بوسیم، جامعه انتظار دارد شما یک اقدام انقلابی انجام دهید و فضا را برای جوانان باز کنید. شرمم می‌شود تا یک و نیم شب نگاه فوتبال کنم و ساعت ۱۰ صبح پاشم و بگویم که پیرمرد ۷۰ ساله چه کرد برای من؟ من ازش توقع دارم. آقا خسته نباشید، هر چه توسعه استان و شهرستان دارد مدیون تلاش‌های شما است، اما امروز جامعه خسته است و از شما انتظار دارد.


 با حضور کاندیدا‌های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جمله، سید محمد موحد، علی مژ‌دهی‌پور،  فرزاد نجات‌نیا، محمد علوی‌تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد. مجتبی اندرزیان گفت: حضرت اقا (آقای موحد) ما دست شما را می‌بوسیم، جامعه انتظار دارد شما یک اقدام انقلابی انجام دهید و فضا را برای جوانان باز کنید. شرمم می‌شود تا یک و نیم شب نگاه فوتبال کنم و ساعت ۱۰ صبح پاشم و بگویم که پیرمرد ۷۰ ساله چه کرد برای من؟ من ازش توقع دارم. آقا خسته نباشید، هر چه توسعه استان و شهرستان دارد مدیون تلاش‌های شما است، اما امروز جامعه خسته است و از شما انتظار دارد.
به گزارش کبنا نیوز، جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه خواهران دهدشت در حال برگزاری است و از کاندیدا‌های جوان همچون؛ علی مژدهی‌پور، محمد علوی‌تبار، آیت نبوی‌زاده، فرزاد نجات‌نیا و مجتبی اندرزیان نیز به جمع می‌همانان این جلسه پیوستند، از دیگر می‌همانان این جلسه سید محمد موحد نماینده کنونی کهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ است.
شامگاه پنج شنبه (۱۲بهمن ماه ۱۴۰۲)، مجتبی اندرزیان از کاندیدا‌های انتخاباتی کهگیلویه در نشست شورای اصولگرایان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامیو اعیاد ماه رجب و شعبان گفت: دو عبارت وجود داشت که عزیزان هم سو و انقلابی باشد، حضور من بخاطر همسو بودن نیست، بخاطر کهگیلویه است، انقلابی بودن نیز، تعریفی از انقلابی بودن می‌شود. در فرانسه، در جمهور سوم دموکراسی محقق شد، سومین انقلاب در تاریخ بشر انقلاب اسلامی است. انقلابی با پشتوانه فرودستان، مستضعفین و مذهبی‌ها. آنجایی که جامعه داشت از معنویت تهی می‌شد، خشم خود را در کف خیابان آورد و انقلاب شد. انقلاب سخت‌ترین اتفاق سیاسی است و هیچ جامعه‌ای از سر خوشی به سراغ انقلاب نمی‌رود، پس ماقبل آن شرایط بسیار بد بوده است. الان می‌شنویم که بخش کوچکی از جامعه از گذشته قبل از انقلاب به خوبی یاد می‌کند، در حالی که خود واژه انقلاب اینطور نشان می‌دهد که اصلاً اینگونه نبوده است.
ساختار سیاسی انقلاب با گذر زمان در جهت سعادت جامعه قدم برمی دارد، تمایز انقلاب اسلامی و مترقی بودن آن بخاطر نظریه ولایت فقیه بوده است، اینکه دو عالم فیلسوف جامعه شرق، به نام سهروردی و ملاصدرا بعد از حکومت پیامبر که مقام معظم رهبری از آن به عنوان قله حکومت دینی یاد می‌کند. نظریه ولایت فقیه می‌گوید یک شخص عالم دانا به عنوان ولی فقیه و با رأی مردم به عنوان متولی امت تعریف می‌شود که با ۹۸/۲ درصد مردم به امام خمینی و حکومت جمهوری اسلامی آری گفتند. اما آنچه من گام دومی الان می‌بینم با آن مفاهیمی که در ابتدای انقلاب در سال ۵۷ رخ داد همخوان نبود؛ درخصوص عدم توزیع عادلانه و بهره‌مند نشدن شهرستان کهگیلویه از امکانات.
توسعه اقتصادی، توسعه فرهنگی در مناطق مختلفی به برکت انقلاب رخ داده، ولی توسعه سیاسی نداشتیم، باورم بر این است که اگر قرار است بر آرمان‌های سال ۵۷ باشیم و یا در همان ساختار بمانیم انقلابی نیستیم، انسان انقلابی لحظه به لحظه پویا است و آرمان‌هایش تعریف شده و تلاش می‌کند.


