کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حوزه علمیه خواهران دهدشت؛

حمله شدید نجات نیا به موحد و نمایندگان پیشین: گردش نخبگان اتفاق نیفتاد و گسست بین نسلی را شاهد هستیم، به عنوان جوان گام دومی که جوان نیستم / این گست بین نسلی که جوانان دهه 60 و 70 و 80 بی رغبت به انتخابات هستند/ به حاج آقا موحد عرض کردم یک زمانی که من از قنداق درآمدم کاندیدا بودی و الان امیرحسین من به سن تکلیف رسیده است. چه بر سر استان ما آمده؟ / امیدوارم که یک بار به عنوان نماد جوان متولد بعد از انقلاب با آقای موحد و بزرگواری که جوانان قبل از انقلاب هستند، پای میز مناظره بنشینیم و با هم حرف بزنیم

12 بهمن 1402 ساعت 19:11

به استحضار می رسانم که گردش نخبگان اتفاق نیفتاد و گسست بین نسلی را شاهد هستیم، به عنوان جوان گام دومی که جوان نیستم. در دور قبل در جلسه ای که در استانداری تشکیل شد، در حضور کاندیداها و اعضای شورای تأمین و دست اندرکاران انتخابات خطاب به حاج آقا موحد عرض کردم یک زمانی که من از قنداغ درآمدم کاندیدا بودی و الان امیرحسین من به سن تکلیف رسیده است. چه بر سر استان ما آمده؟ الان هم حرفم این است که اتفاقی که در منطقه ما افتاده، انقلاب آمد که توزیع امکانات و فرصت ها عادلانه باشد ولی واقعیت این است که کمترین عایدی را از توزیع امکانات و فرصت ها نسبت به استان ها و استان های همجوار مثل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و فارس داشتیم. به نظر من شورای وحدت دیر دورهمی گذاشت، خیلی زودتر باید این دورهمی تشکیل می شد.