ولایت فقیه مثل یک لیوان است، میشه در آن آب، قهوه، شیر بریزید، مهم این است که این لیوان نشکند، حال همه فلسفه‌های سیاسی را در این ساختار امتحان کرد به شرط اینکه اصل ولایت فقیه حفظ شود. اینکه ساختار و تفسیر نداشته باشیم. شورای وحدت محوریت روحانیت است، من نمی‌توانم بپذیرم، باید گفته شود شورای وحدت چه فلسفه سیاسی دارد، در مسأله اقتصادی مقید به ساختار اقتصادی دستوری هستید، یا بازار یا تلفیقی از آن‌ها. کدام یک جامعه را به سعادت می‌رساند. در بحث فرهنگ شما مقید به فرهنگ سنتی یا مدرن هستید؟ اینکه محوریت روحانیت باشد، همین الان هم محوریت انقلاب اسلامی بر روحانیت و مذهب است.
صرف ثبت نام ما تأیید‌کننده این است که ما خواهان انقلاب اسلامی و ساختار ولایت فقیه هستیم اما بحران داریم، برای این بحران آمده‌ایم و حضور پیدا کرده‌ایم. من می‌خواستم به این جمع‌بندی برسم که با تعریفی که گفتید بنده همخوانی نداشتم.
مواردی مطرح شد، گریزی به برنامه‌های ما‌زده شد. ما شهرستان را سه سطح کردیم، سطح اول مناطقی که در بن بست هستند شامل لیکک و بهمئی، لنده، دیشموک، قطعه رئیسی، چارؤسا، سرفاریاب، این‌ها مناطق بی‌برخوردار هستند، هیچ امکان وجود ندارد که بتوان در این مناطق بتوانیم کارافرینی و اشتغال طرح کنیم، مشکل الان ما کار و رفاه است. باید بر اساس فلسفه سیاسی سوسیالیست، سرمایه‌گذاری کند، خصولتی‌ها و خصوصی‌ها، تضمین خرید کنند. در مناطقی که زیرساخت دارند، جامعه به سمت کارآفرینی برود، هفته گذشته در سایت کبنانیوز عنوان شد که بیشترین درخواست استخدام دولتی در کهگیلویه و بویراحمد بوده است، باید به صراحت با جامعه صحبت کنیم که دولت جای استخدام ندارد و جامعه باید به سمت کارافرینی برود. در نگاه ملی نگاه ما دولت رفاه است، مالیات پلکانی، بهداشت و درمان رایگان، بورسیه نخبگان.
آقای نجات نیا، همه جوانان اعتقاد دارند رشد شما به واسطه ارتباطات بوده و نه تخصص. و نکته دیگر اینکه حضرت اقا (آقای موحد) ما دست شما را می‌بوسیم، جامعه انتظار دارد شما یک اقدام انقلابی انجام دهید و فضا را برای جوانان باز کنید. شرمم می‌شود تا یک و نیم شب نگاه فوتبال کنم و ساعت ۱۰ صبح پاشم و بگویم که پیرمرد ۷۰ ساله چه کرد برای من؟ من ازش توقع دارم. آقا خسته نباشید، هر چه توسعه استان و شهرستان دارد مدیون تلاش‌های شما است، اما امروز جامعه خسته است و از شما انتظار دارد.



اندرزیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای کهگیلویه و بخاطر کهگیلویه حضور پیدا کرده‌ام و مسلماً تا آخر هم می‌مانم، بخاطر اینکه حرفمان را بزنیم. مردم می‌خواهند، مردم این ساختار عشیره‌ای و طایفه‌ای را نمی‌خواهند. مسائلی که درخصوص همسو بودن مطرح شد، ما گفتیم که اگر انقلابی بودن به معنای صرف ماندن در چارچوب سال ۵۷ باشد نیستیم، اما انقلابی هستیم، به معنای انقلابی پویا.  
در کهگیلویه منابع برای توسعه و صنعت وجود ندارد، و منابع باید از یاسوج یا تهران ازاد شود. قانون می‌گوید سرمایه‌گذار هر جایی که بخواهد می‌تواند سرمایه‌اش را در گردش بگذارد، اما نماینده می‌تواند با استفاده از همین قانون، ملزم کند که سرمایه‌گذار هرجایی که سرمایه‌گذاری کرد، پولش نیز در همان منطقه درگردش شود، اگر این اتفاق بیفتد، دیگر اینطور نیست که منابع نداشته باشیم.
به والله در زیر پوست کهگیلویه آسیب‌هایی هست که شمای تهران نشین نمی‌بینید، حیف است، کهگیلویه با این منابع، باید اشک بریزیم
نظام سرمایه‌گذاری می‌گوید سرمایه‌گذار ازاد و مختار است، ولی نگاه جامعه گرا و سوسیالیستی می‌گوید که شما باید در جهت اقشار قدم‌برداری و سرمایه‌ات را در ضعیف‌ترین منطقه کشور سرمایه‌گذاری کنید. نگرش افراد اهمیت دارد، و ما باید بدانیم کاندیدا‌ها به اقتصاد بازار آزاد توجه دارند یا اقتصاد جامعه گرا و سوسیالیستی.
چرا همه اعضای شورای وحدت و همه کاندیدا‌ها نتوانستند بیایند. ‌گذار از انتخابات عشیره‌ای و قومی به انتخابات فرادستان، شعار ما است، یعنی یک سری در طوایف هستند که در طایفه قدرت دارند، و به نماینده دسترسی دارند، این‌ها رأی طایفه خود را می‌خرند، می‌گویند ما با آقای فلانی هستیم، هر نیازی داشتید براورده می‌کنیم، به فلانی رأی بدهید.
من نام آقای موحد را بردم، از آقای مژدهی هم نام می‌برم، آقای مژدهی یکی از معاونان بزرگ و ملی ما بود، من سؤال دارم و خواهش می‌کنم، چرا می‌خواهید دوران بازنشستگی خود را به مردم تحمیل کنید، شما هم در همین گروه سنی هستید، به والله در زیر پوست کهگیلویه آسیب‌هایی هست که شمای تهران نشین نمی‌بینید، حیف است، کهگیلویه با این منابع، باید اشک بریزیم. نه اینکه شما تیم‌های رسانه‌ای بگیرید، یارانی بگیرید، برنامه‌ریزی‌هایی بکنید، ۲۹ جوان را تطمیع کنید، به والله این‌ها را باید جواب دهید، شما باید این‌ها را در آخرت جواب دهید. در بویراحمد چه خبر است؟ به اندازه یک کوچه میش و بره برای نماینده و کاندیدا می‌کشند. شور انتخاباتی وجود دارد، اما در کهگیلویه این شور انتخاباتی را نمی‌بینیم. بگذارید شور و‌امید ایجاد شود، با این فضاسازی رسانه‌ای هم به اهداف نمی‌توانیم برسیم.


کد مطلب: 472081

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472081/حضور-بخاطر-همسو-بودن-نیست-کهگیلویه-توسعه-استان-بویراحمد-شهرستان-های-بزرگ-مدیون-تلاش-های-اما-امروز-جامعه-خسته-آقای-موحد-انتظار-نجات-نیا-همه-جوانان-اعتقاد-رشد-واسطه-ارتباطات-بوده-نه-تخصص-مژدهی-یکی-معاونان-ملی-سوال-دارم-خواهش-می-کنم-چرا-خواهید-دوران-بازنشستگی-خود-مردم-تحمیل-کنید-والله-زیر-پوست-آسیب-هایی-هست-شمای-تهران-نشین-نمی-بینید-حیف-این-منابع-باید-اشک-بریزیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1