با حضور کاندیداهای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جمله فرزاد نجات نیا، محمد علوی تبار، آیت نبی‌زاده و مجتبی اندرزیان جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد  برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز، جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه خواهران دهدشت در حال برگزاری است و از کاندیداهای جوان همچون؛ علی مژدهی‌پور، محمد علوی‌تبار، آیت نبوی‌زاده، فرزاد نجات‌نیا و مجتبی اندرزیان نیز به جمع میهمانان این جلسه پیوستند، از دیگر میهمانان این جلسه سید محمد موحد نماینده کنونی کهگیلویه، سید علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ است.
فرزاد نجات نیا از کاندیداهای انتخاباتی شهرستان کهگیلویه، در این مراسم گفت:  به این می اندیشم که در این سالها چه بر سر شهر و یارم آمده که مردم سرزمینم در یأس و ناامیدی گرفتار شده اند و برایشان خیلی چیزها برایشان فرقی ندارد، مثلا برایشان فرقی ندارد چه کسی سرنوشت سان را بدست بگیرد و یا چه کسی نماینده مجلس شود و یا چه کسی قرار است خط آینده  زندگی خود و خانواده شان را ترسیم کند. عده ای می گویند خانه از پای بست ویران است، اما من چنین نمی اندیشم، پای بستی که مردم ما با انقلابشان و با خون خود پی ریزی کرده اند توسط یغماگران به یغما رفته است، عده ای آمدند و با فریب چنان بر گرده آنان نشستند که گویی مدیریت ارث پدری شان است، افرادی که حالاحالا ها قصد پایین آمدن ندارند. افرادی که رفاه را به ارمغان آورده اند ولی برای خود و وابستگانشان، سهم این مردم چه شد؟ جاده هایی که هیچ گاه امنیت عبور و مرور نیافتند. برای رسیدن به لیکک بهمئی باید از جاده های خوزستان گذشت، از جاده لنده و سوق نگویم که جاده مرگ لقب گرفته است.
مردمانی که روزگاری آب خود را با بالاترین کیفیت و بی منت از چشمه ها و طبیعت دریافت می کردند، امروز در بوروکراسی وزارت نیرو باید اب شرب شان را نه از سد مارون که در 15 کیلومتری است، بلکه ده ها کیلومتر آنسوتر از سد کوثر دریافت کنند. حق استفاده از آب شرب و کشاورزی از سد مارون را ندارند چون پدرخوانده های سیاست در کهگیلویه در سالیان متمادی نه اراده و نه توان وصول مطالبه مردم کهگیلویه و آب مارگون را نداشتند.
پروژه انتقال آب از کوثر به لیکک و دهدشت غربی سالهای است به محاق رفته و جز ایام انتخابات رمقی برای پیشرفت ندارد. از کدامین غصه نمیرم که مردمانم از دهدشت تا لنده قرن ها از نعمت خدادادی رودخانه مارون برای کشت و زرع و کشاورزی بهره می بردند اما چند سالی است که با احداث سد کلات، سد مارون، حق برداشت از این نعمت خدادادی را ندارند، سر اینکه خوزستان همه آن را متعلق به خود می داند و گواهی است بر ضعف و ناتوانی و خیانت نمایندگان پیشین این دیار، سدی که کامش با تمامی متعلقاتش برای خوزستانی ها است و فقط نامش برای مردمان کهگیلویه.
عزیزان، بزرگواران، وقت محدود است، یک سری برنامه ها را بیان می کنم. ما در حالی چهل و چندمین سال انقلاب را جشن می گیریم که یک بار خورشید از جانب غرب به شرق طلوع کرد و الان با شانتاژهای تبلیغاتی می خواهیم طلوع هفتم را در منطقه کهگیلویه برنامه بریزیم. انقلاب در گام دوم مانده، در فضای مسموم رسانه ای کهگیلویه به دنبال گام هفتم هستیم.
روز طلوع امیدبخش و عزت آفرینی خورشید خمینی یکبار رخ داد، و به اصطلاح طلوع هفتم، امتداد ذلت و ظلمت در این منطقه خواهد بود. اعضای محترم شورای وحدت استان، مع الوصف به استحضار می رسانم که گردش نخبگان اتفاق نیفتاد و گسست بین نسلی را شاهد هستیم، به عنوان جوان گام دومی که جوان نیستم. در دور قبل در جلسه ای که در استانداری تشکیل شد، در حضور کاندیداها و اعضای شورای تأمین و دست اندرکاران انتخابات خطاب به حاج آقا موحد عرض کردم  یک زمانی که من از قنداغ درآمدم کاندیدا بودی و الان امیرحسین من به سن تکلیف رسیده است. چه بر سر استان ما آمده؟ الان هم حرفم این است که اتفاقی که در منطقه ما افتاده، انقلاب آمد که توزیع امکانات و فرصت ها عادلانه باشد ولی واقعیت این است که کمترین عایدی را از توزیع امکانات و فرصت ها نسبت به استان ها و استان های همجوار مثل خوزستان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و فارس داشتیم. به نظر من شورای وحدت دیر دورهمی گذاشت، خیلی زودتر باید این دورهمی تشکیل می شد.
این گست بین نسلی که جوانان دهه 60 و 70 و 80 بی رغبت به انتخابات هستند، مقام معظم رهبری بر شور انتخاباتی تأکید داشتند. اما واقعیت امر باید چشم ها را شست و جور دیگر باید دید. به عنوان کسی که تجربیاتی در این سالها دارم، از سطح کارشناسی، کارشناس مسئول، مدیرکل در تهران دستیار وزیر، معاون وزیر بودم، 31 استان را سفر کرده ام، 8 سفر را در این دولت فعلی بازدید کردم، از معاونت ما تا وزارتخانه تا لایحه برنامه و بودجه کشور، کمیسیون های عمران، تلفیق، ردپایی از نمایندگان استان در این جریان ندیدم. 23 سازمان زیربنایی در وزارت راه بودند، برخی از پروژه هایی که ردیف داشتند ولی جلوی ردیف نوشته صفر ریال. به داد این استان برسید، وضعیت استان خوب نیست، نباید جوان استان در گوشه عزلت خود دق کند.
به عنوان جوان گام دومی، ممنونم حداقل یکبار صدای ما به دیگران برسد، امیدوارم که یک بار به عنوان نماد جوان متولد بعد از انقلاب با آقای موحد و بزرگواری که جوانان قبل از انقلاب هستند، پای میز مناظره بنشینیم و با هم حرف بزنیم.

شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاندیداهای کهگیلویه بزرگ آغاز شد / موحد آمد، بزرگواری هنوز نیامده است / دانشی: به‌دنبال یک مجلس موضوع‌محور و کارآمد هستیم / شورای وحدت هیچ تعارضی با تشکیلات سیاسی و شورای ائتلاف ندارد

شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور کاندیداهای کهگیلویه بزرگ آغاز شد / موحد آمد، بزرگواری هنوز نیامده است / دانشی: به‌دنبال یک مجلس موضوع‌محور و کارآمد هستیم / شورای وحدت هیچ تعارضی با تشکیلات سیاسی و شورای ائتلاف ندارد

 


کد مطلب: 472079

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/472079/حمله-شدید-نجات-نیا-موحد-نمایندگان-پیشین-گردش-نخبگان-اتفاق-نیفتاد-گسست-بین-نسلی-شاهد-هستیم-عنوان-جوان-گام-دومی-نیستم-این-گست-جوانان-دهه-60-70-80-بی-رغبت-انتخابات-هستند-حاج-آقا-عرض-کردم-یک-زمانی-قنداق-درآمدم-کاندیدا-بودی-الان-امیرحسین-سن-تکلیف-رسیده-سر-استان-آمده-امیدوارم-بار-نماد-متولد-بعد-انقلاب-آقای-بزرگواری-قبل-پای-میز-مناظره-بنشینیم-هم-حرف-بزنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1